Peer was even buiten in onze achtertuin. Ik roep hem weer binnen en ik zie dat hij een bloedspoor achter laat. Rechte achterpoot. Affiijn poot met koud water gespoeld en gedroogd. Toen het droog was even wat haren onder het voetje geknipt en voetje goed bekeken en bevoeld.
Kleinste nagel is nagenoeg weg. Kan nog een klein hard hoekje voelen. Geen idee hoe het gebeurd is. Hij loopt er gewoon op en zit er niet aan te likken en scheldt nog steeds op de kat van de buren.
Moet ik nou morgen toch ermee naar de d.a. of even afwachten en het aanzien.
Nagel verdwenen.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Teckel
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Nagel verdwenen.
De dierenarts heeft geen reservenagels liggen.
Groeit vanzelf weer aan. Ik zou hem even 2 dagen uit de viezigheid houden en verder niets.
Groeit vanzelf weer aan. Ik zou hem even 2 dagen uit de viezigheid houden en verder niets.
Als hij buiten door vuil loopt thuis even schoonmaken.Teckeltoos schreef: ↑03 mar 2024, 15:09 Peer was even buiten in onze achtertuin. Ik roep hem weer binnen en ik zie dat hij een bloedspoor achter laat. Rechte achterpoot. Affiijn poot met koud water gespoeld en gedroogd. Toen het droog was even wat haren onder het voetje geknipt en voetje goed bekeken en bevoeld.
Kleinste nagel is nagenoeg weg. Kan nog een klein hard hoekje voelen. Geen idee hoe het gebeurd is. Hij loopt er gewoon op en zit er niet aan te likken en scheldt nog steeds op de kat van de buren.
Moet ik nou morgen toch ermee naar de d.a. of even afwachten en het aanzien.
Verder zou ik het alleen in de gaten houden.
Raakt het ontstoken (gebeurt zelden) dan is naar de DA vroeg genoeg.
Schoon houden na wandeling verder niks gewoon ff in gaten houden