Wat nu? Wat wordt het allemaal?
-
- Posts in topic: 17
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat nu? Wat wordt het allemaal?
We hebben ons kwaad gemaakt en inderdaad, zoals beloofd aan Bero, het hele ledenbestand van het vroegerforum hierheen gehaald. Het is mooi ingericht denk ik en het is volgens mij best leuk.
Is het gelukt? Moeten we iets wegdoen of juist opzetten?
Als het anders moet, laat het even weten. We hebben nu een rustige periode met tijd om de stappen te doorlopen.
Mijn dieptepunt van het afgelopen jaar was met die rel over iets en dat mensen toen echt gingen doen alsof ik, Sabine en Kells en iedereen zogenaamd stiekem andere plannen hadden en dat we dan die boel zaten te manipuleren.
Laat me het niet opzoeken maar daar was ik wel ziek van.
Zelfs dingetje vloog me uiteindelijk naar de strot. Hoe heet ze nou, Dyson? Die onbekende vrouw met dat mooie huis.
Was ik ineens een soort monster dat iedereen plat sloeg. Ben ik eigenlijk nog steeds pissig over.
Maar goed. Is er iets te bespreken of moeten we praten?
Ik vind nog steeds dat we ook een chat moeten hebben.
Is het gelukt? Moeten we iets wegdoen of juist opzetten?
Als het anders moet, laat het even weten. We hebben nu een rustige periode met tijd om de stappen te doorlopen.
Mijn dieptepunt van het afgelopen jaar was met die rel over iets en dat mensen toen echt gingen doen alsof ik, Sabine en Kells en iedereen zogenaamd stiekem andere plannen hadden en dat we dan die boel zaten te manipuleren.
Laat me het niet opzoeken maar daar was ik wel ziek van.
Zelfs dingetje vloog me uiteindelijk naar de strot. Hoe heet ze nou, Dyson? Die onbekende vrouw met dat mooie huis.
Was ik ineens een soort monster dat iedereen plat sloeg. Ben ik eigenlijk nog steeds pissig over.
Maar goed. Is er iets te bespreken of moeten we praten?
Ik vind nog steeds dat we ook een chat moeten hebben.
Re: Wat nu? Wat wordt het allemaal?
Was dat die episode dat opeens overal wat achter gezocht werd? Dat heb ik nooit begrepen. Iedereen mocht a la minute bij het modteam maar nee, op afstand krijsen dat er niks van klopte was blijkbaar beter.
Heel heel vreemd.
Wat mij betreft verandert er niks. Vind het zelfs een beetje tam nu.
Heel heel vreemd.
Ik huis hier soms wat meer, soms wat minder, maar vind het prima zoals het is.
Uiteindelijk zijn het toch de mensen die het forum maken
Maar goed, ik hou niet van verandering, dus misschien ben ik een verkeerd klankbord
Uiteindelijk zijn het toch de mensen die het forum maken
Maar goed, ik hou niet van verandering, dus misschien ben ik een verkeerd klankbord
- Kells
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Dat ben ik met je eens. Het is nu wat tam, maar dat zal t.z.t. wel weer veranderen als de herfst zijn intrede doet.Nanna schreef: ↑21 mei 2024, 21:54 Was dat die episode dat opeens overal wat achter gezocht werd? Dat heb ik nooit begrepen. Iedereen mocht a la minute bij het modteam maar nee, op afstand krijsen dat er niks van klopte was blijkbaar beter.
Heel heel vreemd.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Ik heb zelf nooit zo veel te melden. Ik heb ook geen hond meer. Maar ik geniet heel erg van het forum. Verhalen van mensen en al die foto’s vind ik heerlijk om te lezen en te kijken. Dus voor mij hoeft er niks te veranderen.
Precies wat Sterre schrijft, ben hier best vaak, weet eigenlijk niet echt wanneer te reageren omdat ik er soms een tijdje niet ben en als er dan iets gaande is dat al een tijdje loopt lijkt het zo laat om te reageren. Twee keer bijna een stichtinghond gehad, één keer kwam er iets tussendoor en de andere keer was ik er niet snel genoeg bij, daarom blijf ik ook, voor de gezelligheid hier, het even kijken hoe het met iedereen is en het weer echt meedoen als de nieuwe hond er is, dat gaat zeker nog wel gebeuren, maar kan nog best een jaar duren voordat het zover is, of plotseling binnen een paar dagen als we de goede tegenkomen, en wij worden gekozen als nieuw huis voor de hond. Ben blij dat dit er is!
