Vakanties en weekendje weg
- Cooper
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Vakanties en weekendje weg
Als jullie op vakantie gaan gaat de hond dan mee of zorg je voor oppas of opvang?
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: Vakanties en weekendje weg
Ik ga normaal niet op vakantie maar als ik een weekend weg ga naar mijn moeder dan gaan de honden altijd mee.
Zal wel moeten ook want voor Dívka heb ik geeneens oppas, die zet het elders op een tetteren wanneer ze een stap buiten de deur zetten zonder haar.
Wel heb ik wat mensen (en een uitlaatservice) om me heen die haar in geval van ziekenhuisopname oid thuis ophalen voor het uitlaten en of geregeld een paar uurtjes meenemen naar hun huis of haar bij mij thuis gezelschap houden.
Zal wel moeten ook want voor Dívka heb ik geeneens oppas, die zet het elders op een tetteren wanneer ze een stap buiten de deur zetten zonder haar.
Wel heb ik wat mensen (en een uitlaatservice) om me heen die haar in geval van ziekenhuisopname oid thuis ophalen voor het uitlaten en of geregeld een paar uurtjes meenemen naar hun huis of haar bij mij thuis gezelschap houden.
- Cooper
- Posts in topic: 3
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Cooper is tot nog toe 2x meegeweest op vakantie. Weekendjes weg ga ik soms ook samen met manlief en dan passen mijn (volwassen )kinderen op.
- Babs
- Welke: Babstaard kruising van een mix
Babs blijft altijd bij m'n ouders als wij weg gaan. Ik heb haar wel eens meegenomen maar dat vond ze maar bittere ellende en dat liet ze merken ook, daarbij konden we ook de helft van wat we hadden gewild niet doen omdat er geen hond mee mocht.
Doordeweeks als ik ben werken is ze ook altijd bij m'n ouders en dat is gewoon een tweede thuis, er staat zelfs een extra mand en voerbak voor d'r.
Doordeweeks als ik ben werken is ze ook altijd bij m'n ouders en dat is gewoon een tweede thuis, er staat zelfs een extra mand en voerbak voor d'r.
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
Als wij samen weggaan gaat Peer altijd mee. We gaan alleen naar gelegenheden waar Peer ook welkom is.
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Froo gaat wel altijd mee. Aloy niet, maar dat zou in de toekomst wel kunnen veranderen. Hangt er een beetje van af, dit jaar is ze thuis gebleven. Vond dat ze ook wel een vakantie zonder mij kon gebruiken na de afgelopen anderhalf jaar. Ze heeft het erg naar haar zin gehad in elk geval.
In principe gaan ze altijd mee. Onze ideale vakanties bestaan uit wandelen en dat is toch leuker met dan zonder hond(en).
Hoewel, Lou gaat volgende maand voor het eerst niet mee op vakantie. We gaan 6 dagen mullerthal wandelen met meerdere dagen 20km per dag. Dat trekt ze echt niet meer. Dus zij mag naar m'n ouders waar ze een heerlijk prinsessenluizenleven mag hebben.
Hoewel, Lou gaat volgende maand voor het eerst niet mee op vakantie. We gaan 6 dagen mullerthal wandelen met meerdere dagen 20km per dag. Dat trekt ze echt niet meer. Dus zij mag naar m'n ouders waar ze een heerlijk prinsessenluizenleven mag hebben.
Hond ging altijd mee.
Op dit moment kan ik eerder zeggen dat ik nooit weg ga.
Maar als dat toch weer gebeurt is het weer met hond.
Mijn vakantie wordt al jaren gecombineerd met een training voor mijn hond(en).
Dus ze moeten ook wel mee
Op dit moment kan ik eerder zeggen dat ik nooit weg ga.
Maar als dat toch weer gebeurt is het weer met hond.
Mijn vakantie wordt al jaren gecombineerd met een training voor mijn hond(en).
Dus ze moeten ook wel mee
Hippie gaat mee. Wij blijven in Nederland op een park. Wel paar keer per jaar. Nu ze ouder wordt, gaat het wel minder soepel.
Vier honden breng je nergens onder dus ze gaan mee. Gelukkig wel.
Verschillend.
Een wandel/relax vakantie gaat Piiri mee. Runar gaat dan naar een vriendin, Treskor op het werk.
Ski verlof gaat er geen 1 mee, dan gaat Runar terug naar vriendin en gaan de andere 2 naar het werk.
