In het kader van mijn honden voorstellen hierbij mijn huidige roedel introduceren.
Als eerste Pip: een zwart/wit hondje van ca. 40cm die een soortement kruising lijkt tussen een friese stabij en border collie (wat natuurlijk niet kan) en het temperament heeft van een adhd-border. Ze is waarschijnlijk rond de 3 jaar oud en is bang voor grote(re) honden en heeft dan de ergerlijke gewoonte om uit angst te gillen. Iets wat ik voor een groot gedeelte eruit heb gekregen maar nog niet helemaal. Haar grootste hobby is slopen, vooral knuffels, sokken en alles wat van papier of karton is. Zoonlief en Pip zijn twee handen op één buik. Die dan ook graag foto's van haar maakt (zie onderschrift).
Mijn andere hond is Kira: een mislukte gremlin van ca. 25cm hoog is die een soort kruising tussen een tekkel/chihuahua/jack russell en sharpei lijkt. Kira is echt mijn hond en hangt verschrikkelijk aan mij. Zoonlief en zij leven op voet van oorlog. Als hij in mijn buurt komt, probeert ze in zijn enkels te hangen (iets waar ik stiekem vreselijk om moet lachen ). Dat is de reden dat ik (nog) geen leuke foto van haar heb.
En verder hebben we natuurlijk nog steeds de kat Budha van mijn zoon en heeft zwervertje Okkie (zondagse naam Octavia) een paar jaar geleden haar intrede in ons huis gedaan. Zij is ontzettend lollig, regeert het hele huishouden, mept vrolijk de honden om hun flaporen en ligt verder tijdens mijn thuiswerkdagen gezellig op mijn schouders te maffen.
Mijn honden
Re: Mijn honden
Wat sneu dat Pip dan gaat gillen van angst.
Iets anders… zorgt je zoon nog steeds voor hilarische situaties?
Iets anders… zorgt je zoon nog steeds voor hilarische situaties?
- Zamunda
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hahaha . Zo leuk je weer te lezen!Lieke schreef: ↑14 sep 2021, 21:24Mijn andere hond is Kira: een mislukte gremlin van ca. 25cm hoog is die een soort kruising tussen een tekkel/chihuahua/jack russell en sharpei lijkt. Kira is echt mijn hond en hangt verschrikkelijk aan mij. Zoonlief en zij leven op voet van oorlog. Als hij in mijn buurt komt, probeert ze in zijn enkels te hangen (iets waar ik stiekem vreselijk om moet lachen ). Dat is de reden dat ik (nog) geen leuke foto van haar heb.
OS met dank aan Hakunamatata
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Lieke
- Honden: 2
- Welke: Roemeense straatschoffies
't Is niet erg pedagogisch verantwoord om te lachen om zo'n kleine kruimel die een lummel van bijna 90kg probeert aan te vallen maar het blijft grappig. Ook als hij de honden gaat uitlaten en hij moet ze aanlijnen, dan gaat Kira achter mijn benen staan en werpt met uitpuilende ogen dodelijke blikken naar hem. En als hij dan met hen aan de lijn wegloopt, blijft ze maar hulpzoekend naar me omkijken.
Ik lach me dan naar.
Ik lach me dan naar.
O jee, ja. Inmiddels is het een beer van 23 jaar maar hij is nog steeds dezelfde nagel aan mijn doodskist hoor.
- Zamunda
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Hahaha alsjeblieft, meer, meer!!!
Niet pedagogisch verantwoord maar zo lollig .
Niet pedagogisch verantwoord maar zo lollig .
OS met dank aan Hakunamatata