- thom
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
Soms heb je gewoon flink gedoe, waardoor dat komt weet ik ook niet en maak me er ook niet al te druk om.
Is het leuk ? Nee, absoluut niet, maar gelukkig gaat het altijd redelijk snel voorbij.
Volgens mij moeten we gewoon lekker doorgaan zoals het nu gaat, al merk je met het mooie weer dat het soms wat rustiger aan het worden is.
Persoonlijk mis ik een chat totaal niet.
Is het leuk ? Nee, absoluut niet, maar gelukkig gaat het altijd redelijk snel voorbij.
Volgens mij moeten we gewoon lekker doorgaan zoals het nu gaat, al merk je met het mooie weer dat het soms wat rustiger aan het worden is.
Persoonlijk mis ik een chat totaal niet.
Ons Portugese meisje Farah.
- Dirkje
- Posts in topic: 2
- Welke: Border Collies
Ik vind ook dat het wel goed loopt. Beetje tam maar daar speel ik zelf ook een rol in.
Moest vandaag toevallig nog denken aan de toestand rondom WB.
Wij met onze beste bedoelingen en dat alles gezegd mocht worden maar dat we tegelijkertijd worstelden met dat beleid door de teksten van WB en korthaar. Die steeds vaker de grens opzochten en hun propaganda uitsmeerden over dit forum.
Dat vond ik erg. Ik was echt bang dat het forum om zeep geholpen zou worden door die twee.
Wij met onze beste bedoelingen en dat alles gezegd mocht worden maar dat we tegelijkertijd worstelden met dat beleid door de teksten van WB en korthaar. Die steeds vaker de grens opzochten en hun propaganda uitsmeerden over dit forum.
Dat vond ik erg. Ik was echt bang dat het forum om zeep geholpen zou worden door die twee.
- thom
Dat hele gedoe hier op het forum begon toch bij en met FB en korthaar. Velen wilden echt van die 2 af omdat ze veel en veel te ver gingen. En toen ze uiteindelijk een ban kregen brak zo ongeveer de pleuris uit.Dirkje schreef: ↑22 mei 2024, 00:26 Ik vind ook dat het wel goed loopt. Beetje tam maar daar speel ik zelf ook een rol in.
Wij met onze beste bedoelingen en dat alles gezegd mocht worden maar dat we tegelijkertijd worstelden met dat beleid door WB en korthaar. Die steeds vaker de grens opzochten en hun propaganda uitsmeerden over dit forum.
- Mo-yi
- Posts in topic: 2
- Welke: Malamute-husky
Ik vind het een heerlijk forum. Meestal ben ik wat actiever, nu even wat minder en alles kan daarin ook.
Je kan met de beste bedoelingen zeggen dat met een nieuw forum alles lekker wel mag, maar dat is misschien vooral door wat er op het oude forum allemaal gemodereerd werd.
Toch zijn er wel grenzen. Ik voelde het wel stukken fijner toen WB en korthaar weg gingen, ze gingen vaak echt te ver en de laatste trolde erop los. Zodra het een negatieve sfeer gaat geven en dat overheerst mag er best ingegrepen worden, wat hier ook gedaan is.
Het loopt best lekker vind ik. Goede discussies, fijne adviezen als iemand dat nodig heeft, lief en leed delen wbt onze viervoeters en alles daarbuiten.
Dikke chapeau aan allen die dit draaiend houden, en daar soms van wakker liggen
Je kan met de beste bedoelingen zeggen dat met een nieuw forum alles lekker wel mag, maar dat is misschien vooral door wat er op het oude forum allemaal gemodereerd werd.
Toch zijn er wel grenzen. Ik voelde het wel stukken fijner toen WB en korthaar weg gingen, ze gingen vaak echt te ver en de laatste trolde erop los. Zodra het een negatieve sfeer gaat geven en dat overheerst mag er best ingegrepen worden, wat hier ook gedaan is.
Het loopt best lekker vind ik. Goede discussies, fijne adviezen als iemand dat nodig heeft, lief en leed delen wbt onze viervoeters en alles daarbuiten.
