Winner show Leeuwarden
Winner show Leeuwarden
Kon vandaag met een vriendin mee naar de Winner show in Leeuwarden.
Niet alle foto's zijn even goed gelukt (via mobieltje en niet elke eigenaar heeft even veel geduld bij het maken van een foto)
Van de Duitse Herders heb ik geen meer foto's helaas want die gingen gelijktijdig met mijn vriendin en haar mechelaartje de ringen in.
Sommige duitsers waren redelijk mooi qua rechtere rug enzo maar sommigen waren bedroevend.
De chihuahua's waren echt enorm klein, met plopoogjes en al.
Zo zonde.
Kwam nog 2 forummers tegen waarvan ik van 1 het hondje op de foto heb gezet.
Bij de bouviers was een grote reu die officieel politiehond was maar hij wilde ook wel eens 'een showtje' doen.
Zijn hond is nog 2e geworden.
Love de afganen maar dan met name die leuke black en tan.
En nog even fijn geknuffeld met een groenendaelertje.
Was een geslaagd dagje
Niet alle foto's zijn even goed gelukt (via mobieltje en niet elke eigenaar heeft even veel geduld bij het maken van een foto)
Van de Duitse Herders heb ik geen meer foto's helaas want die gingen gelijktijdig met mijn vriendin en haar mechelaartje de ringen in.
Sommige duitsers waren redelijk mooi qua rechtere rug enzo maar sommigen waren bedroevend.
De chihuahua's waren echt enorm klein, met plopoogjes en al.
Zo zonde.
Kwam nog 2 forummers tegen waarvan ik van 1 het hondje op de foto heb gezet.
Bij de bouviers was een grote reu die officieel politiehond was maar hij wilde ook wel eens 'een showtje' doen.
Zijn hond is nog 2e geworden.
Love de afganen maar dan met name die leuke black en tan.
En nog even fijn geknuffeld met een groenendaelertje.
Was een geslaagd dagje
Re: Winner show Leeuwarden
En natuurlijk mooie Finny als forum-hond op de foto
Leuk dat we kunnen meegenieten!
Die zelfvoldane smoelen van die donkere Barzois stalen voor mij de show
Die zelfvoldane smoelen van die donkere Barzois stalen voor mij de show
- galga's
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Die 2 donkere Barsois zijn zulke enorme knuffelhonden. Het hele nest is zo knuffelig. Heerlijk.
Heb je Aislynns broer nog gezien? Een grote, volwassen black & tan Afghanen reu. Was er samen met een zwart teefje.
Heb je Aislynns broer nog gezien? Een grote, volwassen black & tan Afghanen reu. Was er samen met een zwart teefje.
Ik heb wel een schitterende grote black en tan afghaan gezien, weet niet of dat die reu was.
Hij was wel super mooi
Helaas niet op de foto gezet.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Leuke foto's!
Ik dacht: Nanna is er ook. Maar het zijn slechts twee puli's i.p.v. drie. Dan kan het Nanna niet zijn.
Goed om te lezen dat er ook nog groenendaelers zijn die wel van knuffelen houden.
Ik dacht: Nanna is er ook. Maar het zijn slechts twee puli's i.p.v. drie. Dan kan het Nanna niet zijn.
Goed om te lezen dat er ook nog groenendaelers zijn die wel van knuffelen houden.
- Gretha
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
En ook nog een Beauceron op de foto
Die zwart/witte Newfoundlander is ook leuk
Die zwart/witte Newfoundlander is ook leuk
- Persistence
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Die windhonden, die vind ik altijd het mooist om op een show te zien. Maar die blue merle collie is ook een plaatje, leuk dat je ook een korthaar gekiekt hebt! En die beauceron niet te vergeten…
- Kells
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Leuke foto's! Zijn er toevallig mensen die er morgen heen gaan? Er doet een (rood-wit) outcross settertje mee van vrienden van ons. Ik kan helaas niet komen kijken, maar ik ben wel benieuwd hoe ze het gaat doen. Foto's zijn welkom!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Welke: Labrador Retrievers
Wat een verschrikking die mops en die langhaar Duitse herder
- hakunamatata
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Ohhh als ik dat wist dan was ik wel gegaan. Een silken zo dichtbij huis. Gemiste kans.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
-
Alvast even oefenen voor de pupquiz.
Dank je wel
Kom je toch gewoon een keertje langs om te knuffelen, woon stukje onder Leeuwardenhakunamatata schreef: ↑27 nov 2022, 11:32Ohhh als ik dat wist dan was ik wel gegaan. Een silken zo dichtbij huis. Gemiste kans.
- kloesje
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Australian kelpies
Volgens mij heb ik jou dan ook gezien
Vrijdag gooide Bindi nog hoge ogen met een 1 Uitmuntend en BOB, zaterdag mocht ze naar huis met een 2. Zeer Goed.
Haar 2 pups die meededen werden BOB, Junior Winnner en Winner en de andere reserve. Dus een trotse fokker
Bindi als BOB
Ngarra Matimbi Fetching Fudge (Yindi) als BOB, Junior Winner en Winner.
Ook hebben we de vrijdag en zaterdag meegeholpen bij de demo dogfrisbee, Bindi deed het super! Ze kan super goed schakelen en haar rust pakken, waardoor ze zelfs vandaag nog energie had om te hooperen. Ben zo gek op dat meisje
Vrijdag gooide Bindi nog hoge ogen met een 1 Uitmuntend en BOB, zaterdag mocht ze naar huis met een 2. Zeer Goed.
Haar 2 pups die meededen werden BOB, Junior Winnner en Winner en de andere reserve. Dus een trotse fokker
Bindi als BOB
Ngarra Matimbi Fetching Fudge (Yindi) als BOB, Junior Winner en Winner.
Ook hebben we de vrijdag en zaterdag meegeholpen bij de demo dogfrisbee, Bindi deed het super! Ze kan super goed schakelen en haar rust pakken, waardoor ze zelfs vandaag nog energie had om te hooperen. Ben zo gek op dat meisje