1-e buitenwedstrijd Hoopers in 2022

Alle hondensporten passen hier, maar ook wandelvakanties, dogsurvival, spelletjesdagen en activiteiten.
Plaats reactie
~Suzanne~
Posts in topic: 3
Honden: 3
Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond

1-e buitenwedstrijd Hoopers in 2022

Bericht door ~Suzanne~ »

Het werd weer 's tijd!
Lekkere wedstrijd met vooral ZALIG weer! Mijn telefoon zei dat het 15 graden was maar het voelde veel warmer. Voor mij zelfs op het randje van te warm ;-)
Lekker gelopen, mooie resultaten; 2 x een 2-e plaats (dan vermeld ik die DK maar niet). Weer wat punten verzameld op weg naar de NK-kwalificatie en alvast mijn eerste titelpunt binnen. Nee, dat is niet het allerbelangrijkste op zo'n dag maar goed, ik vind het toch leuk!

Het is leuk om de klasse hoger te lopen en wat ik zelf ook wel fijn vindt is dat de honden / combi's bij elkaar in de buurt zitten qua nivo. Dat maakt het spannend maar ook leuk.

Wat mij positief opvalt is de nieuwe aanwas in de A-klasse. En fijn dat daar ook andere honden in komen dan de ge-ijkte shelties, herders en bordercollie's.
Vooral erg grappig (voor mij dan) is dat er inmiddels zeker 6 Schotse Herders meedoen in de wedstrijd.

Kortom: geslaagde dag weer!

Suzanne

Afbeelding
Gudrun
Posts in topic: 1
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Re: 1-e buitenwedstrijd Hoopers in 2022

Bericht door Gudrun »

~Suzanne~ schreef: 17 apr 2022, 17:03
Lekker gelopen, mooie resultaten; 2 x een 2-e plaats (dan vermeld ik die DK maar niet). Weer wat punten verzameld op weg naar de NK-kwalificatie en alvast mijn eerste titelpunt binnen. Nee, dat is niet het allerbelangrijkste op zo'n dag maar goed, ik vind het toch leuk!

Afbeelding
Gefeliciteerd! Filmpje?
~Suzanne~

Bericht door ~Suzanne~ »

Voor zover ik weet zijn mijn rondjes niet gefilmd helaas. Volgende keer weer wellicht.

Suzanne
Border Collie
Posts in topic: 1

Bericht door Border Collie »

Al die Schotten viel mij ook al op, super leuk! En inderdaad weer nieuwe honden in de A. Vooral de kleintjes waren goed vertegenwoordig.
De B klasse is zeker aan elkaar gewaagd, echt heel leuk! Perry heb ik al met 5 titel punten in 3 wedstrijden laten promoveren, eerlijk gezegd was ik bang dat het veel te vlot was voor hem. Immers komt hij ook nog maar net kijken. Maar nee, gelukkig redt hij de B prima! Alleen maar leuk die klasse
Afbeelding
~Suzanne~

Bericht door ~Suzanne~ »

En ik zat me nog wel druk te maken of Rowan dit nivo wel aan kan.... eh.. ja, dat kan hij. ;-)
't waren ook leuke parcoursen vond ik, zelfs met die ene DK ;-) Met uitdagingen maar zonder onhaalbaar te zijn. En volgens mij ook gewoon op B-nivo, dus niet een "veredelde A". Dat geeft sowieso wel een goed gevoel... de hond(en) is/zijn gewoon goed! ;-)

Suzanne
Plaats reactie