Ik ben hier voor een aantal mensen bekend. Sta ook ingeschreven onder een stuk of 4? namen en heb zelden gepost. het voelde niet ok. Nu ook niet omdat dit ook niet mijn eigen naam is. Maar om nog een account aanmaken vind ik toch teveel van het goede.
Erg lang geleden heb ik mij ingeschreven op een gerelateerd? forum en zeker in het begin heb ik daar veel leuks meegemaakt. Zowel wandelingen en op die manier een handje vol mensen irl leren kennnen. Leuk!
Een hele tijd ging het niet goed met mij en er zijn destijds dingen door mij geschreven waar ik nu spijt van heb; de mensen die ik gekwets heb, de mensen die zich het nog steeds aantrekken.
Oja, dit is een voorsteltopic!
Wij leven met Ella, onderhand al een jaar of 14, 1 Lowie, 4,5 jaar en als laatste 1 Bobbie een van jaartje of 2,5 De laatste 2 zijn podenco's. Lowie loopt vrolijk mee in het bos aan een 4 meterlijn omdat hij jaagt en dan geen ook meer heeft voor iets anders. Hij vindt het echt wel best. Bobbie kan en loopt heerlijk los.
Helaas heeft Lowie, podenco van 4,5 jaar cardiomyopathie. Iets wat zelden voorkomt bij de Podenco vertelde de cardioloog.
We hopen dat hij nog een tijd min of meer benauwdloos blijft.
Verder een leuk en fijn leven!
Groetjes
Toch weer terug
Re: Toch weer terug
Welkom!
- Mo-yi
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
welkom! er gaat mij geen belletje rinkelen, hopelijk een nieuwe start hier zo voor je
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Welkom.
De naam Ella doet vaag een belletje rinkelen, had jij niet ook Duitse Doggen?
Wb je naam, volgens mij kun je daarvoor een berichtje sturen naar een moderator.
De naam Ella doet vaag een belletje rinkelen, had jij niet ook Duitse Doggen?
Wb je naam, volgens mij kun je daarvoor een berichtje sturen naar een moderator.
Hahaha, Ella, het kleine mormel leeft gelukkig nog. Ik had idd Duitse Doggen hoewel dat ook wel weer een tijd terug is.
Jij ook bedankt voor het welkom!
- kayleigh*
- Honden: 2
- Welke: Oudduitse Herder Minou - Welsh corgi cardigan Nala
Welkom.
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
RIP Kira 09-03-2011 - 09-09-2021
RIP Minou 24-02-2016 - 16-07-2024
Welkom.