Secret Santa 2021 fototopic
Secret Santa 2021 fototopic
Het is zover, de pakketjes mogen worden uitgepakt
Veel plezier en plaats je foto's hier! Dan kunnen we allemaal meegenieten en voor degene die met zorg een pakket heeft samengesteld ook wel zo leuk om het uitpakplezier te kunnen zien.
Veel plezier en plaats je foto's hier! Dan kunnen we allemaal meegenieten en voor degene die met zorg een pakket heeft samengesteld ook wel zo leuk om het uitpakplezier te kunnen zien.
Re: Secret Santa 2021 fototopic
- HillieS
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
@Niika Dank je wel voor het pakket!
De honden vinden het erg leuk en lekker
T stuk kameel is helaas te hard voor Jamie, maar daar heeft Yara vast geen problemen mee.
Gaan we nou beginnen?
Yara was mijn uitpakhulp. De meeste knuffels moesten eigenlijk direct mee naar de mand, maar met t papier spelen was ook leuk
Alle knuffels en lekkers bij elkaar
Twijfelen over welk speeltje het leukste is
Nieuwe octopus
Deze is het geworden
De honden vinden het erg leuk en lekker
T stuk kameel is helaas te hard voor Jamie, maar daar heeft Yara vast geen problemen mee.
Gaan we nou beginnen?
Yara was mijn uitpakhulp. De meeste knuffels moesten eigenlijk direct mee naar de mand, maar met t papier spelen was ook leuk
Alle knuffels en lekkers bij elkaar
Twijfelen over welk speeltje het leukste is
Nieuwe octopus
Deze is het geworden
- Daan
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wij zijn ontzettend verwend! Lieve @hakunamatata ontzettend bedankt! Samen met de kinderen en Teddy tóch vandaag uitgepakt, wat een feest. Ook aan de katten is gedacht De snacks en hersenwerkspellen vallen erg in de smaak en met de speeltjes is meteen gespeeld. Op de overzichtsfoto (ook dank voor de lekkere chocola ) zie je nog net hoe Teddy tijdens het maken van de foto de Kerstman van tafel grist haha.
- Gudrun
- Posts in topic: 1
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Dit jaar deden de shelties en Do mee. Weg van het grote geweld of de kwaaie chi's en een beetje overzichtelijk voor mijn SeSa. Voor Sherlock misschien de laatste keer dus alle aandacht voor hem en zijn beste vriendjes.
Zo, kaartje er af gehaald en gelezen (wat een leuk kaartje!), na wat ducktape verwijderden rook de doos heel lekker! Do deed haar best maar Do-haartjes en ducktape... toch even geholpen dus.
Flora: jaaaa, een nieuwe snuffelmat (oude is vernield door een van de borders)
en kijk, mijn oude mannie wil ook snuffelen
Mens, doe dat stom etiket van MIJN prooi en snel een beetje! Moet ik hier alles zelf doen?!
Mmmm dit ruikt ook lekker denkt Flora
Pippa: Yep, die tube is van mij!
Do komt even inspecteren wat er dan nog zo leuk is volgens de anderen, ze heeft toch al haar speel?
Het hele perfecte pakje! Onmogelijk foto te maken zonder Do, die lost haar prooi niet meer!
wat lekkers uit een zakje genomen en in de snuffelmat gestopt. De ouwetjes lekker samen aan het werk.
Eu... Do?
Do wou even mee snuffelen, maar bedacht zich. Haar prooi he... En Sherlock, hij geniet!!!
Super bedankt lieve Jennifer!
Perfect pakje, Do heeft duidelijk haar favoriete speeltje, Sherlock en Pippa heerlijk samen snuffelen, Flora snapt het allemaal niet zo goed maar ligt wel lekker te snacken ondertussen. Pippa houdt tussendoor De Tube in de gaten (heb ik haar lang geleden de wip mee aangeleerd, sindsdien niet meer gebruikt maar ze was er dol op en lijkt zich dat te herinneren) en mijn ouwe mannetje heeft echt genoten. Fijne Kerst!
Zo, kaartje er af gehaald en gelezen (wat een leuk kaartje!), na wat ducktape verwijderden rook de doos heel lekker! Do deed haar best maar Do-haartjes en ducktape... toch even geholpen dus.
Flora: jaaaa, een nieuwe snuffelmat (oude is vernield door een van de borders)
en kijk, mijn oude mannie wil ook snuffelen
Mens, doe dat stom etiket van MIJN prooi en snel een beetje! Moet ik hier alles zelf doen?!
Mmmm dit ruikt ook lekker denkt Flora
Pippa: Yep, die tube is van mij!
Do komt even inspecteren wat er dan nog zo leuk is volgens de anderen, ze heeft toch al haar speel?
Het hele perfecte pakje! Onmogelijk foto te maken zonder Do, die lost haar prooi niet meer!
wat lekkers uit een zakje genomen en in de snuffelmat gestopt. De ouwetjes lekker samen aan het werk.
Eu... Do?
Do wou even mee snuffelen, maar bedacht zich. Haar prooi he... En Sherlock, hij geniet!!!
Super bedankt lieve Jennifer!
Perfect pakje, Do heeft duidelijk haar favoriete speeltje, Sherlock en Pippa heerlijk samen snuffelen, Flora snapt het allemaal niet zo goed maar ligt wel lekker te snacken ondertussen. Pippa houdt tussendoor De Tube in de gaten (heb ik haar lang geleden de wip mee aangeleerd, sindsdien niet meer gebruikt maar ze was er dol op en lijkt zich dat te herinneren) en mijn ouwe mannetje heeft echt genoten. Fijne Kerst!
