Gisteren toen het nog mooi weer was
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Gisteren toen het nog mooi weer was
Zijn dat de buren met de Setters?
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
@Kells ja, inderdaad ma en pa en de 4 kinders uit het nestje die inmiddels uiteraard ook volwassen zijn
@Crutz Ik heb nog nooit Kivo gegeven eigenlijk, is dat wat? Ik voer 3 verschillende soorten Lotgering en voor Chara ook de speciale Carnibest.
@Crutz Ik heb nog nooit Kivo gegeven eigenlijk, is dat wat? Ik voer 3 verschillende soorten Lotgering en voor Chara ook de speciale Carnibest.
Ik vind het prettiger dan lotgeringblondie schreef:[smention u=55]Kells[/smention] ja, inderdaad ma en pa en de 4 kinders uit het nestje die inmiddels uiteraard ook volwassen zijn
[smention u=101]Crutz[/smention] Ik heb nog nooit Kivo gegeven eigenlijk, is dat wat? Ik voer 3 verschillende soorten Lotgering en voor Chara ook de speciale Carnibest.
@Crutz wat voor mix ervan geef jij dan bijvoorbeeld? Ik vermijd zelf hier vers vlees met kip omdat ik vermoeden heb gekregen dat 1 van de honden wat slecht reageert op verse kip.
Misschien wil ik het wel eens proberen, anderzijds lijken onze honden het prima te doen op Lotgering.
Misschien wil ik het wel eens proberen, anderzijds lijken onze honden het prima te doen op Lotgering.
- malinois
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ik heb t gevoerd Kivo maar ik geef t niet meer. Je kon het door een rietje drinken en de honden hadden er geen mooie ontlasting op. Ik ben weer terug op Lotgering en dogmeat met af en toe Tammenga.blondie schreef:[smention u=55]Kells[/smention] ja, inderdaad ma en pa en de 4 kinders uit het nestje die inmiddels uiteraard ook volwassen zijn
[smention u=101]Crutz[/smention] Ik heb nog nooit Kivo gegeven eigenlijk, is dat wat? Ik voer 3 verschillende soorten Lotgering en voor Chara ook de speciale Carnibest.
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Ik voer nu Darf. Maar ook een tijd Kivo gevoerd. Denk voor de tijd waar Malinois het over heeft dat het dunner werdblondie schreef:[smention u=101]Crutz[/smention] wat voor mix ervan geef jij dan bijvoorbeeld? Ik vermijd zelf hier vers vlees met kip omdat ik vermoeden heb gekregen dat 1 van de honden wat slecht reageert op verse kip.
Dank @malinois en @Crutz
Weet dat ik destijds op advies van Mal wel al andere mixen van Lotgering ben gaan bestellen, ik pak nu meestal altijd 1 met paard erin, en een wildmix en dan toch ook nog een krat pensmix, afgewisseld ook met vers bot of verse hele penslappen om de zoveel tijd. En sporadisch eens brok.
Dan ga ik het om meerdere redenen toch maar niet proberen en blijf ik bij de mixen van lotgering aangevuld met andere dingen.
Weet dat ik destijds op advies van Mal wel al andere mixen van Lotgering ben gaan bestellen, ik pak nu meestal altijd 1 met paard erin, en een wildmix en dan toch ook nog een krat pensmix, afgewisseld ook met vers bot of verse hele penslappen om de zoveel tijd. En sporadisch eens brok.
Dan ga ik het om meerdere redenen toch maar niet proberen en blijf ik bij de mixen van lotgering aangevuld met andere dingen.
Op website van de buren zijn die prijzen inderdaad ook om en nabij dat bedrag.
Maar ik ga het denk toch niet gokken om te proberen. Ik heb eigenlijk geen klachten over Lotgering en ik vind de vachten en ontlasting van onze honden er eigenlijk ook wel prima uit zien.
Puur vanwege de opmerking dat het gemakkelijk bestellen was bij de buren vanwege de sluikreclame komen we hier nu zo op hoor.
Maar goed voor mensen in de bollenstreek die Kivo voeren zijn zij wellicht ook een optie om bij te bestellen.
De opslag is in Rijnsburg en hoe hij levert of dat je het op moet halen, dat weet ik niet.
Maar ik ga het denk toch niet gokken om te proberen. Ik heb eigenlijk geen klachten over Lotgering en ik vind de vachten en ontlasting van onze honden er eigenlijk ook wel prima uit zien.
Puur vanwege de opmerking dat het gemakkelijk bestellen was bij de buren vanwege de sluikreclame komen we hier nu zo op hoor.
Maar goed voor mensen in de bollenstreek die Kivo voeren zijn zij wellicht ook een optie om bij te bestellen.
De opslag is in Rijnsburg en hoe hij levert of dat je het op moet halen, dat weet ik niet.