Een reu die een stijve krijgt door spanning
Een reu die een stijve krijgt door spanning
Ik was met een vriendin uit eten en die heeft een hondje.
Ze is op vakantie waardoor ze het hondje mee meost nemen.
Het hondje was mega onrustig en af en toe blaffen.
Einde van de rit kreeg hij een stukje biefstuk en gelijk daarna kreeg hij een stijve piemel
en hij ging dit op zijn eigen manier verhelpen.
Is dit een normaal gedrag als de hond te veel sspanning heeft opgebouwd?
Ze is op vakantie waardoor ze het hondje mee meost nemen.
Het hondje was mega onrustig en af en toe blaffen.
Einde van de rit kreeg hij een stukje biefstuk en gelijk daarna kreeg hij een stijve piemel
en hij ging dit op zijn eigen manier verhelpen.
Is dit een normaal gedrag als de hond te veel sspanning heeft opgebouwd?
-
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Re: Een reu die een stijve krijgt door spanning
Doodnormaal
Waar je op let
Maar wat Martijn zegt. Doodnormaal.
Maar wat Martijn zegt. Doodnormaal.
Helaas zie en hoor ik alles.
Helaas is dat geen leuke gave.
Sabientje schreef:Helaas zie en hoor ik alles.
Ik zie en hoor ook alles (tot ergernis van oa m’n puberende stiefkinderen, want heb ook alles door) maar echt. Een stijve van een hond stoort me nog minder dan niks. Niet interessant, niet boeiend, niet afwijkend.
- Teckeltoos
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Peer laat ook zijn lippestift zien als hij iets spannend vindt of heftig schrikt. Is niet te missen. Knalrode stift.
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Het stoort mij totaal niet.
Arlo heeft het ook nogal snel. Amoz had het helemaal nooit.
Arlo heeft het ook nogal snel. Amoz had het helemaal nooit.
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Ik stoor me er niet aan, dat zou beroerd zijn met alleen reuen....
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- thom
- Posts in topic: 3
- Welke: Farah het Portugese meisje
Aar had dat ook zo vaak. Niks geks aan.
Ons Portugese meisje Farah.
Wat een vragen allemaal,slik je prednison Sabientje?
Hebben jullie het nou allemaal echt over een stijve of over dat lipstickje wat er uithangt.
Dat lipstickje vind ik heel normaal maar als je reu continu met een stijve loopt is dat best wel onhandig want het loopt zichtbaar super onhandig!
Dat lipstickje vind ik heel normaal maar als je reu continu met een stijve loopt is dat best wel onhandig want het loopt zichtbaar super onhandig!
Ga je daar vragen van stellen als bijwerking?
Ik heb eeuwig langharige reuen gehad dus of die nou wel of niet met een stijve jodocus rondhobbelden viel mij in het geheel niet op. Moeten ze ook zelf weten.
Ik heb geen honden en mij wandelhonden waren grotendeels teven.
En nee ik slik geen prednisolon.
En nee ik slik geen prednisolon.
Ik heb veel verstand van hondenrassen herkennen en dat is het dan wel.
Verder heb ik weinig kennissen gegeten ern hond qua lichaam enzo.
Verder heb ik weinig kennissen gegeten ern hond qua lichaam enzo.
Snuck heeft regelmatig een lipstickje.
Maar 2 maanden terug toen hij ketsgeilhormonaal was ook een hele erge stijve die niet terug wou. Hij was zo zielig toen met wat masseren en wandelen slonk het ding Godzijdank. 3 weken later had hij een gesprongen bloedvaatje bij zijn penis, alles onder het bloed.
Nu dagelijks Puur hypersex en regelmatig spoelen met kamillethee en af en toe met betadine oplossing en het gaat nu gelukkig weer goed.
Ybbihs schreef:Snuck heeft regelmatig een lipstickje.
Maar 2 maanden terug toen hij ketsgeilhormonaal was ook een hele erge stijve die niet terug wou. Hij was zo zielig toen met wat masseren en wandelen slonk het ding Godzijdank. 3 weken later had hij een gesprongen bloedvaatje bij zijn penis, alles onder het bloed.
Nu dagelijks Puur hypersex en regelmatig spoelen met kamillethee en af en toe met betadine oplossing en het gaat nu gelukkig weer goed.
Suiker er op schijnt daarbij te helpen als hij echt uitgeschacht is en niet terug wil (nee geen ervaring mee)
- thom
Had ik zomaar overheen gelezen.
Een sjambokCrutz schreef: ↑28 aug 2024, 17:48Ybbihs schreef:Snuck heeft regelmatig een lipstickje.
Suiker er op schijnt daarbij te helpen als hij echt uitgeschacht is en niet terug wil (nee geen ervaring mee)
- Loraine
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Mahdutje heeft voor zover ik heb gezien nooit een lippenstift maar wel geregeld dikke binnenballen zegmaar en een wat stijf apparaat, vnl als hij zeer ontspannen ligt te genieten van buikkriebeltjes terwijl die niet daar in de buurt komen.
Ik gebruik dat vaak als moment om ff te checken of alles nog oké is daar, dat er geen afwijkingen te zien of voelen zijn en dan ga ik weer terug naar buikje kriebelen.
Overigens, als ik stop met buikje kriebelen gaat hij liggen 'dansen' op zijn ruggetje om aan te geven dat ik moet blijven kriebelen.
Ik gebruik dat vaak als moment om ff te checken of alles nog oké is daar, dat er geen afwijkingen te zien of voelen zijn en dan ga ik weer terug naar buikje kriebelen.
Overigens, als ik stop met buikje kriebelen gaat hij liggen 'dansen' op zijn ruggetje om aan te geven dat ik moet blijven kriebelen.
Jimi dook regelmatig op een van zijn speelgoedbeestjes , een soort van opblaaspop was dat voor hem.
Gewoon voor de lol maar in sommige gevallen als een soort afreageren van spanning.
Als er veel visite was bijvoorbeeld.
Kerstavond, huis vol ,en Jimi gezellig humpend op één van zijn knuffels.
En naarmate die ouder werd en slapper beviel die minder dan stopte hij met humpen erop ,smeet hem weg ,en greep een ander uit zijn speelbak en ging vrolijk verder
Gewoon voor de lol maar in sommige gevallen als een soort afreageren van spanning.
En naarmate die ouder werd en slapper beviel die minder dan stopte hij met humpen erop ,smeet hem weg ,en greep een ander uit zijn speelbak en ging vrolijk verder
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
- thom
Tineke schreef: ↑28 aug 2024, 18:45 Jimi dook regelmatig op een van zijn speelgoedbeestjes , een soort van opblaaspop was dat voor hem.