Tessa hoeft haar stukje brood niet, maar ze wil ook niet dat een ander het pakt.
Mijn broodje!!
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Mijn broodje!!
Jezus die staart! Prachtig!
Echo is DOL op brood. Of alles was van deeg is eigenlijk.
Meestal draait ze dan eerst 3 keer rond voor in het geval dat ik dat vraag en ze dan maar de eerste is. Ook voor een kwart soepstengel. Meteen een dansje doen.
MIra kijkt je recht aan van " ja geef dan met je langzame kut, ik wil terug naar bed"
Meestal draait ze dan eerst 3 keer rond voor in het geval dat ik dat vraag en ze dan maar de eerste is. Ook voor een kwart soepstengel. Meteen een dansje doen.
MIra kijkt je recht aan van " ja geef dan met je langzame kut, ik wil terug naar bed"
Panni doet dat ook. Eerst een dag die gegeven kluif gaan lopen bewaken. En dan pas opeten.
Moet ze niet met gaat stomme kop even wat gaan drinken want dan graait Katus hem weg.
Moet ze niet met gaat stomme kop even wat gaan drinken want dan graait Katus hem weg.
Ze heeft het stukje uiteindelijk echt niet op gegeten.EchoMira schreef: ↑12 jun 2024, 22:20 Jezus die staart! Prachtig!
Bruin brood vind ze heerlijk, wit brood echt niet