Maxxnobel hondenkussen ervaringen

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Plaats reactie
Rebble
Posts in topic: 2

Maxxnobel hondenkussen ervaringen

Bericht door Rebble »

In m'n nieuwe huis krijgt Charlie een nieuw kussen. Ik heb daar het lederlook hondenkussen van Maxxnobel voor op het oog. Het lijkt me een stevig kussen, formaat is goed en ik vind het mooi.
Ik heb 4 jaar geleden een biabed gekocht en dat ziet er niet meer uit. Die kwaliteit is echt slecht voor die prijs. Een nieuwe hoes hiervoor zou kunnen want het kussen zelf is nog wel goed maar die hoezen zijn ook behoorlijk aan de prijs en na 2 jaar was deze al op meerde plekken gescheurd terwijl Charlie geen graver oid is.

Wie heeft er ervaring met het Maxxnobel kussen, of een tip voor een fijn, stevig (orthopedisch) kussen voor een grotere hond van ruim 30kg. Charlie is zo'n 65cm hoog dus 100x70 heeft ze wel nodig
Afbeelding
Lothian
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Re: Maxxnobel hondenkussen ervaringen

Bericht door Lothian »

Daar geen ervaring mee maar brakke Lucca ligt graag in haar Fantail en na het wassen ziet die er steeds weer als nieuw uit (behalve dat Taro het leren labeltje er af heeft geknaagd :LOL: ). https://www.fantail.eu/
Afbeelding
Rebble
Posts in topic: 2

Bericht door Rebble »

Lothian schreef:Daar geen ervaring mee maar brakke Lucca ligt graag in haar Fantail en na het wassen ziet die er steeds weer als nieuw uit (behalve dat Taro het leren labeltje er af heeft geknaagd Afbeelding ). https://www.fantail.eu/
Oh die zijn mooi en precies wat ik zocht! Weer een rib uit m'n lijf maar ach.. Afbeelding

Aah die Taro, labeltjesknager :I:
Afbeelding
Caat
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Picard

Bericht door Caat »

Ik heb drie kussens van maxxnobel. Een keer een voorloper van het platte hondenkussen, doet het nog steeds goed na ong. 4 jaar. Ze hebben wel de stiksels los gekrabd maar dat heeft het nieuwe model volgens mij niet. En twee keer de sofa, dit jaar gekocht. De honden zijn er blij mee, liggen er graag in.
Plaats reactie