Bloedknappe heddurs :)
Re: Bloedknappe heddurs :)
Hey Inge, knappies hoor!
Heb ik goed begrepen dat je nogal wat uitdagingen hebt gehad met je gezondheid en kun je nu al wel weer wat trainen met ze?
Heb ik goed begrepen dat je nogal wat uitdagingen hebt gehad met je gezondheid en kun je nu al wel weer wat trainen met ze?
- Inge
- Posts in topic: 7
- Honden: 2
- Welke: Mechelse herders
Dat heb je goed begrepen, in 2017 werden er drie hernia's geconstateerd en na hernia operaties in 2017 en 2018, waarbij de hernia steeds terug kwam, heb ik in 2019 een spondylodese gehad. Dat wil zeggen dat ze de tussenwervelschijven tussen S1-L5, L5-L4 en L4-L3 hebben verwijderd, hier en soort kooitjes met botsplinters hebben geplaatst en de boel aan elkaar geschroefd hebben.LaRep schreef:Hey Inge, knappies hoor!
Gelukkig gaat het nu goed, ga wel regelmatig naar de fysio om de spieren soepel te houden en vochtige dagen zijn niet fijn.
Trainen doe ik niet, ben mijn passie een beetje verloren. Wie weet komt dat weer.
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
Dat is best heftig zeg, gelukkig dat het nu weer goed gaat.
Ik ben jaren geleden gestopt met de hondensport en inmiddels een nieuwe passie gevonden. Zo blijf je bezig
Ik ben jaren geleden gestopt met de hondensport en inmiddels een nieuwe passie gevonden. Zo blijf je bezig
- Elian
- Posts in topic: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
Wat een leuk duo! Heb stiekem wel een beetje een zwak voor Mechelaars met donkere koppen. <3
- Inge
Ja die heeft carmen goed in elkaar gekleidElian schreef:Wat een leuk duo! Heb stiekem wel een beetje een zwak voor Mechelaars met donkere koppen. <3
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
Re: Bloedknappe heddurs [emoji3]
Kijken of ze zelf tzt ook wat moois geeftInge schreef:Ja die heeft carmen goed in elkaar gekleidElian schreef:Wat een leuk duo! Heb stiekem wel een beetje een zwak voor Mechelaars met donkere koppen. <3
- Borderbende
- Posts in topic: 1
- Honden: 4
- Welke: Border Collie
Mooi duo. Je jongste is ook lekker doorgegroeid, hahahaha.
Trigger, Boghos, Nori en Merfyn
- Inge
Ze lijkt op de laatste foto groter dan ze is hoor. Ik schat haar zo'n 61 cm schoft en ze weegt rond de 27 kilo denk ik, Kobe is zo'n 65 cm. En een kilo of 35.Borderbende schreef:Mooi duo. Je jongste is ook lekker doorgegroeid, hahahaha.
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
- Elian
- Posts in topic: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
Dat is al groter dan de Mechelteef die ik had, maar ze was ook wel een vrij kleine dame geloof ik.