Oppas Tess en/of Finn 29-4 t/m 6-5 *geregeld*
Oppas Tess en/of Finn 29-4 t/m 6-5 *geregeld*
Voor 29-4 t/m 6-5 ben ik op zoek naar oppas voor Tess en Finn. Ze hoeven niet samen.
Finn is erg makkelijk met de meeste andere honden. Alleen jonge pups vindt hij niet leuk. Bij hem is de grootste eis dat er een geheel omheinde tuin is (of hem niet loslaten in de tuin) en buiten ook niet. Hij is tevreden met een week bankhangen en korte wandelingen, maar wil je verder gaat dat ook nog prima. Het is vooral een snuffelaar.
Tess kan met reuen eigenlijk altijd goed. Met teven ook vaak wel, maar dat is soms wat meer aftasten. Ze kan met kleine hondjes, maar het is geen hond die haar spel helemaal aanpast naar formaat. Dus erg klein is misschien niet handig.
Tess heeft wat meer beweging nodig dan Finn, maar voor een weekje kan ze best met iets minder toe, zeker als er genoeg nieuwe indrukken en een andere hond zijn.
Regio maakt niet zo heel veel uit, maar bij voorkeur niet de een in Groningen en de ander in Zeeland België zou ook kunnen. Ik ben die week zelf in de Ardennen namelijk.
Finn is erg makkelijk met de meeste andere honden. Alleen jonge pups vindt hij niet leuk. Bij hem is de grootste eis dat er een geheel omheinde tuin is (of hem niet loslaten in de tuin) en buiten ook niet. Hij is tevreden met een week bankhangen en korte wandelingen, maar wil je verder gaat dat ook nog prima. Het is vooral een snuffelaar.
Tess kan met reuen eigenlijk altijd goed. Met teven ook vaak wel, maar dat is soms wat meer aftasten. Ze kan met kleine hondjes, maar het is geen hond die haar spel helemaal aanpast naar formaat. Dus erg klein is misschien niet handig.
Tess heeft wat meer beweging nodig dan Finn, maar voor een weekje kan ze best met iets minder toe, zeker als er genoeg nieuwe indrukken en een andere hond zijn.
Regio maakt niet zo heel veel uit, maar bij voorkeur niet de een in Groningen en de ander in Zeeland België zou ook kunnen. Ik ben die week zelf in de Ardennen namelijk.
Laatst gewijzigd door Veertje op 22 feb 2022, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Oppas Tess en/of Finn 29-4 t/m 6-5
Finn zou bij mij harstikke welkom zijn geweest, lijkt me leuk om op hem te passen. Helaas kan ik die week net niet.
Je hebt er niks aan, maar misschien voor een volgende keer
Je hebt er niks aan, maar misschien voor een volgende keer
Helaas kan zitten allebei de weekenden al bomvol (buitenshuis), dus hier ook geen oplossing helaas.
- sabine
- Site Admin
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Labrador Retriever
- Contacteer:
Bereid je voor op een topic met mensen die wel willen maar niet kunnen
- Zamunda
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hoe is Tess met katten?
Gezellig toch .
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Haha geen probleem, daar ben ik zelf ook wel eens schuldig aan Had ik ook bijna gedaan toen je oppas voor Karel zocht
Het kwam eigenlijk omdat ik eronder wilde zetten dat ik Finn (Tess lijkt me slecht plan bij 3 teven), bij hoge nood nog wel wilde overleggen of hij mee kon.
Maar toen bleek ik het 2e weekend te gaan kamperen
Mijn vermoeden is dat ze zelf meer onder de indruk is als de katten haar zouden opzoeken dan andersom. Toen ze jong was heeft ze met Koos de kat van Ybbihs gespeeld, maar dat is net een hond Bij een ander logeeradres hebben ze ook een kat die af en toe in huis komt, maar daar kon ze zich niet herinneren dat Tess daar ooit iets van vond.
Buiten wil ze er wel achteraan. Binnen hebben we wel eens introductie gedaan met haar en de katten van m'n zusje. Dat ging met begeleiding wel, maar die zijn geen honden gewend dus begonnen ook bij iedere beweging te rennen. Of bleven haar op een afstand zitten aanstaren.
- Zamunda
Dan zou dat vast wel goedkomen. Wat ons betreft is ze dan welkom, je moet er alleen wel een stukje voor rijden.Veertje schreef: ↑20 feb 2022, 12:16Mijn vermoeden is dat ze zelf meer onder de indruk is als de katten haar zouden opzoeken dan andersom. Toen ze jong was heeft ze met Koos de kat van Ybbihs gespeeld, maar dat is net een hond Bij een ander logeeradres hebben ze ook een kat die af en toe in huis komt, maar daar kon ze zich niet herinneren dat Tess daar ooit iets van vond.
