Een kleurig geheel! Ze zijn mooi!
Toevallig heb ik laatst eens wol geverfd in niet-echt-mijn-kleuren. Precies die papegaaitjes van jou. Of hoe die beesten ook heten.
Kruimel schreef: ↑19 nov 2021, 13:31
Een kleurig geheel! Ze zijn mooi!
Toevallig heb ik laatst eens wol geverfd in niet-echt-mijn-kleuren. Precies die papegaaitjes van jou. Of hoe die beesten ook heten.
SuzanneS schreef: ↑19 nov 2021, 15:53
Ik vind de blauwe toch nog steeds het allermooist met hun honderd variëteiten blauw. Ik ga eens op zoek naar een sjaal in die kleuren.
Ik vind de blauwe toch nog steeds het allermooist met hun honderd variëteiten blauw. Ik ga eens op zoek naar een sjaal in die kleuren.
Ik ga er een weven. Maar die is niet te koop
Is dat wat ze bedoelen met blij maken met een dode mus?
Ik ga er een weven. Maar die is niet te koop
Is dat wat ze bedoelen met blij maken met een dode mus?
Dooie forp.
Sorry. Probleem met dit soort zelfgemaakte dingen is dat er heel veel tijd in gaat zitten, waardoor de prijs met een redelijk uurloon heel hoog wordt. Daarom verkoop ik ook bijna nooit iets, er zijn maar heel weinig mensen die een reële prijs willen betalen.