't Harde
- thom
- Posts in topic: 6
- Honden: 1
- Welke: Farah het Portugese meisje
't Harde
Vandaag niet zo warm dus lekker met Farah naar 't Harde geweest.
We moeten nog flink werken aan het luisteren van haar, maar het ging wel beter dan de vorige keer.
We moeten nog flink werken aan het luisteren van haar, maar het ging wel beter dan de vorige keer.
Ons Portugese meisje Farah.
- thom
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Re: 't Harde
Ik wist niet dat 't Harde een omheind stuk had. Is voor ons ook niet zo ver. Ziet er ook lekker rustig uit.
Op zich kunnen die van mij prima loslopen, maar buiten de Polder doe ik dat eigenlijk zelden vanwege het jagen van Tux.
Ik weet niet waar je woont, maar het Roggebotsebos en Reve Abbertbos bij Kampen is het ook heerlijk rustig lopen door de week. En allemaal losloopgebied (op een klein stukje na).
Alleen niet omheind.
- thom
Voor ons is 't Harde (Blaricum) natuurlijk heel dichtbij, wij wonen in Bussum.Gretha schreef: ↑24 aug 2024, 09:28Ik wist niet dat 't Harde een omheind stuk had. Is voor ons ook niet zo ver. Ziet er ook lekker rustig uit.
Op zich kunnen die van mij prima loslopen, maar buiten de Polder doe ik dat eigenlijk zelden vanwege het jagen van Tux.
Ik weet niet waar je woont, maar het Roggebotsebos en Reve Abbertbos bij Kampen is het ook heerlijk rustig lopen door de week. En allemaal losloopgebied (op een klein stukje na).
Alleen niet omheind.
- Anneke
- Posts in topic: 3
- Welke: Havanezer
Weet inderdaad niet of we het over hetzelfde gebied hebben omdat er ook een plaats is die zo heet. @Gretha
Dit is een groot veld tussen Blaricum en Huizen.
Dit is een groot veld tussen Blaricum en Huizen.
Anneke en Bobbie
- thom
Het is wel iets meer dan een veld én groot is het zeker. Het grootste omheinde gebied van Nederland.
Zo wat groot zeg! Fijn om te oefenen met loslopen.
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-S711B met Tapatalk
- thom
Heerlijk om daar met haar te oefenen op een omheind terrein.
- Anneke
- Posts in topic: 3
- Welke: Havanezer
Ja, oké. Maar veel variatie in landschap is het niet. En dat het het grootste is in NL wist ik ook niet. Ik kwam er met Banjer regelmatig. Nu met Bobbie om een of andere reden bijna nooit meer. Weet ook niet waarom niet.
Het is ook geschikt om andere honden te ontmoeten want er zijn eigenlijk altijd wel andere mensen.
Anneke en Bobbie
- thom
Het is een open vlakte én een bos. Hoeveel variatie wil je hebben ?Anneke schreef: ↑24 aug 2024, 18:14Ja, oké. Maar veel variatie in landschap is het niet. En dat het het grootste is in NL wist ik ook niet. Ik kwam er met Banjer regelmatig. Nu met Bobbie om een of andere reden bijna nooit meer. Weet ook niet waarom niet.
Het is ook geschikt om andere honden te ontmoeten want er zijn eigenlijk altijd wel andere mensen.
Oh, dacht t harde hier bij Zwolle in de buurt.
Helaas
Helaas
- Gretha
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
thom schreef: ↑24 aug 2024, 09:39Voor ons is 't Harde (Blaricum) natuurlijk heel dichtbij, wij wonen in Bussum.Gretha schreef: ↑24 aug 2024, 09:28Ik wist niet dat 't Harde een omheind stuk had. Is voor ons ook niet zo ver. Ziet er ook lekker rustig uit.
Alleen niet omheind.
Ah, daar gaat het fout. Ik dacht de plaats waar je ook prachtig kunt lopen over de heide.
Ik dus ook