Bang Away of Sirrah Crest. De eerste hond in de USA die meer dan honderd Best in Shows op zijn naam kon schrijven.
Mooie elegante Boxerreu.
Zijn kennelgenote Yoomph won wat minder maar evengoed een fraaie teef.
Bang Away
Re: Bang Away
Elegant en zo'n hoofd gaan bij mij echt niet samen. En ik vind ze ook nogal driehoekig.
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Geknipte oren en staart vind ik echt ranzig. Niet mooi, niet stoer . Alleen maar achterlijk.
Maar verder vind ik het mooie honden, hoor. Juist met dat hoofd en dat lijf.
Maar verder vind ik het mooie honden, hoor. Juist met dat hoofd en dat lijf.
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Maar hoe dan, ik krijg mijn honden nooit in zo'n hoek gevouwen al zou ik t willen
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- malinois
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ik heb er ook niks meeZinodo schreef:Ja same. Sorry not sorry ik kan er helemaal niks mee. Dat zullen de boxereigenaren ongetwijfeld ook van keesjes en podenco's vinden, maar mijn honden hebben tenminste alle onderdelen.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik hoef ook geen boxer. Maar daarom kan ik het nog wel een mooie atletische hond vinden. Zo’n amerikaanse snavel er op en klaar.
Hoe kan je hieraan zien dat de hond (Bang dus) elegant is?
Opgehangen aan zijn nek en de achterpoten wel een heel end naar achteren gestrekt.
Persoonlijk zie ik meer in Yoomph ook al heeft die minder prijzen gewonnen.