Dat had deze mevrouw bij zich. Geloof niet dat het geheel onder auspiciën van wat dan ook viel maar meer ‘we kruisen es wat’.
Het geval wilde dat de Fransoos in kwestie was uitgekruist met een Stafford.
Of dat nou het beste idee van de wereld is? Hondje was drie maanden en nu al afwijzend en agressief.
“Ja, de moederhond kon ook al niet met andere honden maar dat kwam door een trauma”
Natuurlijk
Franse Bull outcross
Re: Franse Bull outcross
Natuurlijk.
Misschien zegt het wel iets over de fokker?
Om te zien vind ik het wel een mooi(er) hondje.
Maar een Stafford?
Pffff ben je dan klaar. Zit ze jaren met een agressieve hond. Het is wel een mooi hondje.
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Exact.
Ongeacht ras/type wat mij betreft.
En meteen een heel grote reden dat ik mijn Keesje niet inzet voor de fok, hoe mooi ze ook in elkaar lijkt te steken qua bouw en wellicht een goede toevoeging had kunnen zijn voor bijvoorbeeld het Markiesje of gewoon een leuke actieve gezelschapshondenmix oid.
Ik zou echt gillend gek worden als er een stuk of 5 van die zenuwenlijders uit komen rollen.
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Hier woont ook eenzelfde mix: FB x stafford. Hond is ongeveer net zo oud als Xanu en is vreselijk hondagressief. Loopt aan een halti met halsband én tuig.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Nou, baasje was een beetje het type ‘Vogelpoelstraat’. Dat zegt hier in Geldrop voldoende.
- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Precies dat. Geen haar op m’n hoofd om met Bella een nestje te krijgen hoewel dat ongetwijfeld qua uiterlijk leuk eruit had gezien met een passende reu. Een sociale hond naar mens en dier is wel de minimale eis.Loraine schreef: ↑11 mar 2023, 14:38Exact.
Ongeacht ras/type wat mij betreft.
En meteen een heel grote reden dat ik mijn Keesje niet inzet voor de fok, hoe mooi ze ook in elkaar lijkt te steken qua bouw en wellicht een goede toevoeging had kunnen zijn voor bijvoorbeeld het Markiesje of gewoon een leuke actieve gezelschapshondenmix oid.
Ik zou echt gillend gek worden als er een stuk of 5 van die zenuwenlijders uit komen rollen.
Deze kruising had trouwens best leuk uit kunnen pakken, jammer dat dat nu niet zo is.
- Célie
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik ken eigenlijk geen één leuke franse bull/staffordkruising allemaal gedragsproblemen en ander gezeik. En aan de blauwe kleur te zien was moeders ws ook al geen 100% franse bull.