Waar kan je hond niet zonder?
- Susam
- Posts in topic: 4
- Welke: Podengo kruising
Waar kan je hond niet zonder?
Sambal moet dit ding altijd in zijn buurt hebben, als dat ding onder de bank ligt, vergaat de wereld. Hij slaapt beter als deze halve bal bij hem in de buurt ligt en is er gewoon stapelgek op. Je kan er snoepjes in doen en afhankelijk van de maat snoep, wordt het eruit halen een grotere uitdaging. Maar ook leeg blijft hij erbij in de buurt, aandoenlijk om te zien.
- Kells
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: Waar kan je hond niet zonder?
Wat aandoenlijk.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Mij. Mamma moet in de buurt zijn. Aan voorwerpen hechten ze niet.
Katus vindt het wel leuk om achter een bal aan te rennen maar als je niet meer gooit of er mee speelt is de belangstelling weg.
Katus vindt het wel leuk om achter een bal aan te rennen maar als je niet meer gooit of er mee speelt is de belangstelling weg.
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Mahdu moet altijd een knuffel in de buurt hebben, maar welke zijn voorkeur heeft verschilt nog weleens.
Momenteel is het zijn wibra leeuw:
https://www.wibra.nl/assortiment/honden ... variatie-1
Dívka heeft Nijn, een heel zacht knuffeltje met een leeg knisperend lijfje en een gevuld kopje met piep erin.
Dit is ook het enige speeltje waar ze überhaupt wat mee doet dus ze heeft een extra bij opa en oma liggen en ik heb een reserve in de hondenkast liggen.
Nijn is heel zacht en licht, ideaal om overal mee naartoe te slepen en lekker op te tutten.
Momenteel is het zijn wibra leeuw:
https://www.wibra.nl/assortiment/honden ... variatie-1
Dívka heeft Nijn, een heel zacht knuffeltje met een leeg knisperend lijfje en een gevuld kopje met piep erin.
Dit is ook het enige speeltje waar ze überhaupt wat mee doet dus ze heeft een extra bij opa en oma liggen en ik heb een reserve in de hondenkast liggen.
Nijn is heel zacht en licht, ideaal om overal mee naartoe te slepen en lekker op te tutten.
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Mij.
Hij ligt of op mijn schoot of op iets wat van mij is.
Hij mag graag geknuffeld worden door man Peter maar een lapdance en lebbers uitdelen is alleen voor mij.
Hij ligt of op mijn schoot of op iets wat van mij is.
Hij mag graag geknuffeld worden door man Peter maar een lapdance en lebbers uitdelen is alleen voor mij.
- Omega
- Welke: Nu een echte toller
Mij, ze is altijd in mijn buurt, al moet ze soms ook gewoon even bij het baasje of alleen thuis blijven.
Ze heeft veel speeltjes en speelt graag maar heeft iedere dag een andere favoriet, ze liggen door het hele huis als we haar de wil laten.
Ze heeft veel speeltjes en speelt graag maar heeft iedere dag een andere favoriet, ze liggen door het hele huis als we haar de wil laten.
R & P niet speciaal iets. Piiri zal een bal nemen als die in de buurt ligt, maar ze ligt evengoed zonder.
Treskor een bal. Altijd. Ook van moeten, want anders grijpt ie wel hetgeen dichts in de buurt komt. Hond of mens vb.
Puur om zijn frustratie af te reageren overigens.
In de tuin kan hij gerust met het schepje waarmee ik de kakjes opruim rondlopen als hij niets vindt. Of een schoen of dergelijk.
Aan de lijn moet hij ook nog steeds altijd iets hebben, want anders hangt hij in de lijn. Niet dat met een bal in zijn bek het aangenaam is om met hem te wandelen, maar het is toch comfortabelder
Treskor een bal. Altijd. Ook van moeten, want anders grijpt ie wel hetgeen dichts in de buurt komt. Hond of mens vb.
Puur om zijn frustratie af te reageren overigens.
In de tuin kan hij gerust met het schepje waarmee ik de kakjes opruim rondlopen als hij niets vindt. Of een schoen of dergelijk.
Aan de lijn moet hij ook nog steeds altijd iets hebben, want anders hangt hij in de lijn. Niet dat met een bal in zijn bek het aangenaam is om met hem te wandelen, maar het is toch comfortabelder
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Susam
- Posts in topic: 4
- Welke: Podengo kruising
ik vind dat er wel altijd heel leuk uitzien, als honden met iets in de mond over straat lopen! ^
Sambal wil eigenlijk gewoon alles hebben, pennen, poetsdoekjes, alles wat ie aan balletjes op staat vind gaan mee naar huis, hij heeft op de kermis een piemelknuffel gevonden, die moest ook mee.
