Honden blij.
Met dit weer mogen ze vieze stinkdingen eten in de tuin. Eenden nekken in dit geval.
Die zooi wil ik binnen niet hebben
Tux heeft hem binnen 1 minuut op, Cash geniet er op zijn gemakje van.
Vind het wel fijn dat dit tegenwoordig samen kan. (natuurlijk blijf ik er wel bij!) Met Bronco was dat ondenkbaar, dan moest ik ze beiden vastleggen een flink eind uit elkaar.
Cash en Tux gaan uit zichzelf wel een eindje van elkaar af liggen, maar het gaat probleemloos.
Samen kluiven
Re: Samen kluiven
Dat is zeker fijn. Wij hadden vroeger een hond die dikke vriendjes was met de Golden van onze vrienden. Deden nooit lelijk tegen elkaar. Konden samen eten en kluiven. Maar onze hond had de kluif altijd veel eerder op en ging dan van een afstand de Golden aan staren tot hij er zenuwachtig van werd en de wegliep bij zijn kluif. Dan kon zij hem verder opeten. Toen we dat voor het eerst zagen gebeuren hebben wij daar natuurlijk een stokje voor gestoken. . Maar het is wel heel fijn dat het allemaal zonder spanning gaat bij jullie.
Dat wordt al een hele vent
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Tux probeert het soms wel hoor, maar als ik dan duidelijk maak dat ze op moet zouten doet ze dat ook wel.Sterre schreef: ↑24 jun 2024, 14:08 Dat is zeker fijn. Wij hadden vroeger een hond die dikke vriendjes was met de Golden van onze vrienden. Deden nooit lelijk tegen elkaar. Konden samen eten en kluiven. Maar onze hond had de kluif altijd veel eerder op en ging dan van een afstand de Golden aan staren tot hij er zenuwachtig van werd en de wegliep bij zijn kluif. Dan kon zij hem verder opeten. Toen we dat voor het eerst zagen gebeuren hebben wij daar natuurlijk een stokje voor gestoken. . Maar het is wel heel fijn dat het allemaal zonder spanning gaat bij jullie.
Cash laat het zich zo afpakken.
Het is geen ukkie inderdaad
Zelf zie ik dat natuurlijk niet zo, maar veel mensen vinden hem erg indrukwekkend.
Mooi zo!
(hij is erg makkelijk met mensen trouwens)
- Persistence
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox