Flo en Pleun
Re: Flo en Pleun
Hey, wat leuk om jou hier weer te zien! Alles goed met jullie?
- hakunamatata
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Welkom hier!
Leuk dat jullie er weer zijn
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Leuk stel is het toch!
Welkom hier!
Welkom hier!
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Leuk je weer te zien .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Leuk dat jullie er ook weer zijn! Zo'n leuke dames heb je
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Welkom! Het is een leuk setje honden.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ha dank voor alle reacties! Wat leuk om jullie honden weer voorbij te zien komen op de foto’s als een soort ‘feel good movie’. Bijzonder om te volgen al die hondenlevens, voor sommige veel te kort . Wat worden er inmiddels veel gemist en wat zijn er weer leuke mooie honden bij gekomen .
Ik schrijf niet vaak op t forum, ik heb gewoon niks nieuws te melden, de meeste thema’s betreft honden zijn al besproken. Maar ik volg graag mijn favoriete forumhonden, ik mag van mezelf namelijk niet meer dan 2 en dan heb ik er op het forum ook nog een paar digitaal geadopteerd. Zo heb ik mooi een hele digitale roedel voor mezelf. Die rollen in de poep zonder dat ik ze daarna hoef te douchen. Ze zijn lekker groot zonder dat ik ze in mijn kratje op de fiets hoef mee te nemen. Ze rennen de hele dag en ik hoef niet met ze mee te rennen.
Wat zijn er superleuke forum nestjes geweest en nog op komst. Die adopteer ik ook. Allemaal.
Met Flo en Pleun gaat het goed! Pleun heeft zich op het moment tussen het tafelblad en mijn benen gepropt omdat ze beslist op schoot wil liggen. Nu legt ze ook nog haar hoofd op mijn arm, dat typt wat moeilijk. Flo moest erg wennen na de verhuizing. Ik denk dat ze in Groningen een onderschat eigen sociaal leven had. Op elke route had ze wel haar mensen om te begroeten en lekkers bij te bietsen. Inmiddels is ze gelukkig helemaal gewend en weer blij.
Ik schrijf niet vaak op t forum, ik heb gewoon niks nieuws te melden, de meeste thema’s betreft honden zijn al besproken. Maar ik volg graag mijn favoriete forumhonden, ik mag van mezelf namelijk niet meer dan 2 en dan heb ik er op het forum ook nog een paar digitaal geadopteerd. Zo heb ik mooi een hele digitale roedel voor mezelf. Die rollen in de poep zonder dat ik ze daarna hoef te douchen. Ze zijn lekker groot zonder dat ik ze in mijn kratje op de fiets hoef mee te nemen. Ze rennen de hele dag en ik hoef niet met ze mee te rennen.
Wat zijn er superleuke forum nestjes geweest en nog op komst. Die adopteer ik ook. Allemaal.
Met Flo en Pleun gaat het goed! Pleun heeft zich op het moment tussen het tafelblad en mijn benen gepropt omdat ze beslist op schoot wil liggen. Nu legt ze ook nog haar hoofd op mijn arm, dat typt wat moeilijk. Flo moest erg wennen na de verhuizing. Ik denk dat ze in Groningen een onderschat eigen sociaal leven had. Op elke route had ze wel haar mensen om te begroeten en lekkers bij te bietsen. Inmiddels is ze gelukkig helemaal gewend en weer blij.
Oh zijn jullie verhuisd! Waar wonen jullie nu?
Welkom hier, wat is het een leuk stel, en fijn dat je nu een tuin hebt voor jezelf en de honden.
- kayleigh*
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Welkom.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat een leuk span!
- Heleboelie
Ik kwam jullie wel eens tegen in Groningen, maar een provincie doorgeschoven dus!
Klinkt fijn, met tuin en groen om je heen.
Welkom!
Klinkt fijn, met tuin en groen om je heen.
Welkom!
- Fenneke
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Welkom terug
Groetjes Fenneke en Baloe
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
- runninggirl
Heee ik had dit helemaal gemist! Leuk dat jullie hier nu ook zijn.