Knuffels en zo sloopt ie gelijk, die liggen binnen 1 minuut in een miljard stukken, ook die dikkere kong spelletjes en knuffels.
Ik wil filmpjes zien van Peer's lapdance!
Ahhh die Nijn, daar wil ik nog wel mee tutten!
Sambal wil eigenlijk gewoon alles hebben, pennen, poetsdoekjes, alles wat ie aan balletjes op staat vind gaan mee naar huis, hij heeft op de kermis een piemelknuffel gevonden, die moest ook mee.
Knuffels en zo sloopt ie gelijk, die liggen binnen 1 minuut in een miljard stukken, ook die dikkere kong spelletjes en knuffels.
Ik wil filmpjes zien van Peer's lapdance!
Ahhh die Nijn, daar wil ik nog wel mee tutten!
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Allebei zijn niet echt het type voor speelgoed. Aloy vindt haar frisbee wel leuk maar het is heus geen must. Net als haar bal. En als ik niet meedoe vindt ze het niet boeiend. Froo vindt ook haar balletje wel grappig maar alleen als ze daar samen met mij spelletjes mee kan doen. Ik denk dat het er hier ook op neerkomt dat ze niet zonder mij kunnen. Ze vinden mij allebei het allerleukste.
Mij:) waar ik ben, liggen de honden.
Snucky kan niet zonder Aap. Aap komt van de kringloop en heeft inmiddels geen armen, staart, oren en ogen meer.
Laatst vond ik exact dezelfde aap nogmaals bij de Kringloop en ook deze Aap is al ontdaan van armen, staart, oren en ogen.
Verder sloopt hij nooit knuffels of speeltjes
Snucky racet iedere avond door het huis met Aap.
Lou kan niet zonder eten. Voor de rest mag de hele wereld kapot vallen van haar (oke, er zijn een handjevol uitzonderingen)
- thom
- Welke: Farah het Portugese meisje
Het is bij Farah op dit moment nog een beetje uitzoeken, over een tijdje zullen we het weten en vertellen.
Ons Portugese meisje Farah.
-
- Welke: Oud Duitse herder
Te lief.
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Ik ruim speelgoed altijd op na een spelletje, dus het is een beetje mijn schuld dat Zeno de gelegenheid niet krijgt voor dergelijke schattige ontwikkelingen.
Ik denk dat hij wel zonder mij kan, maar hij slaapt wel beter als hij bij mij in de buurt kan liggen. Lees: mij kan blokkeren/inparkeren.
Ik denk dat hij wel zonder mij kan, maar hij slaapt wel beter als hij bij mij in de buurt kan liggen. Lees: mij kan blokkeren/inparkeren.
- Kells
De oudste drie deden nooit wat met speeltjes. Er was veel bewaard gebleven en daar houdt Clancy zich mee bezig. Zij heeft alles wat er nog was gesloopt.
-
- Welke: Whippet en Lurcher
Dekens en dekbedden. Ze slapen veel en dat doen ze alleen maar ergens onder.
Open en bloot opgerold liggen is armoe. Je moet languit broeien onder een lap.
Open en bloot opgerold liggen is armoe. Je moet languit broeien onder een lap.
- Kells
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Mila kan echt niet zonder speelgoed. Het voordeel is wel dat ze zo'n beetje alles als speelgoed beschouwt, heel zuinig is op haar speelgoed en het nooit kapotmaakt (de andere honden daarentegen...). In geval van nood heeft ze altijd nog haar noodvoorraad van verstopt speelgoed waar de andere honden niets van weten
Arlo kan niet zonder de andere honden. Het liefst gewoon de hele roedel bij elkaar, maar anders in ieder geval Amy of Fayah.
Arlo kan niet zonder de andere honden. Het liefst gewoon de hele roedel bij elkaar, maar anders in ieder geval Amy of Fayah.
-
Precies dit. En als Anne een beetje gestresst is, bijvoorbeeld als Gerard in Oostenrijk de boel weer in gaat pakken, dan sabbelt ze op een deken. Nou ja, echt sabbelen is het niet ze houdt de deken in haar bek en heeft haar poten erom heen geslagen.
Tanja en Anne
Eten
Dat zijn Toos haar hoogtepunten op een dag, als ze eten krijgt.
Dat zijn Toos haar hoogtepunten op een dag, als ze eten krijgt.
tennisballen. Ik heb er vanmorgen bij het opruimen een stuk of 10 opgeruimd en vanavond liggen ze weer door heel het huis heen verstopt