Welkom allemaal, wat leuk dat er zoveel mensen zijn overgekomen!
Ik ga heet hier ook een kans geven, al weet ik nog niet of ik fanatiek of heel actief zal zijn hier.
Even voorstellen: ik ben Tamara (Tamara81 voorheen); 39 jaar, woonachtig in Nijmegen. Wat ik graag doe is fotobewerking, lezen, veul wandelen, met de honden bezig zijn, naar mijn vrienden en familie voor bezoek of logeerpartij, fietsen, en tegenwoordig ook koken.
Ik heb twee kleine hondjes, namelijk Lanai, bijna 6 jaar, een bruin terriër mixje; ze is altijd vrolijk en helemaal dol op mensen, echt een allemansvriendje. Ze houdt van eten, spelen spelen spelen spelen, trekspelletjes, haar kunstje uitvoeren, zwemmen, scharrelen, de dummy zoeken en spelen met haar hondenvriendjes waarmee ze vertrouwd is. Van andere honden moet ze tegenwoordig niet zoveel meer hebben; ik denk omdat ze tegenwoordig een eigen speelkameraadje heeft. Dit kameraadje is Feta, twee jaar, een mixje van Cairn Terriër; Jack Russell; Chi; Golden Retriever; Cavalier; en nog wat bastaardenbloed. Ze is een gevoelig, grappig hondje, razensnel en kan meters hoog springen; ze is waaks, intelligent, en zo verzot op mij zoals ik op dat hondje ben.
Dat was het!
Moet nog even een onderschrift enzo regelen, maar dat komt nog wel.
Tamara mit den hunden Fet en Lanai
- Sanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Chihuahua en Saluki
- Contacteer:
Re: Tamara mit den hunden Fet en Lanai
Ah leuk om jullie weer te zien!
- Dirkje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Border Collies
Re: Tamara mit den hunden Fet en Lanai
Leuk Tamara!
Ik hoop dat je veel foto’s van je knappe tweetal plaatst.
Ik hoop dat je veel foto’s van je knappe tweetal plaatst.