Dikke chapeau aan allen die dit draaiend houden, en daar soms van wakker liggen
Ik vrees dat met een chat een x-aantal vaste personen gaan meedoen waardoor daar onderwerpen besproken gaan worden die dan niet op het forum zelf komen.
Persoonlijk lees ik meestal mee in bijv. blik op de wereld, en ook in het wolventopic puur omdat ik het interessant vind hoe anderen dingen zien en daardoor zelf ook anders tegen sommige dingen dan ga aankijken (of niet)
Als dat in een chat besproken zal gaan worden zou ik dat persoonlijk wel jammer vinden bijvoorbeeld.
Vind het nog steeds leuk om te lezen en dingen te delen hier, en ook feedback soms dus vragen/krijgen waar ik me soms wel en soms niet in kan vinden, maar dat is dan een ongezuurde mening van bepaalde personen. Zolang het niet op de vrouw of man wordt gespeeld is dat prima, en kun je zelf kiezen daar wel of niet op te reageren.
Of soms weken later toch nog eens op terug komen (en dan doel ik op mezelf voor de goede orde)
Persoonlijk lees ik meestal mee in bijv. blik op de wereld, en ook in het wolventopic puur omdat ik het interessant vind hoe anderen dingen zien en daardoor zelf ook anders tegen sommige dingen dan ga aankijken (of niet)
Als dat in een chat besproken zal gaan worden zou ik dat persoonlijk wel jammer vinden bijvoorbeeld.
Vind het nog steeds leuk om te lezen en dingen te delen hier, en ook feedback soms dus vragen/krijgen waar ik me soms wel en soms niet in kan vinden, maar dat is dan een ongezuurde mening van bepaalde personen. Zolang het niet op de vrouw of man wordt gespeeld is dat prima, en kun je zelf kiezen daar wel of niet op te reageren.
Of soms weken later toch nog eens op terug komen (en dan doel ik op mezelf voor de goede orde)
Ik vind het wel gezellig en vertrouwd hier ook al ben ik niet meer erg actief. Ik vind het wel jammer dat het wel heel weinig over honden gaat.
Ik had al heel lang niet meer op het oude HF gekeken maar ik heb daar de laatste tijd juist hondentopics gelezen gewoon omdat ik dat hier mis. En dan bedoel ik gedrag, medisch, fokken ed dat soort dingen. Geen foto's of verhalen ofzo.
Ik had al heel lang niet meer op het oude HF gekeken maar ik heb daar de laatste tijd juist hondentopics gelezen gewoon omdat ik dat hier mis. En dan bedoel ik gedrag, medisch, fokken ed dat soort dingen. Geen foto's of verhalen ofzo.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik ben hier nog niet zo lang, maar ik vind het een leuk forum!
Wat me wel opvalt is dat hondenbaasjes/willekeurige mensen die met hondgerelateerde vragen zitten dit forum moeilijk weten te vinden.
Ik denk dat dit ook de reden is, wat hier boven is aangegeven, dat er niet veel nieuwe topics over hondgerelateerde zaken verschijnen: de meeste forummers zijn doorgewinterde hondenbezitters en lopen niet zo snel tegen verrassende zaken aan.
Een nadeel van veel vreemde mensen trekken is dan weer dat er ook veel reclame of trollen tussen zullen zitten. En 'dagjesmensen' die een vraag stellen en daarna weer verdwijnen (al is de laatste groep niet zo'n probleem).
Ik weet niet wat het doel van de chat zou zijn? Als ik het goed begrijp is er al een soort verscholen deel van het forum waar bepaalde dingen besproken kunnen worden?
Wat me wel opvalt is dat hondenbaasjes/willekeurige mensen die met hondgerelateerde vragen zitten dit forum moeilijk weten te vinden.
Ik denk dat dit ook de reden is, wat hier boven is aangegeven, dat er niet veel nieuwe topics over hondgerelateerde zaken verschijnen: de meeste forummers zijn doorgewinterde hondenbezitters en lopen niet zo snel tegen verrassende zaken aan.
Een nadeel van veel vreemde mensen trekken is dan weer dat er ook veel reclame of trollen tussen zullen zitten. En 'dagjesmensen' die een vraag stellen en daarna weer verdwijnen (al is de laatste groep niet zo'n probleem).
Ik weet niet wat het doel van de chat zou zijn? Als ik het goed begrijp is er al een soort verscholen deel van het forum waar bepaalde dingen besproken kunnen worden?
