Welke hondenvoeding wordt de nieuwe trend?
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Welke hondenvoeding wordt de nieuwe trend?
maaltijdreep
Als ik de vragen en reclames zie vegetarisch.
Geen trend die ik zal volgen.
Geen trend die ik zal volgen.
Ik denk insecten al zou vegetarisch ook goed kunnen. Djalu doet daar iig niet aan mee, die tuft groenten en fruit vakkundig terug
~Choose what helps your heart bloom~
- Suzanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
hoorde net op tv dat ze morgen een item hebben bij editienl over vegetarische brokken
ik stem voor vlees op een petrischaaltje
ik stem voor vlees op een petrischaaltje
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik gok op insecten. Dat wordt nu toch al steeds meer een ding?
-
- Honden: 1
- Welke: Labrador
Ik denk ook insecten, honden hebben toch eiwitten nodig.
Maple
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Mijn honden houden ook helemaal niet van (vers gevangen) insecten, meestal eten ze die niet op. Ze happen er wel in en trekken dan zo'n bek van 'ieeeeuuuwww, vies!'
Maar ik denk toch dat voer op basis van insecten en vegetarische voeding de nieuwe trends worden.
Maar ik denk toch dat voer op basis van insecten en vegetarische voeding de nieuwe trends worden.
Ik denk ook insecten, dat probeerde de dierenwinkel-mevrouw mij al aan te smeren in het kader van allergische Imp. Vegetarisch bood ze ook aan trouwens.
Maar nee, ik wou pure vlees snacks. Zonder kip. Dat was dus lastiger dan snacks.
(Internet heeft me aan houdbare konijnenworst geholpen)
Maar nee, ik wou pure vlees snacks. Zonder kip. Dat was dus lastiger dan snacks.
-Maddie-Fitz-Imp-Djinn-Riddle-
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Is alleen kip t probleem?Kayltje schreef: ↑19 sep 2021, 20:21 Ik denk ook insecten, dat probeerde de dierenwinkel-mevrouw mij al aan te smeren in het kader van allergische Imp. Vegetarisch bood ze ook aan trouwens.
Want dan zijn er gelukkig nog veel meer opties dan alleen konijn. Stuur me een pb mocht je tips willen
De honden hier vonden de gedroogde insecten die ik voor de gaai had echt het einde Alle restjes voer die hij knoeide werden vakkundig schoongemaakt en als ik ze een gedroogde meelworm toe stak, ging die er ook met smaak in. De levende lieten ze wel liggen Onze groenendaeler vroeger vond ook sprinkhanen die ze op at.
Maar de prijs van insectenmeel moet eerst drastisch omlaag. Al is dat voor petfood nog niet eens zo'n issue.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ach, jammer zeg. Twee jaar geleden trokken we door Ierland met onze oats & insect eiwitten, dat was puur brandstof! Hopelijk komt het binnenkort weer terug en willen / durven mensen het aan.
In de regenwouden en jungles is het geroosterde spin wat de klok slaat...
Ik zeg alvast met de pot mee! Het staat me steeds meer tegen om apart voeder te kopen voor ze. Ik geef ze liever deels rauw en niet dragend bot, en de rest gegaard vlees met wat groentes, minimaal gezouten en zonder sterke kruiden of smaakstoffen. Knagen van kruiden zoals weegbree, brandnetel en dovenetel, kleefkruid en alles eromheen, sta ik met plezier toe. En "kleine dieren" eten ze al, vliegjes en dergelijke. Kikkers, padden, salamanders en slakken sta ik niet toe, deels omdat het niet senang is, en deels door de parasieten die ze kunnen oplopen.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Misschien zou het hier met gedroogde insecten ook anders zijn, geen idee. Als een ander het lekker vindt, zullen ze het sowieso ook wel willen en dan is het opeens wel lekker Wormen eten ze hier trouwens inderdaad ook (Amy en Arlo). Maar bijvoorbeeld sprinkhanen, kevers, krekels, torren, vlinders e.d. vinden ze niet lekker. Vliegen slikken ze vaak nog wel door.Veertje schreef: ↑19 sep 2021, 22:49De honden hier vonden de gedroogde insecten die ik voor de gaai had echt het einde Alle restjes voer die hij knoeide werden vakkundig schoongemaakt en als ik ze een gedroogde meelworm toe stak, ging die er ook met smaak in. De levende lieten ze wel liggen Onze groenendaeler vroeger vond ook sprinkhanen die ze op at.
Maar de prijs van insectenmeel moet eerst drastisch omlaag. Al is dat voor petfood nog niet eens zo'n issue.
- Gudrun
- Honden: 10
- Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer
Kika en de shelties eten insectenlarven die ze helemaal zelf uitgraven.
De rest haalt er d eens voor op.
Trend... geen idee.. vegetarisch lijkt me ook niet ideaal voor een hond (al eet ik zelfwel vegetarisch) maar 't zou best eens een trend kunnen worden.
Mijn nieuwe trend is "van alles wat " kvv, wat brok, tafelrestjes,....maar ik heb niet het gevoel dat ik een trendsetter ben
De rest haalt er d eens voor op.
Trend... geen idee.. vegetarisch lijkt me ook niet ideaal voor een hond (al eet ik zelfwel vegetarisch) maar 't zou best eens een trend kunnen worden.
Mijn nieuwe trend is "van alles wat " kvv, wat brok, tafelrestjes,....maar ik heb niet het gevoel dat ik een trendsetter ben
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Het zal nog een tijdje duren, maar voor de lange termijn zet ik in op kweekvlees..