Honden training in de achterhoek

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Plaats reactie
Fabienne
Posts in topic: 3
Honden: 2
Welke: Labrador Retrievers

Honden training in de achterhoek

Bericht door Fabienne »

Momenteel train ik met Lola hoopers en niet geheel onverdienstelijk. Ze doet het eigenlijk super knap.
Nu zou ik ons weer in kunnen schrijven voor een volgend blok maar eigenlijk zoeken we nog iets meer uitdaging. Qua hondenscholen ben ik nog niet heel erg bekend in de achterhoek (ik zit tussen doetichem en Dinxperlo in)en deze hondenschool biedt niet helemaal wat ik zoek. Weten jullie een leuke hondenschool die dan ofwel specifiek hoopers geeft en dan meer wedstrijd gericht bijvoorbeeld of een leuke hondenschool die een wat breder aanbod heeft zodat we evt weer iets nieuws zouden kunnen leren. Qua jachttrainen ben ik voor dit seizoen al te laat en vanwege iets aanwezige schot angst valt dat ook een klein beetje af.
~Suzanne~
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: 2 shelties en 1 schotse herdershond

Re: Honden training in de achterhoek

Bericht door ~Suzanne~ »

Hoopers, leuk ;-)
Het is handig om je even in te lezen op welke versie van Hoopers je door wilt gaan / nu trainen. Er zijn subtiele verschillen en dan is het wel handig als je daarop traint.
Ik kan je alleen verder helpen met Nadac en dan vind je hier aangesloten instructeurs:
https://www.nadac-hoopers-nederland.nl/ ... tructeurs/

Er is ook een FB groep HooperVrienden, waar alle stromingen samen komen, daar kun je je vraag ook wellicht stellen?

Suzanne
Fabienne

Bericht door Fabienne »

Dank je wel. Ik zal het is even doorlezen en misschien zit er inderdaad wat leuks in de buurt
Omega
Honden: 1
Welke: Nu een echte toller

Bericht door Omega »

Ik ben dan wel benieuwd waar tussen Doetinchem en Dinxperlo je woont, ik woon in Terborg, vandaar. :lol1:

In de buurt weet ik geen hondenschool, in Didam zit de Nevelhorst, volgens mij geven die Hoopers en ook wedstrijdgericht.

Ik ben aan het kijken voor jachthondentraining bij Kynora in Hengelo (gld). Bij de brede kwispel in Gendringen geven ze ook jachttraining, alleen voor volwassen honden, kan er met onze pup niet terecht.
Afbeelding
Fabienne

Bericht door Fabienne »

Omega schreef: 04 mei 2022, 19:15 Ik ben dan wel benieuwd waar tussen Doetinchem en Dinxperlo je woont, ik woon in Terborg, vandaar. :lol1:

In de buurt weet ik geen hondenschool, in Didam zit de Nevelhorst, volgens mij geven die Hoopers en ook wedstrijdgericht.

Ik ben aan het kijken voor jachthondentraining bij Kynora in Hengelo (gld). Bij de brede kwispel in Gendringen geven ze ook jachttraining, alleen voor volwassen honden, kan er met onze pup niet terecht.
Ik woon in breedenbroek. Dat is vlakbij dus😉. Ik zal de scholen die jij noemt is even opzoeken
Rakkers

Bericht door Rakkers »

Hsv de nevelhorst in Didam.
Geven oa ook agility, maar ook hoopers op de vrijdagavond. Train er oa zelf ook.

In Aalten zit doak.
Plaats reactie