Waarom ben ik niet verbaasd.
Als je in dat soort onzin gelooft moet je je even professioneel laten bekijken.
Kralenhalsbanden tegen teken
Re: Kralenhalsbanden tegen teken
En het scheelt ook per hond.Hylos schreef:Er zijn altijd mensen die dan zeggen dat het helpt.
Ik vraag me dan oprecht af in wat voor omgeving je woont en of je hond voorheen toevallig ook onder de teken zat (en dan bedoel ik meerdere per wandeling).
Als ik Xavi destijds zo'n ding om had gehangen, had ik ook jubelend kunnen roepen dat het werkte.
Tot zijn 6e woonde hij in de stad/buitenwijk en daar was letterlijk geen teek te bekennen.
Tot we verhuisden naar het bos en het plukken der teken kon beginnen.
Ik heb in al die jaren maar 1 teken magneet gehad.
Dan hadden de andere geen teken en hij zat onder. Altijd. Dus ja. Had ik zo’n band bij de anderen omgehangen zou ik zeggen het werkt. Bij hem zou het niks doen
Zinodo schreef:Nee, het zou bij iedereen niks doen, alleen bij hem zou het opvallen. En daarom laten mensen zich besodemieteren.Crutz schreef: ↑14 sep 2023, 12:03En het scheelt ook per hond.Hylos schreef:Er zijn altijd mensen die dan zeggen dat het helpt.
Ik vraag me dan oprecht af in wat voor omgeving je woont en of je hond voorheen toevallig ook onder de teken zat (en dan bedoel ik meerdere per wandeling).
Als ik Xavi destijds zo'n ding om had gehangen, had ik ook jubelend kunnen roepen dat het werkte.
Tot zijn 6e woonde hij in de stad/buitenwijk en daar was letterlijk geen teek te bekennen.
Tot we verhuisden naar het bos en het plukken der teken kon beginnen.
Ik heb in al die jaren maar 1 teken magneet gehad.
Dan hadden de andere geen teken en hij zat onder. Altijd. Dus ja. Had ik zo’n band bij de anderen omgehangen zou ik zeggen het werkt. Bij hem zou het niks doen
Ja dat bedoel ik ook
- Frootje
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Je moet het bandje ook wel eerst opladen toch, hebben ze vast niet gedaan in het filmpje.
Bijna jammer dat ik nooit geloofd heb dat ze werken want zoiets zou Aloy en Froo enig staan.
Bijna jammer dat ik nooit geloofd heb dat ze werken want zoiets zou Aloy en Froo enig staan.
Ik heb bij toos ook weleens zo’n ding omgehangen.
Ik kreeg hem gratis van iemand die die dingen maakte. Nou oké dan hang ik hem wel om.
Dat ding leek wel een teken magneet
Zoveel teken dat ze ineens had.
Snel maar wel een gewone tekenband omgedaan.
Die werken beter
Ik kreeg hem gratis van iemand die die dingen maakte. Nou oké dan hang ik hem wel om.
Dat ding leek wel een teken magneet
Zoveel teken dat ze ineens had.
Snel maar wel een gewone tekenband omgedaan.
Die werken beter
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Wat een leuke nieuwsgierige beestjes zijn het eigenlijk. Kijk ze eens op avontuur gaan