pakke pakke pakke.

Hier worden de dilemma's, petities en volksraadplegingen ondergebracht
Plaats reactie

Hoe reageert jouw hond op pakke pakke pakke ?

Geen idee en ik probeer het ook niet uit.
7
26%
Kijkt naar je met een blik van "Doe normaal"
7
26%
Springt op, begint een zoomie en kijkt regelmatig of je wel volgt.
2
7%
Gaat voor je heen en weer dansen met een jaaaaaaa snoet
4
15%
Schrikt zich tepletter en maakt dat ie weg komt.
2
7%
Gaat deemoedig op de rug liggen.
1
4%
Anders n.l.
4
15%

Totaal aantal stemmen: 27

Teckeltoos
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Teckel

pakke pakke pakke.

Bericht door Teckeltoos »

Je staat op, doet lachend je handen omhoog en maakt grijpbewegingen met je vingers en je roept op vrolijke toon naar je hond(en). "Zal ik jou es even pakken?
Wat doet jouw hond dan ?
Afbeelding
Teckeltoos
Welke: Teckel

Re: pakke pakke pakke.

Bericht door Teckeltoos »

Peer vindt dat super spannend en gaat op zijn rug liggen maar kwispelt wel en kijkt vrolijk. Voor hem betekend pakke pakke pakke een wilde proetsj partij op zijn buik. Geniet hij van.
Afbeelding
Hewi
Posts in topic: 1

Bericht door Hewi »

Kodi zal misschien met 1 oog naar je kijken en denken " dies knetter ". En weglopen.

Daarintegen doe je de piepppppppp dan heb je hem
Groetjes Heidi

Afbeelding
EchoMira
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Bericht door EchoMira »

Mira doet alleen waar ze zin in heeft. Soms is dat inderdaad een spontaan volksdansje en knuffelfeest maar heel vaak trekt ze van die dooie ogen van "nou, ik lig eigenlijk wel lekker waar ik nu lig maar fijne avond verder."
Dan wil ze wel gewoon een kus op haar bolle ogen maar verder niets. Mij goed.

Echo snapt mijn gekke bekkenspelletje ook wel.

Afbeelding
Marlett

Bericht door Marlett »

Met loslopen (Tosca omheind) ziet ze er de lol wel van in. Zeker als ik het omdraai en zelf weg ren en me verstop.

Met Charlie heb ik een spelletje in het parkje vlakbij, daar staat een bloemperkbak van ongeveer drie meter in het rond en daar hollen weer dan rondjes omheen à la
Er was eens een kaasboer in Gouda
Die zat om de tafel zijn vrouw na
Maar zij riep heel vief:
“Alles is relatief:
Als ik iets harder loop zit ik jou na!

Hij vindt dat echt superleuk en hij is er ook behoorlijk goed in. :lol1:
Mo-yi
Posts in topic: 3
Welke: Malamute-husky

Bericht door Mo-yi »

Mo-yi is meestal degene die me uitdaagt, als ik dan sluipend op haar afloop dan krijg ik een; oehwoehhhh met kwispels en gaat ze driftig haar knuffels zoeken om naar me te gooien
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Marlett schreef: 05 sep 2024, 21:42 Met loslopen (Tosca omheind) ziet ze er de lol wel van in. Zeker als ik het omdraai en zelf weg ren en me verstop.

Met Charlie heb ik een spelletje in het parkje vlakbij, daar staat een bloemperkbak van ongeveer drie meter in het rond en daar hollen weer dan rondjes omheen à la
Er was eens een kaasboer in Gouda
Die zat om de tafel zijn vrouw na
Maar zij riep heel vief:
“Alles is relatief:
Als ik iets harder loop zit ik jou na!

Hij vindt dat echt superleuk en hij is er ook behoorlijk goed in. :lol1:
:LOL: :hartjes:
Afbeelding
blondie

Bericht door blondie »

Ik ga je pakken doe ik hier niet, maar wel bij Aki is het "spel" dat hij "Dikke billen" heeft :F: hij gaat dan meestal lopen joelen en wringt zich in allerlei bochten terwijl ik zachtjes in zijn broek knijp..

Als mijn vriend het tegen hem zegt, dan springt hij op en gaat lopen blaffen en snauwen, wel op een dol manier, maar alleen ik mag blijkbaar in die billen knijpen :engel:

Chara, als ik mijn handen op ik ga je pakken manier houd gaat lopen brompotten maar vind het toch wel weer leuk en draait zich ook op de rug om te gaan lopen maaien met haar lange poten.

