Gisteren is Cooper definitief gecastreerd. In maart werd duidelijk dat de chemische castratie op zijn eind liep. En sindsdien veranderde zijn gedrag weer compleet. Onbereikbaar, hyperseksueel, voorhuidontsteking enz. Na maanden wikken en wegen deze beslissing genomen.
Vooralsnog heeft hij de ingreep goed doorstaan. Gisteren eerste paar uur wat wankel en veel slapen . Maar 's avonds wilde hij toch graag eten en wandelen. Vanochtend meteen op pad en gegeten en gedronken.
Chirurgische castratie
Re: Chirurgische castratie
Fijn dat het goed is gegaan. Op goed herstel!
Ben wel benieuwd over een paar maanden dan voor een update om te horen of de reden van castratie dan ook zijn gedrag positief heeft beïnvloed.
Ben wel benieuwd over een paar maanden dan voor een update om te horen of de reden van castratie dan ook zijn gedrag positief heeft beïnvloed.
- Cooper
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: kruising spaniel kooiker markiesje
Ik zal inderdaad updaten .
Advies van de dierenarts is 10 dagen rustig aan doen. Aanlijnwandelingen, niet springen, spelen enz. Dat advies zou hij graag in de wind slaan, hij is zijn gewone zelf al.
- Susam
- Posts in topic: 1
- Welke: Podengo kruising
knap goed op Cooper, ik denk goeie keuze! Heb even het andere topic gescrold, pfffff... heftig destijds!
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Beterschap met Cooper.
Ik hoop ook voor positieve resultaten. Aangezien hij goed op de chemische castratie leek te reageren, vermoed ik dat je er geen spijt van zult krijgen.
Ik hoop ook voor positieve resultaten. Aangezien hij goed op de chemische castratie leek te reageren, vermoed ik dat je er geen spijt van zult krijgen.
Beterschap voor Cooper, ben benieuwd op je die 10 dagen vol maakt
Beterschap Cooper ,gelukkig krijgen we warme dagen dan is het rustig houden misschien wat makkelijker