Een wandel/relax vakantie gaat Piiri mee. Runar gaat dan naar een vriendin, Treskor op het werk.
Ski verlof gaat er geen 1 mee, dan gaat Runar terug naar vriendin en gaan de andere 2 naar het werk.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Toos gaat altijd mee, die heeft inmiddels al heel wat plekken gezien.
Volgend weekend hebben we een familie weekend, en dan gaan de honden ook gezellig mee
Volgend weekend hebben we een familie weekend, en dan gaan de honden ook gezellig mee
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Ze gaan altijd mee
- pioenroos
- Honden: 3
- Welke: xteckel en schapendoes en schapendoeskelpie
Vroeger ben ik op wel zonder honden op vakantie geweest. Een stedentrip of met vrienden. Mijn honden gingen destijds naar mijn moeder, vader of goede familievrienden en zaten daar prima. 1x in kennel bij fokker van 1 van de 2 maar daar had ik achteraf spijt van. De zorgen of ze goed zaten ontnam mij vakantieplezier.
Nu gaan er altijd wel 1 of 2 mee. Laatste vakantie Mies wel met mijn moeder geruild voor Flora. Mies is nu 12 en heeft toch wel snel overbelasting pijntjes als ze te veel doet. En aangezien ze zelf absoluut geen maat kan houden als er leuke dingen te doen zijn leek me een huisje in het bos iets te veel de teckel op het spek binden
Nu gaan er altijd wel 1 of 2 mee. Laatste vakantie Mies wel met mijn moeder geruild voor Flora. Mies is nu 12 en heeft toch wel snel overbelasting pijntjes als ze te veel doet. En aangezien ze zelf absoluut geen maat kan houden als er leuke dingen te doen zijn leek me een huisje in het bos iets te veel de teckel op het spek binden
- Kells
- Posts in topic: 6
- Welke: Ierse Setters
De honden gaan altijd mee. As we speak, morgen vertrekken we voor een week naar Denemarken met de honden. Fin mag een zich uitleven op de geboortegrond van zijn vader. De komende week ben ik dus wat minder aanwezig op het forum.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Fred gaat mee. Bij hele hoge uitzondering gaat hij een nachtje naar de oppas maar liever niet.
We hebben de ongelooflijke mazzel dat we gebruik kunnen maken van mijn moeders stacaravan op de Veluwe waardoor we heel gemakkelijk op pad kunnen.
We hebben de ongelooflijke mazzel dat we gebruik kunnen maken van mijn moeders stacaravan op de Veluwe waardoor we heel gemakkelijk op pad kunnen.
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Zonder hond heb ik geen vakantie, been there, done that... ik vond t vreselijk. Niks voor mij dus ze gaan lekker mee.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
De afgelopen 2 jaar toen ik alleen was gingen ze of naar vrienden of naar pension als ik weg ging.
Nu komt er binnenkort een nachtje een vriendin in huis voor de dames (en kinderen een beetje)
Zouden we echt langer/verder weg gaan dan gaan ze in pension
Nu komt er binnenkort een nachtje een vriendin in huis voor de dames (en kinderen een beetje)
Zouden we echt langer/verder weg gaan dan gaan ze in pension
-
- Posts in topic: 2
Wij zijn dit jaar voor het eerst zonder honden op vakantie gegaan, 10 dagen Amerika.
En met wintersport heb ik Meeko elders gebracht, dat leek me niet zo leuk voor hem. Manu ging toen wel mee.
We doen af en toe wel een paar dagen zonder honden. Soms vind ik het ook fijn even een hele dag zonder zorgen door te brengen. We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.
Op vakantie met honden mee is niet altijd handig, zeker ‘s zomers niet. We gaan dan kamperen en dan kun je dus niet zonder honden op pad. Ook niet naar de supermarkt. Dan blijft er 1 iemand met de honden wachten en gaat de ander, dat is wel ongezellig. Maar alle uitjes met honden en lekker rond de tent hangen vind ik echt goud waard. Ik mis ze ook zo als ze weg zijn.
En met wintersport heb ik Meeko elders gebracht, dat leek me niet zo leuk voor hem. Manu ging toen wel mee.
We doen af en toe wel een paar dagen zonder honden. Soms vind ik het ook fijn even een hele dag zonder zorgen door te brengen. We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.
