Zo heet ze niet maar ik vind het een mooie naam.
Op straat gevonden in Oekraine met een ijzerdraad om de nek.
Even opkalefateren en dan heb je er een prachthond aan.
Odessa
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Odessa
Onze pletsplees heeft dat niet.
Gewoon in de badkuip.
Gewoon in de badkuip.
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Och...
Ik ben in Oekraïne geweest en daar zag ik heel veel van dit soort honden. Een hondenhok met een hond aan een ketting en dat was dan hun leven. Ik heb Lucca en Dalí nog maar eens toegefluisterd dat ze echt nog wel wat dankbaarder mochten kijken.
Ik ben in Oekraïne geweest en daar zag ik heel veel van dit soort honden. Een hondenhok met een hond aan een ketting en dat was dan hun leven. Ik heb Lucca en Dalí nog maar eens toegefluisterd dat ze echt nog wel wat dankbaarder mochten kijken.
Och... wat doodzielig. Maar los daarvan ziet dit er toch helemaal niet uit als een hond die probleemloos meedraait in een doorsnee nederlands leven? Misschien zie ik het verkeerd maar het lijkt me een of andere zelfstandig land of schapenverdediger met die dikke kop.
-
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Als huishond wordt het natuurlijk niets. Maar met een grote tuin en een paardentrailer om in te liggen is het fijn voor als de russen komen.
Als ze wel lief zou zijn moest ik nog steeds niet zo'n ijsbeer in huis. Zit dat in je oor te hijgen.
Als ze wel lief zou zijn moest ik nog steeds niet zo'n ijsbeer in huis. Zit dat in je oor te hijgen.