Katus moet eigenlijk niks van onbekenden hebben. Ze gaat ze uit de weg.
Maar toen ik weer eens afsprak met een vriendin die ik al heel lang niet gezien had was Katus dolenthousiast. Zo zie je maar..
Haar eigen hond, een ouwe Cattle van 13
Katus deed gek
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Katus deed gek
Grappig dat honden zo kunnen verschillen. Hier wordt iedereen met veel enthousiasme binnen gehaald.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Katus voelde een klik
Wat lief.
Puli’s zijn herdershonden
Mijn Newfoundlander vroeger haalde ook altijd binnen of ze sinterklaas waren.
Hier werd trouwens niets binnengehaald, ik was bij haar op bezoek.
- Suzanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Havanezers
Ach die oogjes
Wuilus had niks met vreemden maar wel met mijn familie. Mijn moeder was ze dol op. En ze was ook dol op haar 6 zussen. Automatisch. Nooit gezien maar begroeten als een oude vriend. Zij kon ruiken wie familie was en dan was het altijd meteen goed. Ik heb dat heel bijzonder gevonden omdat ze van zichzelf heel eenkennig was eigenlijk.
Wij gingen vroeger vaak met familie op vakantie. Ze kon dan prima mee want ze waakte dan niet eens. Kwam er een vreemde was ze weer net zo waaks als altijd.
Wij gingen vroeger vaak met familie op vakantie. Ze kon dan prima mee want ze waakte dan niet eens. Kwam er een vreemde was ze weer net zo waaks als altijd.
Kodi doet niet aan begroeten of enthousiasme, als ie echt een dolle bui heeft snuffelt ie heel misschien eens aan je.
Maar het vriendinntje van mijn neefje ? Hij joelt kruipend op schoot bij dr tis zo bizar.
Maar het vriendinntje van mijn neefje ? Hij joelt kruipend op schoot bij dr tis zo bizar.