Op vakantie met honden mee is niet altijd handig, zeker ‘s zomers niet. We gaan dan kamperen en dan kun je dus niet zonder honden op pad. Ook niet naar de supermarkt. Dan blijft er 1 iemand met de honden wachten en gaat de ander, dat is wel ongezellig. Maar alle uitjes met honden en lekker rond de tent hangen vind ik echt goud waard. Ik mis ze ook zo als ze weg zijn.
Soms mee ,soms niet ligt eraan waar we heengaan.
Naar Drenthe waren ze mee en straks naar Texel ook.
Maar naar Barcelona eerder dit jaar en later Schotland blijven ze thuis.
Dan zijn de meiden bij mijn dochter en schoonzoon en Jimi heeft een oppas of blijft bij mijn zoon en schoondochter.
We gaan nooit erg lang zonder ze weg , hooguit een week.
Zonder honden vind ik ook wel prettig mede omdat dat ook altijd locaties zijn waar we veel doen en dan beperkt een hond toch wel, zeker drie want je kunt niet overal in met ze zoals musea of zoals in Barcelona de Sagrada familia en dat soort dingen doen wij ook graag.
Naar Drenthe waren ze mee en straks naar Texel ook.
Maar naar Barcelona eerder dit jaar en later Schotland blijven ze thuis.
Dan zijn de meiden bij mijn dochter en schoonzoon en Jimi heeft een oppas of blijft bij mijn zoon en schoondochter.
We gaan nooit erg lang zonder ze weg , hooguit een week.
Zonder honden vind ik ook wel prettig mede omdat dat ook altijd locaties zijn waar we veel doen en dan beperkt een hond toch wel, zeker drie want je kunt niet overal in met ze zoals musea of zoals in Barcelona de Sagrada familia en dat soort dingen doen wij ook graag.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Hoe oud is jullie zoontje en hoe vindt hij Disney?Rennendehond schreef: ↑15 sep 2023, 22:51 We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.
Ik zit erover te denken met mijn jongste kleindochter, die is nu twee en een half.
Maar misschien net nog wat te jong.
Volgend jaar winter wellicht beter.
Kerstsfeer vind ik altijd een leuke periode voor zoiets.
Ben met de andere al enkele keren geweest maar die waren wel ouder.
Vind Disney stiekem zelf ook leuk dus ben enthousiast met alle kleinkinderen al geweest
Wat een leuke oma ben jij toch.Tineke schreef: ↑16 sep 2023, 07:25Hoe oud is jullie zoontje en hoe vindt hij Disney?Rennendehond schreef: ↑15 sep 2023, 22:51 We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.
Ik zit erover te denken met mijn jongste kleindochter, die is nu twee en een half.
Vind Disney stiekem zelf ook leuk dus ben enthousiast met alle kleinkinderen al geweest
Soms wel, soms niet gekozen.
In Nederland gaat de hond mee, altijd.
Maar naar het buitenland tot nu toe niet, misschien als we een x met de auto dat doen in de toekomst dat we het toch eens proberen.
Maar de reizen naar buitenland zijn tot nu toe met vliegtuig, dan dus niet.
Zazoe gaat bij meerdere nachten naar het pension. Bij een nachtje naar mijn ouders. Die kunnen hem alleen niet langdurig bieden wat hij nodig heeft.
Zn voorgangers gingen altijd naar mijn ouders als we verder weg gingen.
In Nederland gaat de hond mee, altijd.
Maar naar het buitenland tot nu toe niet, misschien als we een x met de auto dat doen in de toekomst dat we het toch eens proberen.
Maar de reizen naar buitenland zijn tot nu toe met vliegtuig, dan dus niet.
Zazoe gaat bij meerdere nachten naar het pension. Bij een nachtje naar mijn ouders. Die kunnen hem alleen niet langdurig bieden wat hij nodig heeft.
Zn voorgangers gingen altijd naar mijn ouders als we verder weg gingen.
Nou Disney vind ik zelf ook nog leuk , twee vliegen in één klap dusSterre schreef: ↑16 sep 2023, 10:25Wat een leuke oma ben jij toch.Tineke schreef: ↑16 sep 2023, 07:25Hoe oud is jullie zoontje en hoe vindt hij Disney?Rennendehond schreef: ↑15 sep 2023, 22:51 We zijn ook weleens naar Disney en dan kunnen ze ook niet mee.