Buiten wil ze er wel achteraan. Binnen hebben we wel eens introductie gedaan met haar en de katten van m'n zusje. Dat ging met begeleiding wel, maar die zijn geen honden gewend dus begonnen ook bij iedere beweging te rennen. Of bleven haar op een afstand zitten aanstaren.
Dat zou super zijn! Ik stuur je morgen even een berichtje. Gaat net iets makkelijker dan forummen via de telefoon.Zamunda schreef: ↑20 feb 2022, 13:48Dan zou dat vast wel goedkomen. Wat ons betreft is ze dan welkom, je moet er alleen wel een stukje voor rijden.Veertje schreef: ↑20 feb 2022, 12:16Mijn vermoeden is dat ze zelf meer onder de indruk is als de katten haar zouden opzoeken dan andersom. Toen ze jong was heeft ze met Koos de kat van Ybbihs gespeeld, maar dat is net een hond Bij een ander logeeradres hebben ze ook een kat die af en toe in huis komt, maar daar kon ze zich niet herinneren dat Tess daar ooit iets van vond.
Ze zijn onder de pannen De zuiderlingen gaan het noorden leren kennen.
Finn mag bij @hakunamatata Suze ondersteunen bij de opvoeding van Eevee en Tess mag gaan dollen met de mannen van @Zamunda
Alvast heel erg bedankt dames! Hoef ik me alweer iets minder zorgen te maken met 2 fijne adressen
Finn mag bij @hakunamatata Suze ondersteunen bij de opvoeding van Eevee en Tess mag gaan dollen met de mannen van @Zamunda
Alvast heel erg bedankt dames! Hoef ik me alweer iets minder zorgen te maken met 2 fijne adressen
- hakunamatata
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Re: Oppas Tess en/of Finn 29-4 t/m 6-5 *geregeld*
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
- Zamunda
Ik ben heel erg benieuwd hoe Tess de mannen gaat vinden en ben zelf benieuwd hoe Tess is .
- Vicky
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
Wat een fijne oplossing. Ik ben ook benieuwd naar hoe de interactie is tussen de honden.
Bo en de honden
- Lothian
- Posts in topic: 2
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ook leuk voor ons dus
- Zamunda
Kan het me niet voorstellen .
- hakunamatata
- Contacteer:
En ik lig al maanden achter met foto's plaatsen
Kan serieus zo nog een fototopic of 5 openen, omdat ik die nog van plan was te openen maar het er niet van kwam
Kan serieus zo nog een fototopic of 5 openen, omdat ik die nog van plan was te openen maar het er niet van kwam
- Zamunda
Dat moet je dan toch maar eens gaan inlopen.hakunamatata schreef: ↑22 feb 2022, 19:37 En ik lig al maanden achter met foto's plaatsen
- Lothian
- Posts in topic: 2
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Moet je wel doen hoor, we hebben nog veel te weinig van Eevee gezienhakunamatata schreef: ↑22 feb 2022, 19:37 En ik lig al maanden achter met foto's plaatsen
- hakunamatata
- Contacteer:
Oké oké. Ik zal beginnen met de wandeldate met Finn & Tess. Die heb ik al grotendeels in een wordbestandje op laptop staan
Ik forum meestal met mijn telefoon en daarmee is een korte snelle reactie plaatsen niet zo erg, maar langere reacties/ pb's/ quotes/ fototopics openen moet echt via laptop en dat vergeet ik dan weer enzo
Ik forum meestal met mijn telefoon en daarmee is een korte snelle reactie plaatsen niet zo erg, maar langere reacties/ pb's/ quotes/ fototopics openen moet echt via laptop en dat vergeet ik dan weer enzo
Ik schat zo in dat ze ze erg leuk gaat vinden. Samen rennen en dollen, maar wel met haar voorwaarden
Als ik dan toch eens oppas nodig heb, dan kan ik het maar beter meteen goed doen
Zolang er koekjes zijn is Finn helemaal in voor een sessie prikkeren
Hierbij een reminderhakunamatata schreef: ↑22 feb 2022, 21:56 Oké oké. Ik zal beginnen met de wandeldate met Finn & Tess. Die heb ik al grotendeels in een wordbestandje op laptop staan