https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2738265/ ... Ap0Nfv6M5A
maar nee hoor, de wolf is super eng.
en daar gaan we weer :(
Re: en daar gaan we weer :(
Dat komt omdat Roodkapje geen rottweiler in bed aantrofSusam schreef: ↑05 sep 2024, 08:19 https://www.l1nieuws.nl/nieuws/2738265/ ... Ap0Nfv6M5A
maar nee hoor, de wolf is super eng.
Wat dacht je van die koe....week of 4 geleden werd een wandelaar gedood door een koe. Hoor je iemand over koeien? Nada niks. Want koeien zijn geen wolven.
Honden doden elke week of misschien wel elke dag andere honden in Nederland. De angst voor de wolf is een geprojecteerde emotie omdat we geen grip hebben op wolven. Honden betreft ook onszelf. Net als koeien. Wat dacht je van intensieve pluimveehouderijen? Dat is pas eng....de kweekvijver van virussen die op mensen kunnen overgaan en miljoenen doden kunnen maken. Zijn we daar bang voor? Eisen we maatregelen? Nee nee. Ons zacht gekookt eitje op zondag is belangrijk.
De wolf is een afleiding van echte problemen en de mensen die zich op dat probleem focussen vind ik persoonlijk ontzettend dom en hypocriet. Maar dat lijkt me duidelijk.
- Susam
- Posts in topic: 2
- Welke: Podengo kruising
Re: en daar gaan we weer :(
eens! ^^
ik woon in Limburg, het koeien incident was ook hier en ook de vele mensen die in een gierput dood gaan (zoals vader en zoon een tijd geleden).
We hebben gevallen waar hardlopers langs een geitenfarm liepen en q koorts kregen, nu wordt alles gevaccineerd van geitjes, maar toch.
De dorpen zijn vol met dit soort Rottweilers, in mijn dorp zijn er al 6 die gewoon een muilkorf om moeten. Geen gesodemieter, muilkorf om die dingen want ze zijn valser dan een wolf met qkoorts, vogelgriep en rabius in 1.
We hebben ook een handhavingsprobleem zoals overal in Nederland.
Ik woon 1 km van de Duitse grens, 20 mins van Belgie, drugshandel, illegaal jagen, je zit zo over de grens en paf... die zie je nooit meer terug.
Ik vind het overal zo'n ongelooflijke puinzooi.
ik woon in Limburg, het koeien incident was ook hier en ook de vele mensen die in een gierput dood gaan (zoals vader en zoon een tijd geleden).
We hebben gevallen waar hardlopers langs een geitenfarm liepen en q koorts kregen, nu wordt alles gevaccineerd van geitjes, maar toch.
De dorpen zijn vol met dit soort Rottweilers, in mijn dorp zijn er al 6 die gewoon een muilkorf om moeten. Geen gesodemieter, muilkorf om die dingen want ze zijn valser dan een wolf met qkoorts, vogelgriep en rabius in 1.
We hebben ook een handhavingsprobleem zoals overal in Nederland.
Ik woon 1 km van de Duitse grens, 20 mins van Belgie, drugshandel, illegaal jagen, je zit zo over de grens en paf... die zie je nooit meer terug.
Ik vind het overal zo'n ongelooflijke puinzooi.