Nog een heel gedimdam met een lieve maar zeer sentimentele kennis.
Ze had deze hond op haar pagina gezet, deze schat zoekt een goed huis. Dat deze schat een voor bewaking en verdediging gefokte herder is schijnt niet ter zake te doen. Hij ziet er lief uit DUS is dat ook.
Ze is in de zeventig en zou hem zelf nog wel nemen. O zo.
Zo jammer dat mensen zo slecht in de gaten hebben wat ze eigenlijk overhuis halen. Wat moet deze hond op Bladluis 23 in Appingedam? De visite leuk begroeten? Het wordt een fiasco.
Volgens mij is er ergens al een opvang voor berghonden die toch niet zo salonfähig waren als voorgesteld.
Roemeense herder
Re: Roemeense herder
Ik ben ooit geblokt op FB omdat ik serieuze vragen over het karakter van een hond stelde.
Ik moest niet zo moeilijk doen en was volledig tegen honden uit het buitenland omdat ik vragen stelde.
Sindsdien stel ik geen verwachtingen meer over kennis van honden bij dit soort advertenties
Ik moest niet zo moeilijk doen en was volledig tegen honden uit het buitenland omdat ik vragen stelde.
Sindsdien stel ik geen verwachtingen meer over kennis van honden bij dit soort advertenties
Ja, ik bedoel, het is natuurlijk uiterst lullig voor die hond dat ie er zo erbarmelijk bij zit.
Maar wees er eerlijk over. Het is geen beginnershond voor ‘een gezinnetje’.
Het enige dat je dan als redder wilt is dat die hond daar weg gaat en waar ie terecht komt boeit niet. En de meeste mensen zien alleen een leuke pluizebol die op een doedel lijkt.
Recept voor gedoe. En we weten allemaal wie dan de rekening betaalt.
Maar wees er eerlijk over. Het is geen beginnershond voor ‘een gezinnetje’.
Het enige dat je dan als redder wilt is dat die hond daar weg gaat en waar ie terecht komt boeit niet. En de meeste mensen zien alleen een leuke pluizebol die op een doedel lijkt.
Recept voor gedoe. En we weten allemaal wie dan de rekening betaalt.
Wat een schatje! Is dat de Roemeense doodle? Denk je dat ik hem kan opleiden als hulphond voor mijn impulscontrolestoornis?
- CatnDog
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Dat is toch gewoon een leuke doodle?
Ik kende het ras niet, dus bij verkeerde info of aangeboden als pup zonder ras of kruising erbij te vermelden kan ik me voorstellen dat je valt voor het schattige uiterlijk.
Een kennis van mij deelde hem ook al, tja... zal vast iemand voor komen toch het is een leukerd
- Susam
- Posts in topic: 1
- Welke: Podengo kruising
kan ie met katten en kinderen, ik moet wel werken, ken ie dan alleen? mee naar terras en kinderopvang? kom maar hier met um. ghrrrrrrrrrrrrrrrrrr