Frootje is recent geopereerd, maar voelt zich al helemaal weer het dametje, ook al moet ze nog 3 weken benchrust en gecontroleerd bewegen (braaf aan de lijn lopen dus). Ze heeft geen pijn meer en voelt zich duidelijk goed, daar ben ik wel blij mee. Omdat ze nu zo zielig is omdat ze niks mag, mocht ze de afgelopen weken wél al vier keer mee naar een terrasje.
Ik moet haar nu wel telkens vertellen dat ze voorzichtig moet doen omdat ze nog aan het revalideren is en dat ze niet haar dure poot weer kapot mag springen, want voor je met je ogen knippert zit ze alweer ergens op. Rustig!!
Dit was trouwens de wond toen ze net uit de operatie kwam:
En dit was vorige week:
Binnen twee weken alweer helemaal dicht. Ondertussen zie je er niet heel veel meer van behalve dat stukje waar de hechtingen waren gesprongen, maar ook dat verdwijnt straks gewoon onder haar vachtje. Heel tevreden met het resultaat.
Een blij Frootje, 3 weken na operatie
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Re: Een blij Frootje, 3 weken na operatie
Beterschapswensen voor Froo! Rustig aan doen is ook niet makkelijk.
De foto's laden helaas niet (dat ligt aan postimages.org denk ik; ik probeer het later nog een keer).
De foto's laden helaas niet (dat ligt aan postimages.org denk ik; ik probeer het later nog een keer).
- Frootje
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Ik denk het wel. Ik probeer nu een topic voor Aloy te openen en Postimages laadt helemaal niet meer dus die kan ik nu ook niet posten. Hopelijk doet alles het snel weer.
Froo zegt in elk geval bedankt voor de beterschapswensen.
- CatnDog
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik kan ze nu wel zien!
De wond is al netjes aan het genezen.
En een hele blije Froo. Ze ziet er goed uit!
De wond is al netjes aan het genezen.
En een hele blije Froo. Ze ziet er goed uit!
Gelukkig alles goed gegaan en weer een blij koppie
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- Frootje
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Zeker weten! Al vind ik haar wel gelijk weer een klap grijzer na die narcose. Gek hoe dat werkt.
Echt wel. Zo klein en toch zo groot.
De dierenarts zei dat ze het goed vond dat ik zo snel doorhad dat het niet goed zat (lichamelijk zag ik nog niks aan haar, ik zag alleen een vrij subtiele gedragsverandering). Nu ik haar weer zo blij en springerig zie, weet ik wel zeker dat dat waar is. Blij dat ze weer helemaal zichzelf is!
Ahw.. wat een lief zoenbekkie