Glory vind het leuk om op die manier met mijn vriend te stoeien.
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Ik heb het toevallig ooit gefilmd :lol1:

Fayah vindt het ook leuk, maar gaat dan meer terugstoeien en tegen me aan springen plus speelhappen, Arlo rent ook rondjes net als Mila en Amy vindt het niet leuk en een beetje eng.
Afbeelding
Loraine
Honden: 2
Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond

Bericht door Loraine »

Als ik grijpbewegingen maak gaat Mahdu eerst een soort van brommen en dan hapt hij in je vingers. :mann:
Bij Dívka moet je dat niet vanuit het niets doen, dat vindt ze eng en dan gaat ze gillen en van zich af pissen.
Maar ben je al met haar aan het stoeien dan snapt ze dat het spelen is en gaat ze terughappen. :cheer:

Dat billetjesknijpen doe ik ook bij Mahdu, dan vertel ik hem dat hij lekkere hammetjes heeft of sexy knijpbilletjes en dat ik ze wel kan opeten.

En Mahdutje is de bongo's doen we ook.
Dan ligt hij op zijn rug en klap ik met mijn vlakke hand op zijn borst en buik onderwijl zingend 'op je bolle buikje klap klap klap', wat een variant is op 'op je boze bolletje blij blij blij'. :')
Vindt hij prachtig en als ik te vroeg stop naar zijn zin dan gaat hij liggen kronkelen en trappen om ermee te stoppen als ik hem aai of 'mep'. :mrgreen:
Mahdu, Dívka en oppashond Joep
Afbeelding
Cooper
Welke: kruising spaniel kooiker markiesje

Bericht door Cooper »

Cooper speelt het spelletje mee :cheer: en loopt dan naar zijn bak met speeltjes om er een trektouw uit te halen zodat we door kunnen met een trekspelletje. :F:
blondie

Bericht door blondie »

Loraine schreef: 06 sep 2024, 15:26 Als ik grijpbewegingen maak gaat Mahdu eerst een soort van brommen en dan hapt hij in je vingers. :mann:
Bij Dívka moet je dat niet vanuit het niets doen, dat vindt ze eng en dan gaat ze gillen en van zich af pissen.
Maar ben je al met haar aan het stoeien dan snapt ze dat het spelen is en gaat ze terughappen. :cheer:

Dat billetjesknijpen doe ik ook bij Mahdu, dan vertel ik hem dat hij lekkere hammetjes heeft of sexy knijpbilletjes en dat ik ze wel kan opeten.

En Mahdutje is de bongo's doen we ook.
Dan ligt hij op zijn rug en klap ik met mijn vlakke hand op zijn borst en buik onderwijl zingend 'op je bolle buikje klap klap klap', wat een variant is op 'op je boze bolletje blij blij blij'. :')
Vindt hij prachtig en als ik te vroeg stop naar zijn zin dan gaat hij liggen kronkelen en trappen om ermee te stoppen als ik hem aai of 'mep'. :mrgreen:
:LOL:

Doet mijn vriend bij Chara maar dan niet in een liedje, maar dan is het "oogjes.. oortjes, neusje........Tandjes :cheer: " en hij raakt dan echt alles ook aan, en bij de tandjes gaat ze lopen brommen en mopperen maar onderwijl gaat die staart driftig op en neer omdat ze het stiekem wel leuk vindt die manier van aandacht, raar kind is het..
ranetje

Bericht door ranetje »

Ze zouden me aankijken of er een steekje los zit (Ita keek zo) of ze springen tegen me aan, zo hoog mogelijk(grapje van Claire).
Dus ik doe het niet :mrgreen:
Afbeelding
Mo-yi

Bericht door Mo-yi »

Diana schreef: 06 sep 2024, 14:19 Ik heb het toevallig ooit gefilmd :lol1:

Fayah vindt het ook leuk, maar gaat dan meer terugstoeien en tegen me aan springen plus speelhappen, Arlo rent ook rondjes net als Mila en Amy vindt het niet leuk en een beetje eng.
:hartjes:
Afbeelding
Desiree
Honden: 3
Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet

Bericht door Desiree »

Hier is het wie wil er klappen? (terwijl ik mijn eene vuist in mijn andere hand sla) :LOL: Izzy zet het op het krijsen net als met alles en stoeit daarna wel met je.
Roderick en Droef willen heel graag klappen en ik kan ze ook terug krijgen. Het is dan wel 2 tegen 1 want Roderick en Droef werken wel samen natuurlijk. Soms ga ik ze ook achterna met een lege fles of m'n slipper, dan is het feest helemaal compleet. Hoe ruiger hoe beter aldus Droef en Roderick. :LOL:
Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Csikasz en Panni vinden er niks an, Rozi zou zich kapot schrikken en Katus grijpt meteen dr bal.
Afbeelding
Plaats reactie