Teek

Alles over het verzorgen van je hond, zoals shampoo's, riemen, halsbanden, badjassen etc
Plaats reactie
Mo-yi
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Teek

Bericht door Mo-yi »

De eerste teek van dit jaar zojuist verwijderd
Het is ook wel een warme winter en ze komen steeds eerder.
Ik behandel overigens niet, haar witte vacht zorgt wel dat ik ze 9 van de 10 keer al wel zie voor ze ergens vastzetten. Nu is ze wel minder in haar vacht, ondervacht raakt weg en wat kalende plekken in haar nek dus de teken zullen nu wel makkelijker kunnen vastzetten lijkt me. Voor nu maar extra goed checken weer.
Afbeelding
malinois
Posts in topic: 1
Honden: 3
Welke: Xavi-Xygan-Xanu
Contacteer:

Re: Teek

Bericht door malinois »

Die had Xygan in januari al... voor nu nog niks maar de Seresto staat alweer in bestelling. Als t er weer veel worden gaat ie weer om.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
kloesje
Honden: 3
Welke: Australian kelpies

Bericht door kloesje »

malinois schreef: 17 feb 2024, 09:47 Die had Xygan in januari al... voor nu nog niks maar de Seresto staat alweer in bestelling. Als t er weer veel worden gaat ie weer om.
Ja hier 1 januari al de eerste :boos:
Gisteren er ook weer 1 afgeplukt... stomme beesten
Afbeelding

Australian kelpies Ngarra Matimbi
Nanna

Bericht door Nanna »

Ik sproei met verdunde tea tree olie. Zie maar zelden of nooit een teek. Die zakt de moed denk ik ook al in de tekenschoentjes als ze die vacht zien.
Afbeelding
Mo-yi
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Nanna schreef: 17 feb 2024, 23:05 Ik sproei met verdunde tea tree olie. Zie maar zelden of nooit een teek. Die zakt de moed denk ik ook al in de tekenschoentjes als ze die vacht zien.
ha, ja topsporters moeten ze wel zijn :lol1:
Soms drie uur na een wandeling dat ik er dan nog 1 zie kruipen. Wel op dr wenkbrauw daar willen ze weleens gaan zitten. Deze van vandaag zat op dr wang
Afbeelding
Plaats reactie