- Alfilillo
- Posts in topic: 1
- Welke: Podenco en kruising
Ik ben de laatste tijd ook minder actief, maar ik kom wel elke dag even gluren. Wat zou een chat toe kunnen voegen?
Het is tegenwoordig wel een beetje tam inderdaad, soms mis ik een stevige discussie. Maar goed, ik ben er zelf ook debet aan door minder te schrijven. En zoals Sirene zegt, wat meer topics over gedrag en medische zaken zouden interessant zijn. Ik denk dat daarvoor wat meer nieuw bloed nodig is.
Het is tegenwoordig wel een beetje tam inderdaad, soms mis ik een stevige discussie. Maar goed, ik ben er zelf ook debet aan door minder te schrijven. En zoals Sirene zegt, wat meer topics over gedrag en medische zaken zouden interessant zijn. Ik denk dat daarvoor wat meer nieuw bloed nodig is.
- thom
Zal ik mezelf even aderlaten ?Alfilillo schreef: ↑22 mei 2024, 18:33 Ik ben de laatste tijd ook minder actief, maar ik kom wel elke dag even gluren. Wat zou een chat toe kunnen voegen?
- Kells
- Posts in topic: 5
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Goed idee!thom schreef: ↑22 mei 2024, 18:37Zal ik mezelf even aderlaten ?Alfilillo schreef: ↑22 mei 2024, 18:33 Ik ben de laatste tijd ook minder actief, maar ik kom wel elke dag even gluren. Wat zou een chat toe kunnen voegen?
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- thom
Kells schreef: ↑22 mei 2024, 21:24Goed idee!thom schreef: ↑22 mei 2024, 18:37Zal ik mezelf even aderlaten ?Alfilillo schreef: ↑22 mei 2024, 18:33 Ik ben de laatste tijd ook minder actief, maar ik kom wel elke dag even gluren. Wat zou een chat toe kunnen voegen?
- Célie
- Posts in topic: 4
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ik vind het eigenlijk wel prima hoe het nu allemaal gaat, en geen chat dat vind ik zo irii! Gewoon lekker in topics hier discussiëren.
-
Ik denk nog steeds dat het een goede beslissing was om daar een punt achter te zetten maar het blijft censuur. Ik baal daar wel van.Dirkje schreef: ↑22 mei 2024, 00:26 Moest vandaag toevallig nog denken aan de toestand rondom WB.
Ik vind het leuk als alles kan maar als alles kan kan eindeloos gedrein over moslims ook en dat is toch te irritant gebleken.
Op het vroegerforum hebben ze jaren de kans gehad om hun mening over de "muzelman",wat een naziterm, is duizend keer te herhalen en dat ging gewoon nergens heen. Haten op niks af. Wat moet dat op een hondenforum?
Maar desalniettemin sluit je iets uit als je het verbiedt. Is dat beter?
-
Ik voel me niet geroepen om met het hondenforum te concurreren maar ben wel benieuwd wat je daar aan inhoudelijke hondentopics vindt. Ik kijk er ook en ik zie het niet. En als de topics er zijn reageren de vaste 4 mensen. Geen van die vier mensen heeft veel benul van honden. Twinkel, marion, piekepoe64 en Nettie. En Thom maar die is meer van de gezelligheid dan van de kynologie.Sirene schreef: ↑22 mei 2024, 15:45 Ik vind het wel gezellig en vertrouwd hier ook al ben ik niet meer erg actief. Ik vind het wel jammer dat het wel heel weinig over honden gaat.
Ik ben wel met je eens dat het hier wat inhoudelijker mag.
-
Tot zover mijn enquete. Het gaat dus goed maar er mag meer echte hondenkost zijn.
We hadden afgesproken alles hier toe te laten behalve als het het wetboek raakt.
En discriminatie mag nou eenmaal niet. En als het nou een keer was, voila. Maar het bleef maar doorgaan en op een gegeven moment werd het een doel van WB en KH. Ja donder dan maar op.
En discriminatie mag nou eenmaal niet. En als het nou een keer was, voila. Maar het bleef maar doorgaan en op een gegeven moment werd het een doel van WB en KH. Ja donder dan maar op.
-
Dat was het. Het was wettelijk ontoelaatbaar.
Nou ja. Klaar dan.
Nou ja. Klaar dan.