Hallo iedereen,
Ik was op het oude forum ook al Hailfall dus dacht dat het beter was nu ook zo te zijn. In het echt heet ik Dewi en woon al weer 12 jaar met mijn vriend in Duitsland.
Loki is inmiddels al weer bijna 10 jaar en Nekuda (Kuda) al 15 jaar. Zij verblijft alleen bij mijn vader en niet bij ons.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
We doen ook weer mee :)
Re: We doen ook weer mee :)
Hoi Hailfall,
welkom hier.
Wat een bijzondere forumnaam. Kwam hem daar ook weleens tegen, maar vraag me nu af hoe je eraan komt?
welkom hier.
Wat een bijzondere forumnaam. Kwam hem daar ook weleens tegen, maar vraag me nu af hoe je eraan komt?
Die heb ik al heel erg lang, toen ik begon met online spelletjes in 2002 ofzo. Ik moest toen een nickname bedenken en het hagelte toen dus toen had ik dat genomen haha.kooi schreef:Hoi Hailfall,
welkom hier.
Oh. Zo dus. Wat grappig.Hailfall schreef: ↑17 sep 2021, 15:33Die heb ik al heel erg lang, toen ik begon met online spelletjes in 2002 ofzo. Ik moest toen een nickname bedenken en het hagelte toen dus toen had ik dat genomen haha.kooi schreef:Hoi Hailfall,
welkom hier.