Palladia

Wil je wat verkopen? Kopen? Weggeven? Wellicht zoek je iets voor niet te veel geld? Zoek je opvang voor je hond? Daar is dit subforum voor.
Plaats reactie
Jopie16
Posts in topic: 2

Palladia

Bericht door Jopie16 »

Is er iemand die palladia gebruikt voor zijn of haar hond? Ik heb er over.
EchoMira
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: Palladia

Bericht door EchoMira »

Hoi Jopie.
We hebben weinig regels op dit forum maar gevaarlijke kankermedicatie mag hier niet verhandeld worden. Gewoon omdat dat uberhaupt niet mag. Overgebleven medicatie geef je terug aan de dierenarts die deze op de juiste manier afvoert.

Veel plezier op het forum.
Jopie16

Bericht door Jopie16 »

Dat begrijp ik. Maar er ligt voor 800 euro aan pillen en als ik die teruggeef worden ze gewoon verkocht. Mijn idee was om iemand die deze pillen heel hard kan gebruiken te schenken. Geen handel maar denken aan mensen die het moeilijk kunnen betalen
Crutz

Bericht door Crutz »

Jopie16 schreef:Dat begrijp ik. Maar er ligt voor 800 euro aan pillen en als ik die teruggeef worden ze gewoon verkocht. Mijn idee was om iemand die deze pillen heel hard kan gebruiken te schenken. Geen handel maar denken aan mensen die het moeilijk kunnen betalen
Eh gewoon verkocht? Nee hoor. De dierenarts vernietigd die
EchoMira
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Jopie16 schreef: 21 apr 2024, 10:27 Dat begrijp ik. Maar er ligt voor 800 euro aan pillen en als ik die teruggeef worden ze gewoon verkocht. Mijn idee was om iemand die deze pillen heel hard kan gebruiken te schenken. Geen handel maar denken aan mensen die het moeilijk kunnen betalen
Jeetje wat een geld. Ik snap je bedoeling maar het mag gewoon niet toegestaan worden.
Loraine
Posts in topic: 1
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Crutz schreef: 21 apr 2024, 10:51
Jopie16 schreef:Dat begrijp ik. Maar er ligt voor 800 euro aan pillen en als ik die teruggeef worden ze gewoon verkocht. Mijn idee was om iemand die deze pillen heel hard kan gebruiken te schenken. Geen handel maar denken aan mensen die het moeilijk kunnen betalen
Niet altijd.
Als het nog niet aangebroken is wordt ingeleverde medicatie weleens weggegeven aan een andere cliënt.
Zo heb ik eens niermedicatie gekregen van mijn dierenarts.
Maar dat verschilt ook per praktijk gok ik.
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Crutz

Palladia

Bericht door Crutz »

Loraine schreef:
Crutz schreef: 21 apr 2024, 10:51
Niet altijd.
Als het nog niet aangebroken is wordt ingeleverde medicatie weleens weggegeven aan een andere cliënt.
Zo heb ik eens niermedicatie gekregen van mijn dierenarts.
Maar dat verschilt ook per praktijk gok ik.
Weggegeven aan minima, ja. Inderdaad ongeopende. Zelfde wat TS wil doen. Alleen dan gecontroleerd uitgegeven door de dierenarts
Doorverkocht? Nee
Plaats reactie