Dock Dive & zwemlessen in Epe
Dock Dive & zwemlessen in Epe
Omdat de kennismaking een succes was wordt het vervolgd.
Iedere zaterdag bij ons in Epe en tussendoor op afspraak individueel af te huren.
———
Kennismaken zwemmen/de basics van Dock Diven
Samen met enkele vrienden en klanten kwamen we hierop uit.
Niet grote drukke workshops maar kleine lessen met een wekelijks karakter.
De eerste kennismaking zaterdag 22 juni
Maar geen open inloop, enkel voor de afgesproken plekken
& daarna zijn er wekelijks op zaterdag en eventueel een doordeweekse avond mogelijkheden.
Heb je interesse vul dan bijgevoegd Google form in dan ben je als eerste op de hoogte wanneer de aanmelding klaar staat.
https://docs.google.com/forms/d/1kBOyQ0 ... ujI8BSw6I/
Met dank aan een van m’n pupkopers voor de foto van Kratos (Like A Hurricane Onofre Olegario) en zijn support in de opbouw (Kratos is draait al jaren mee in de USA top in diverse klasses
Iedere zaterdag bij ons in Epe en tussendoor op afspraak individueel af te huren.
———
Kennismaken zwemmen/de basics van Dock Diven
Samen met enkele vrienden en klanten kwamen we hierop uit.
Niet grote drukke workshops maar kleine lessen met een wekelijks karakter.
De eerste kennismaking zaterdag 22 juni
Maar geen open inloop, enkel voor de afgesproken plekken
& daarna zijn er wekelijks op zaterdag en eventueel een doordeweekse avond mogelijkheden.
Heb je interesse vul dan bijgevoegd Google form in dan ben je als eerste op de hoogte wanneer de aanmelding klaar staat.
https://docs.google.com/forms/d/1kBOyQ0 ... ujI8BSw6I/
Met dank aan een van m’n pupkopers voor de foto van Kratos (Like A Hurricane Onofre Olegario) en zijn support in de opbouw (Kratos is draait al jaren mee in de USA top in diverse klasses
Laatst gewijzigd door Crutz op 11 jun 2024, 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Posts in topic: 2
Re: 22 juni in Epe
Zo jammer, wij hebben die dag 2 activiteiten van de kinderen en zelf een video opdracht in de middag en avond.
Leuk zeg!
Ik zag in een tijdschrift over de jachthond een paar retrievers die ook dock diving doen.
En in de VS weet ik van ten minste een Griffon die dit ook doet.
Ik zag in een tijdschrift over de jachthond een paar retrievers die ook dock diving doen.
En in de VS weet ik van ten minste een Griffon die dit ook doet.
ja bijna al mijn pups in de USA zijn er actief in en 2 op zeer hoog niveau. Een van die eigenaren heeft net als ik ook de CCFT gedaan samen met zijn partner en hij gaat ons hier ondersteunen in de opbouw vanuit hun achtergrond
en ja ik weet dat er in NL al een heel grote organisatie is die dit op zet, maar daar was enige tijd terug weinig interesse in de combinatie met de fitness en dat is juist wat mij (en de trainer die het hier in het water voor me op gaat pakken) enorm aanspreekt., die combinatie, dus ja dan gaan we het zelf doen.
Dit jaar met een (relatief) klein bad, bij succes volgend jaar een groot bad
Het dock wordt verzorgd door een steigerbouwer, dus lekker stevig en stabiel.
Crutz schreef: ↑11 jun 2024, 13:24ja bijna al mijn pups in de USA zijn er actief in en 2 op zeer hoog niveau. Een van die eigenaren heeft net als ik ook de CCFT gedaan samen met zijn partner en hij gaat ons hier ondersteunen in de opbouw vanuit hun achtergrond
en ja ik weet dat er in NL al een heel grote organisatie is die dit op zet, maar daar was enige tijd terug weinig interesse in de combinatie met de fitness en dat is juist wat mij (en de trainer die het hier in het water voor me op gaat pakken) enorm aanspreekt., die combinatie, dus ja dan gaan we het zelf doen.
Dit jaar met een (relatief) klein bad, bij succes volgend jaar een groot bad
Het dock wordt verzorgd door een steigerbouwer, dus lekker stevig en stabiel.
Dat lijkt me ook wel belangrijk, de combinatie fitness en dock diving.
Het lijkt niet erg blessure gevoelig, maar dat kan denk ik zeker wel?
Zonde dat het zover is, want concept lijkt me erg leuk.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Re: Dock Dive & zwemlessen in Epe
Vanwege het succes nu wekelijks op zaterdagmiddag lessen en daar buiten om op afspraak af te huren.
Maar wel met een groter bad. De verkoopster van het eerste bad had zich vergist in de afmetingen en was zo lief het op te lossen.
Nu dus druk het nieuwe bad aan het zetten voor as zaterdag.
Maar wel met een groter bad. De verkoopster van het eerste bad had zich vergist in de afmetingen en was zo lief het op te lossen.
Nu dus druk het nieuwe bad aan het zetten voor as zaterdag.
Wat leuk zeg:) Is dit geschikt voor alle type honden? En moet je een bepaalde (trainings)achtergrond hebben met je hond?
Oftewel: is het geschikt voor mijn labrador die altijd heel voorzichtig het water in wandelt
Oftewel: is het geschikt voor mijn labrador die altijd heel voorzichtig het water in wandelt
Alle type honden en alle karakters.Hakkene schreef:Wat leuk zeg:) Is dit geschikt voor alle type honden? En moet je een bepaalde (trainings)achtergrond hebben met je hond?
We starten niet met het Dock. Eerst lekker vrij in en om het water. Daarna kijken we verder.
Op m’n Facebook pagina staat een compilatie van afgelopen zaterdag
Ik ga op zoek:)Crutz schreef:Alle type honden en alle karakters.Hakkene schreef:Wat leuk zeg:) Is dit geschikt voor alle type honden? En moet je een bepaalde (trainings)achtergrond hebben met je hond?
We starten niet met het Dock. Eerst lekker vrij in en om het water. Daarna kijken we verder.
Gaaf! Jammer dat je niet dichterbij zit inderdaad.
-
- Posts in topic: 2
Leuk voor een Working Hairless reünie misschien?
Ik was vanmiddag te druk. Nu ff tijdHakkene schreef:Ik ga op zoek:)Crutz schreef:Alle type honden en alle karakters.Hakkene schreef:Wat leuk zeg:) Is dit geschikt voor alle type honden? En moet je een bepaalde (trainings)achtergrond hebben met je hond?
En voor de Facebookloze mensen
Leuk! En groetjes aan Tamara!
Gisteren had de partner van een van de deelnemers een camera mee.
Er zijn heeeeeellll veeeeellll foto’s. Maar eerst moet ik vandaag andere dingen doen.
Hier wel een voorproefje van m’n fanatieke dame
Er zijn heeeeeellll veeeeellll foto’s. Maar eerst moet ik vandaag andere dingen doen.
Hier wel een voorproefje van m’n fanatieke dame
We hebben echt een geweldige middag gehad
Op naar een mooie zomer
Op naar een mooie zomer