ALLES VERKOCHT!

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Sirene
Posts in topic: 4

ALLES VERKOCHT!

Bericht door Sirene »

Op een wedstrijd in Denemarken heb ik een pakket supplementen voor de honden gewonnen. Supermooi, maar ik gebruik niet alles. Voor de volgende spullen zoek ik een nieuwe eigenaar. Van dat geld kan ik dan weer dingen kopen voor de honden die we wel gebruiken.
Canosan kauwtabletten voor 25€. Groenlipmosselsupplement voor de gewrichten. https://www.medpets.nl/canosan-kauwtabletten-voor-hond/...
1 liter Statera zalmolie voor huid en vacht voor 10€: https://krogsgaardhestefoder.dk/.../ski ... salmon.../
Canikur Pro Probiotica. 30 ml voor 10€ https://www.medpets.nl/canikur-pro/?sqr=canikur
Opsturen kan, liever niet, meegeven viavia is wellicht mogelijk. Ik kom op heel veel plaatsen :mann:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sirene op 19 jun 2022, 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Hewi

Re: Suplementen

Bericht door Hewi »

Intresse in de canosan, das wel iets voor kodi en zijn stijve achterpoten denk ik. Ik weet niet of je in assen komt of @dre weleens ergens tegenkomt ? Anders opsturen is mij prima ik betaal natuurlijk!!!
Groetjes Heidi

Afbeelding
ellen en de birmanen
Posts in topic: 1

Bericht door ellen en de birmanen »

ik heb wel interesse in de canikur.
Hewi

Bericht door Hewi »

@Sirene als je de canosan wilt opsturen.....dan doe me de zalm olie er ook maar bij de mijne is toch bijna op :)
Groetjes Heidi

Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Hewi schreef: 13 jun 2022, 11:22 Intresse in de canosan, das wel iets voor kodi en zijn stijve achterpoten denk ik. Ik weet niet of je in assen komt of @dre weleens ergens tegenkomt ? Anders opsturen is mij prima ik betaal natuurlijk!!!
Ik zie @dre denk ik volgend weekend (26 juni). Als ze het voor je mee wil/kan nemen is dat goed.
Opsturen kan ook maar daar ben ik soms wat laks in... ik heb ook een vriendin in Assen die ik ook volgend weekend zie.
De zalmolie zal ik ook voor jou doen. Wil je dat ik mezelf een schop onder mijn kont geef voor opsturen? Pb me je adres maar dan.
Sirene

Bericht door Sirene »

ellen en de birmanen schreef: 14 jun 2022, 09:33 ik heb wel interesse in de canikur.
Hoe komt het bij jou? Ik heb even gepast en het past gewoon door de brievenbus! Pb me je adres maar.
Hewi

Bericht door Hewi »

Sirene schreef: 17 jun 2022, 20:06
Hewi schreef: 13 jun 2022, 11:22 Intresse in de canosan, das wel iets voor kodi en zijn stijve achterpoten denk ik. Ik weet niet of je in assen komt of @dre weleens ergens tegenkomt ? Anders opsturen is mij prima ik betaal natuurlijk!!!
Ik zie @dre denk ik volgend weekend (26 juni). Als ze het voor je mee wil/kan nemen is dat goed.
Opsturen kan ook maar daar ben ik soms wat laks in... ik heb ook een vriendin in Assen die ik ook volgend weekend zie.
De zalmolie zal ik ook voor jou doen. Wil je dat ik mezelf een schop onder mijn kont geef voor opsturen? Pb me je adres maar dan.
Als je dre ziet perfect!!! Die zie ik eind juli nog :) maar vriendin in assen is helemaal perfect pik ik het daar op ! Stuur je me ff de betaal dingen :)
Groetjes Heidi

Afbeelding
Sirene

Bericht door Sirene »

Hewi schreef: 18 jun 2022, 08:43

Als je dre ziet perfect!!! Die zie ik eind juli nog :) maar vriendin in assen is helemaal perfect pik ik het daar op ! Stuur je me ff de betaal dingen :)
Vriendin in Assen vind het goed. Dus dit weekend geef ik het mee!
Hewi

Bericht door Hewi »

Sirene schreef: 19 jun 2022, 11:47
Hewi schreef: 18 jun 2022, 08:43

Vriendin in Assen vind het goed. Dus dit weekend geef ik het mee!

Whoop top!
Groetjes Heidi

Afbeelding
Plaats reactie