Wat een geweldige foto's van hele blije hondjes
Wij gaan morgen uitpakken
Wij gaan morgen uitpakken
Wat ontzettend leuk om te zien allemaal
- Eefsel
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Ooh wat super leuk al om te zien! Ga twijfelen of ik niet ook nu al uit ga pakken, maar t licht is dan echt heel slecht en denk dat t niet gaat lukken om dan een stuiter puppy goed op de foto te krijgen
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Super leuk om te zien
Nu even rust in de tent en hopen dat ze morgen niet teveel aan de race zijn door al het gevreet
Nu even rust in de tent en hopen dat ze morgen niet teveel aan de race zijn door al het gevreet
Wij hebben ook uitgepakt. Dat was een... interessante ervaring. Laten we het er op houden, dat mijn honden de kerstspirit, en het vrede op aarde stukje een beetje gemist hebben.
De doos
Open
De cadeautjes
Donna helemaal blij met haar nieuwe knuffel
Kaper op de kust
Gered
@Meriam bedankt!
Wat is die vis precies? Daar zat geen label op.
De doos
Open
De cadeautjes
Kaper op de kust
Gered
@Meriam bedankt!
Boef wou niet echt op de foto, hij was wat schrikkerig van de geurtjes ofzo denk ik.
Heb mijn best gedaan
Sesa, bedankt voor het leuke pakket
Boef vindt het touw het leukst, daar durfde hij na een poosje wel mee te spelen
De gedroogde eendennekken vind hij wat vreemd, maar na een tijdje pakte hij het toch aan.
Heb mijn best gedaan
Sesa, bedankt voor het leuke pakket
Boef vindt het touw het leukst, daar durfde hij na een poosje wel mee te spelen
De gedroogde eendennekken vind hij wat vreemd, maar na een tijdje pakte hij het toch aan.
- runninggirl
- Honden: 3
Zo leuk om te zien! Het is toch afwachten wat in de smaak gaat vallen. Het was wel heel leuk om alles bij elkaar te zoeken.
-
- Posts in topic: 2
- Contacteer:
Fijn dat ze er blij mee zijn.Niika schreef:Wij hebben ook uitgepakt. Dat was een... interessante ervaring. Laten we het er op houden, dat mijn honden de kerstspirit, en het vrede op aarde stukje een beetje gemist hebben.
De doos
Open
De cadeautjes
Kaper op de kust
Gered
[mention]Meriam[/mention] bedankt!
Is zalmhuid
-
- Posts in topic: 2
- Contacteer:
Hier is stoere Cain heeeeeeeel gelukkig met zijn unicorn, kan echte reu best hebben hoor zegt de baas. Nu allemaal lekker aan het knagen op de snacks.
Zijn goed verwend, dankjewel Petra.
Zijn goed verwend, dankjewel Petra.
Laatst gewijzigd door Meriam op 24 dec 2021, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebben ook uitgepakt.
@Kaiou bedankt voor het leuke pakket en de roze kaart
Ik had de doos al even op de grond gezet om te snuffelen, en dat vond Maddie een prachtige reden om logee Ayla even op haar kop te geven
Daarna vlotjes uitgepakt terwijl dochter foto’s maakte.
Maddie mocht er even niet bij, al was ze al weer normaal, maar kijk maar even zonder er bovenop te staan.
Immer behulpzame Imp. Ik ga helemaal niets uitpakken. Doe het zelf maar. Daar heb ik je voor.
Fitz is wel nieuwsgierig. Nou, ik wil wel weten wat erin zit.
Ayla is een goede uitpakhulp
En Djinn ging gelijk in haar gollum-stand. It’s mine, my precious. Give me. Tot wilde oogjes aan toe.
Ze had al snel een prop papier veroverd, die we uiteindelijk maar geruild hebben voor de knuffels, waar ze dolgelukkig mee was.
Klein snackje en toen alles opgeborgen. Even genoeg spanning gehad
@Kaiou bedankt voor het leuke pakket en de roze kaart
Ik had de doos al even op de grond gezet om te snuffelen, en dat vond Maddie een prachtige reden om logee Ayla even op haar kop te geven
Daarna vlotjes uitgepakt terwijl dochter foto’s maakte.
Maddie mocht er even niet bij, al was ze al weer normaal, maar kijk maar even zonder er bovenop te staan.
Immer behulpzame Imp. Ik ga helemaal niets uitpakken. Doe het zelf maar. Daar heb ik je voor.
Fitz is wel nieuwsgierig. Nou, ik wil wel weten wat erin zit.
Ayla is een goede uitpakhulp
En Djinn ging gelijk in haar gollum-stand. It’s mine, my precious. Give me. Tot wilde oogjes aan toe.
Ze had al snel een prop papier veroverd, die we uiteindelijk maar geruild hebben voor de knuffels, waar ze dolgelukkig mee was.
Klein snackje en toen alles opgeborgen. Even genoeg spanning gehad
-Maddie-Fitz-Imp-Djinn-Riddle-
- Daan
- Welke: Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Wat fijn dat jullie het leuk vonden @Ybbihs , toch altijd spannend
- kayleigh*
- Honden: 2