Halsband
Re: Halsband
Dat is volgens mij een Cesar Milan band. Die deed of doet dat altijd. Ik dacht dat je meer controle over de hond had. Maar het is al zo lang geleden dat ik die uitzendingen van hem volgde. Ja even opgezocht. Het geeft met trekken dus een naar gevoel en gevoel van verstikking. . Een akelige band dus.
- Omega
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Een equivalent van een sliplijn hoog in de hals. Pijnlijk voor de hond en het is net of hij je dan netjes volgt en niet meer trekt aan de riem.
Inderdaad een soort Cesar Milan band.
Hij volgt dan vaak heel erg netjes, maar niet omdat hij dat fijn vindt, maar om een naar gevoel te vermijden.
Hij volgt dan vaak heel erg netjes, maar niet omdat hij dat fijn vindt, maar om een naar gevoel te vermijden.
Het doet me hieraan denken
Nou helpt blijkbaar niet want die hond wordt herplaatst omdat hij te sterk is
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Ik ken het ook als de Illusion collar, vernoemd naar de ex-vrouw van Cesar Millan.
Volgens mij was het idee achter het ontwerp dat de halsband dan altijd hoog in de nek blijft zitten. De mensen die bij Cesar Millan trainden hadden waarschijnlijk moeite om het lijntje hoog in de nek te houden.
Volgens mij was het idee achter het ontwerp dat de halsband dan altijd hoog in de nek blijft zitten. De mensen die bij Cesar Millan trainden hadden waarschijnlijk moeite om het lijntje hoog in de nek te houden.
- Susam
- Welke: Podengo kruising
ik zag gisteren een facebook filmpje van een Dobberman die allerlei truukjes kon ook met zo'n ding hoog in de naast de gewone halsband. Heb dan ballen en doe het zonder?! Eens kijken hoe ver je dan komt met je onzin.
Waardeloos.
Waardeloos.
Ik denk dat het van een gentle leader of halti is? Ook gezien het verbindingsstukje naar de halsband