Toypoedel
- annnie
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Re: Toypoedel
Ik zie eigenlijk weinig verschil. Ja. Het kapsel is anders, maar de hondjes eronder lijken voor zover ik kan zien op elkaar qua bouw en uitdrukking. In het dagelijks leven loopt niemand er zo bij
Ik vind het geweldig die tweede Had me dat vroeger gezegd en ik had je voor gek verklaard Ben het echt gaan waarderen die kapsels. Natuurlijk wel als het hondje dan alle overige dagen gewoon lekker door de modder mag hè. Ooit wil ik ook een Freekje
De eerste foto is gewoon net een out-of-bed look en de tweede wanneer haar en make-up zijn gedaan
De eerste foto is gewoon net een out-of-bed look en de tweede wanneer haar en make-up zijn gedaan
Met beide hondjes is qua bouw niks mis hoor. Prima hondjes.
Ik vind alleen die van die oude foto er zo schattig uitzien Die andere look is ontegenzeggelijk knap gedaan maar zo’n toef op de kop, mwah.
Ik vind alleen die van die oude foto er zo schattig uitzien Die andere look is ontegenzeggelijk knap gedaan maar zo’n toef op de kop, mwah.
- annnie
- Welke: Welsh Corgi Cardigan - Hongaarse straatfik - Galgo
Ik wil eigenlijk wel even m'n vinger in die toef steken. Je zou verwachten dat het heel zacht is, maar het is vast bros en krakerig door alle lak
- Lothian
- Posts in topic: 4
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik vind die tweede een mooiere kop hebben. Grote, open ogen. Dat schuim spoel ik er wel af.
- Kruimel
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Nou, wel geschoren toch. Maar ik vind het wel grappig.
Als ik ooit een poedel zou hebben (gaat niet gebeuren) dan ging die gewoon rondom kort.
Het duo Olie en Bol
- Ipanema
- Welke: Peruaanse naakthond en whippet x AHT
Het tweede hondje lijkt wel hoger op de pootjes te staan ? Of misschien vertekent de foto. Ik vind het ook wel impressionant, dat haar zo
Wat gaaf ! Moet je daar iets speciaal voor doen dat het zo groeit ? Of is dat gewoon een ander type vacht ?
- Inge O
- Posts in topic: 6
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ik ook, en dan vind ik het ook echt mooi - maar wel inclusief staart graag, ik snap toch al nooit hoe bij veel rassen die geschoren/getrimd worden de hele vacht wordt kortgezet maar de staart dan wel zo'n pluimgeval blijft. Vind ik slaan als een tang op een varken.
- Hondenpoot
Ik vind het eerste plaatje ook niet echt wat. Als je dan konten kaal gaat scheren, kan je het er beter ook uit laten zien of het de bedoeling was.
Maar zo zijn ze natuurlijk op hun leukst
Wat schoner mag ook.
Maar zo zijn ze natuurlijk op hun leukst
Wat schoner mag ook.
- Ipanema
Helemaal dit ! Ik snap daar ook niks van. Zo’n naakte hond en dan een hele pluim erachter Wat is er mis met een normale, dunne staart ?Inge O schreef: ↑10 feb 2022, 19:19Ik ook, en dan vind ik het ook echt mooi - maar wel inclusief staart graag, ik snap toch al nooit hoe bij veel rassen die geschoren/getrimd worden de hele vacht wordt kortgezet maar de staart dan wel zo'n pluimgeval blijft. Vind ik slaan als een tang op een varken.
- Inge O
Jouw Jipje blijft mijn absolute toppoedel !
Zie hierboven, het kan dus wel, prachtig hè ?
- Ipanema
Veeeeeele beter Hier in de VS kennen ze die stijl van knippen precies niet, alle poedels/doodles lopen met pluimen rond
- Inge O
Hier ook niet hoor (en vragen wat je wil aan een trimster blijkt toch wel héééél erg moeilijk), als ik me niet vergis doet Hondenpoot het zelf .
- Ipanema
Dan zou ik doen alsof mijn poedel een lagotto was, en in lagotto-model laten knippen In elk geval wel heel handig als je het zelf mooi kan ! Kudos voor Hondenpoot.
- Inge O
Ik ben daar niet braaf genoeg voor, ik zou zeggen 'dit is een poedel maar ik wil dat je hem knipt als een Lagotto '.