Gisterenmiddag nog even een lesje mantrailen... en dit was de geurlap (en nee, ik wist dat niet op voorhand)
Hij heeft lekker gewerkt ons kleine mannetje, zelfs onbedoeld een stukje backtrack. Nu ja, onbedoeld van de spoorloper. Milan heeft dat uitstekend uitgewerkt!
Suzanne
verrassende mantrail-les
Re: verrassende mantrail-les
Leuk! Wat is een backtrack?
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond
Ik ben niet 100% zeker dat het de goede benaming is, maar ik bedoel dat de spoorloopster een pad inliep, zich na een meter of 30/40 bedacht, op haar eigen spoor terugliep en een ander (zij-)pad inliep. Vanaf het vertrekpunt zag ik Milan een "snap" op rechts geven maar hij ging wel met volle overtuiging rechtdoor, om daarna dus ook op zijn schreden terug te keren en vervolgens naar links afslaan. En dat was precies wat de spoorloopster ook had gedaan. Hij vond het raar / spannend en moest zich even uitschudden maar heeft het dus perfect opgelost.
Suzanne
Suzanne
Aha, wat knap!
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Kerstig en knap.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Wat een leuk grapje, die kerstmuts