Mechel puppies geboren
Mechel puppies geboren
Genetisch bijna vergelijkbaar met m’n Valentino.
De moeder is een zus van zijn moeder & de vader heeft deels overeenkomstige lijnen
Knappe Tika
En m’n Inno
De moeder is een zus van zijn moeder & de vader heeft deels overeenkomstige lijnen
Knappe Tika
En m’n Inno
Laatst gewijzigd door Crutz op 07 nov 2024, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Posts in topic: 3
- Elian
- Posts in topic: 4
- Honden: 2
- Welke: Russische tzarin en een westjeutapets
Re: Mechel puppies onderweg
Dat moeten wel leuke puppies worden! Ik duim.
Wat leuk, Tika vind ik zo'n prachtige dame ook En Inno mag er ook zijn met die enorme krijg, dat wordt vast een erg leuk nest!
Knap paar
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Mooie pups worden dat.
Qua karakter verwacht ik vergelijkbaar met Valentino.Marc schreef:Mooie pups worden dat.
Dus niet enkel mooi
Crutz schreef:Hetzelfde als m’n eerdere nesten.Marc schreef:Ik weet niet wat je wil van de pups. En ik ken de pa niet dus baseer alles op uiterlijk en dat zit wel snorQua karakter verwacht ik vergelijkbaar met Valentino.
Dus niet enkel mooi
Een gebalanceerde combinatie tussen werk en rust waardoor ze praktisch inzetbaar zijn en ook als actieve huishond
Ok. Ik dacht dat je vroeger ook wel stevige knpv lijnen had. Dus ik heb geen beeld van wat je precies doet. Klinkt als super fijne honden voor baasjes die graag iets met de hond doen. En dat hoort ook bij het ras. Ben benieuwd en ga ze volgen. Mocht je er ooit een dweil van een reu uit terug krijgen die liever knuffelt en op de bank ligt hoor ik het graagCrutz schreef: ↑06 okt 2024, 13:58Crutz schreef:Hetzelfde als m’n eerdere nesten.Marc schreef:
Ik weet niet wat je wil van de pups. En ik ken de pa niet dus baseer alles op uiterlijk en dat zit wel snor
Een gebalanceerde combinatie tussen werk en rust waardoor ze praktisch inzetbaar zijn en ook als actieve huishond
Ik heb kort ook de xHH gefokt met een ex. Dat waren minder sociale types.
M’n stamboom mechel lijnen zijn altijd al zo geweest en voldoen ook prima voor praktijk werk.
Inno heeft bv meermaals succesvol praktijkdagen meegedaan, demo’s gegeven in de USA en z’n pensioen als huishond gesleten.
Het kan gewoon samen.
In dit nest komen m’n gebruikte lijnen ook bijna allemaal samen
M’n stamboom mechel lijnen zijn altijd al zo geweest en voldoen ook prima voor praktijk werk.
Inno heeft bv meermaals succesvol praktijkdagen meegedaan, demo’s gegeven in de USA en z’n pensioen als huishond gesleten.
Het kan gewoon samen.
In dit nest komen m’n gebruikte lijnen ook bijna allemaal samen
-
Sterker nog, haar vader is een nest broer van de moeder van dit nest
Ik weet ook niet precies hoe zij is. Ik zou echt een hele sociale makkelijke Mechelaar moeten hebben. Kleine hondjes. Hek met daarachter buurkleuters. Loopeenden. Een Labradoodle bij de buren achter een hekje van 1 meter. Kippen los in de tuin. Een straatkat die honden mept. Een vogeltje in de kamer en twee dagen per week 8 uur alleen thuis blijven. Het is een super leuke flower power zooi bij ons maar ik blijf me afvragen of dat wel mogelijk is met een Belg. Weinig structuur. Hele mooie lange wandelingen. Fietsen. Zwemmen. Spelen met andere honden. Heerlijk grote tuin etc etc. Maar ook kinderen van mijn partner die ineens een dag komen logeren. Gaan en willen spelen met de hond etc etc. Als ik een mechelse herder neem moet ik er zeker van zijn dat die hond niet ineens wel fel is of hoog in de ongeremde driften komt. Dus ik denk dat wij in deze situatie ongeschikt zijn tenzij het een Roland is van Tineke. En zelfs die moet geen katten als ik het goed heb. Aan de andere kant denk ik dus dat een mechels herder onze flower power vredelievende vrijheid wel eens een geweldige oase kan vinden. Mag buiten blijven. Altijd binnen zijn. Alles mag en kan. Maar ik zal deze topic er niet mee vervuilen. Carmen weet wat mijn wensen zijn en als ze er een ter herplaatsing vindt vertrouw ik haar oordeel.
Je bent altijd welkom om hier kennis te maken (en ook Ukkie en Ace bij m’n ex. Ukkie is de vader van Finny)
Valentino loopt hier tussen alle logees (nu ook Douwes en haar rolstoel en verder als voorbeelden Mango de ODH met een kunst heup en bekkenkanteling, Spirit de grumpy oude mechel man, Max de JR, 2 oudere Griekse rescues ), tussen m’n kippen, aanloop etc.
Ik grapte pas al met hoe groot hij wordt dat hij straks nog de schrik van iedereen wordt. 40 kilo (yup meneer wordt groot) enthousiaste, aanwezige, donkere en super sociale mechel reu
Bij vrienden van m’n ex ligt een reu uit m’n W nest die daar met Finny haar oma is opgegroeid. Zij hebben kleinkinderen, deelverhuur, schapen etc. Dus alles loopt in en uit. En hij heeft zich ook bewezen als het nodig is ‘s nachts met een inbraak.
Valentino loopt hier tussen alle logees (nu ook Douwes en haar rolstoel en verder als voorbeelden Mango de ODH met een kunst heup en bekkenkanteling, Spirit de grumpy oude mechel man, Max de JR, 2 oudere Griekse rescues ), tussen m’n kippen, aanloop etc.
Ik grapte pas al met hoe groot hij wordt dat hij straks nog de schrik van iedereen wordt. 40 kilo (yup meneer wordt groot) enthousiaste, aanwezige, donkere en super sociale mechel reu
Bij vrienden van m’n ex ligt een reu uit m’n W nest die daar met Finny haar oma is opgegroeid. Zij hebben kleinkinderen, deelverhuur, schapen etc. Dus alles loopt in en uit. En hij heeft zich ook bewezen als het nodig is ‘s nachts met een inbraak.
- Inge
- Posts in topic: 9
- Welke: Mechelse herders
Ik heb haar inmiddels omgedoopt naar Dikkie Dik
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
-
Ze groeit lekker door inderdaad! Ben benieuwd hoeveel er uiteindelijk uit zullen gaan rollen.
- Elian
Paar touwtjes erom en ze is een mooie rollade Spanneennndd
- Inge
Het groeit heel hard..... Ze vreet wel veel gras tussen de tegels uit, dus misschien komen er toch konijnen uitElian schreef:Paar touwtjes erom en ze is een mooie rollade Spanneennndd
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
- Elian
We waren niet van plan meer konijnen te nemen maar het kán.
- Inge
Elian schreef:We waren niet van plan meer konijnen te nemen maar het kán. 1:
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
- Budkes
- Posts in topic: 2
- Honden: 5
- Welke: Jack Russell Mechelse Herder Welsh Corgi Pembroke
Wat een leuke combi. En zoals ik lees blijft er sowieso één hier op t forum.
Hou je er zelf ook één Inge?
Hou je er zelf ook één Inge?