Honden overlijden in pension
Honden overlijden in pension
Op nu.nl vandaag een bericht over het overlijden van 10 honden in een pension . Het is nog onduidelijk hoe dat is gebeurd.
Wel heel triest.., en intens verdrietig voor de baasjes.
https://www.nu.nl/dieren/6310936/politi ... nberg.html
Wel heel triest.., en intens verdrietig voor de baasjes.
https://www.nu.nl/dieren/6310936/politi ... nberg.html
Re: Honden overlijden in pension
Vreselijk, zal wel iets met koolmonoxide te maken hebben lijkt mij als het om zulke aantallen gaat.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Vreselijk
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Vreselijk, moet er niet aan denken....
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Cooper
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Ik las het zojuist. Wat verschrikkelijk!
- Teckeltoos
- Welke: Teckel
En dan breng je je hond naar een superdeluxe pension in de verwachting dat hij/zij vveilig is.
Zal mij benieuwen wat de oorzaak geweest is.
Zal mij benieuwen wat de oorzaak geweest is.
Ik denk ook koolmonoxide. Die zulken heus niet verwaarloosd zijn tot de dood er op volgde.
Het zal wel koolmonoxide zijn geweest. Allemaal zo plotseling dood, is nogal wat.
-
- Posts in topic: 3
Ik zat het net te lezen in het AD, vreselijk
- nevache
- Honden: 7
't Zal je hond maar wezen. Of je pension.
-
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Wat vreselijk
Op Facebook kwam langs dat de verwarming op hol is geslagen en ze aan oververhitting zijn overleden.
Op Facebook kwam langs dat de verwarming op hol is geslagen en ze aan oververhitting zijn overleden.
- Dirkje
- Welke: Border Collies
Wat erg. Ik moet er niet aan denken. Arme honden, eigenaren en pensionhouder.
- Célie
- Posts in topic: 10
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
hoor net op het nieuws dat ze gestikt zijn, ze zaten in een zeecontainer met maar 1 kanaal voor luchttoevoer
Zeer luxe, een zeecontainerCélie schreef:hoor net op het nieuws dat ze gestikt zijn, ze zaten in een zeecontainer met maar 1 kanaal voor luchttoevoer
Heftig, dan zijn ze eerst een tijd benauwd geweest.
- Célie
- Contacteer:
Nou was ook eerste wat ik dacht
- Célie
- Contacteer:
Ik snap niet dat dat mag zo in zo'n zeecontainer
Nee, ik snap het ook niet. Grote kans dat de meeste mensen hun dieren er niet meer naar toe brengen, of ze moeten extra checks gaan invoeren. Maar ik zou het niet meer aandurven.
Gezellig, op vakantie gaan en je hond in een zee container steken onder het motto luxe verblijf
Vreselijk gebeuren natuurlijk, dit wens je niemand toe Wel weer blij dat voor mijn verlof dit jaar, de honden weer gewoon op hun vertrouwde plaatsen kunnen gaan, niet dat een huis niet kan afbranden, maar ze zullen er toch niet alleen zitten.
Vreselijk gebeuren natuurlijk, dit wens je niemand toe Wel weer blij dat voor mijn verlof dit jaar, de honden weer gewoon op hun vertrouwde plaatsen kunnen gaan, niet dat een huis niet kan afbranden, maar ze zullen er toch niet alleen zitten.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- hakunamatata
- Posts in topic: 2
- Welke: Een Eevee en Lizzy
- Contacteer:
Ik was benieuwd naar hoe zo'n superdeluxe pension er dan uit ziet. Nog voordat ik het las van die zeecontainer. Maar er zijn nergens foto's te vinden. Alle foto's waar een hond op staat kun je niks zien van het verblijf zelf. Dat vind ik zo'n raar iets, dat geheimzinnige gedoe.
Een verhaal zou nu zijn dat er inderdaad 13 honden in een zeecontainer zaten met slechts één ventilatierooster. De politie kon het verhaal niet bevestigen. Ik mag hopen dat het niet dat is geweest.
Een verhaal zou nu zijn dat er inderdaad 13 honden in een zeecontainer zaten met slechts één ventilatierooster. De politie kon het verhaal niet bevestigen. Ik mag hopen dat het niet dat is geweest.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Een hondenbezitter had dat wel anoniem gemeld werd er gisteren op het nieuws gezegd.hakunamatata schreef: ↑30 apr 2024, 14:55 Ik was benieuwd naar hoe zo'n superdeluxe pension er dan uit ziet. Nog voordat ik het las van die zeecontainer. Maar er zijn nergens foto's te vinden. Alle foto's waar een hond op staat kun je niks zien van het verblijf zelf. Dat vind ik zo'n raar iets, dat geheimzinnige gedoe.
Maar ja, dan had ik daar mijn honden al niet heen gebracht of daar gelaten als je dat gezien hebt. Van de drie die het overleefd hebben moest er eentje met spoed naar de dierenarts gebracht worden.
Tanja en Anne
Dat is toch wel een hele nare nachtmerrie, 1 persoon had 2 honden als proefweekend gebracht... Echt ik zou gek worden geloof ik...
Hier staan wel foto's van de 'kamers' waar de honden in verblijven daar, het ziet er echt wel netjes uit, maar als het waar is van die zeecontainer en maar 1 ventilatie rooster... dan is dat wel een heel slechte dood geweest voor die honden..
https://www.facebook.com/hethondenhuys/?locale=nl_NL
Hier staan wel foto's van de 'kamers' waar de honden in verblijven daar, het ziet er echt wel netjes uit, maar als het waar is van die zeecontainer en maar 1 ventilatie rooster... dan is dat wel een heel slechte dood geweest voor die honden..
https://www.facebook.com/hethondenhuys/?locale=nl_NL