Hond er bij in 2025
Hond er bij in 2025
Want het is tenslotte bijna zo ver.
Pups die vanaf volgende maand geboren worden vertrekken tenslotte pas in 2025
En ik zal maar van wal steken.
De planning is om een dame van Kiara te houden. Dat wordt ergens tweede helft 2025.
(echt geen idee wat er mis is met mijn Tapatalk met al die emoji's steeds)
Pups die vanaf volgende maand geboren worden vertrekken tenslotte pas in 2025
En ik zal maar van wal steken.
De planning is om een dame van Kiara te houden. Dat wordt ergens tweede helft 2025.
(echt geen idee wat er mis is met mijn Tapatalk met al die emoji's steeds)
- Loraine
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Re: Hond er bij in 2025
Hier is het nog steeds een 'nee' tenzij beide honden wegvallen, wat ik gezien hun leeftijd (eind vd maand en begin januari worden ze 8 ) niet verwacht.
Of wanneer er wat met mijn ouders gebeurt waardoor (een deel van) hun honden hierheen komen.
Maar in dat laatste geval verwacht ik dat Fonz wel bij mijn moeders andere dochter of één van mijn stiefbroertjes blijft en dat Toobs vlot wegvalt gezien zijn leeftijd (bijna 16,5 jaar inmiddels) en gezondheid dus dan blijft alleen de terrorwawa over.
Wb eigen honden was ik eigenlijk van plan om terug te gaan naar 1 hond door natuurlijk verloop, dat mag nog 10 jaar duren bij wijze van spreken maar ik heb al een aantal jaar een zeer sterk onderbuik gevoel dat we de (vanaf nu gezien) 2 jaar niet gaan halen.
Wel komen Toobs en Puck hier in januari een week logeren en Puck of Fonz vd zomer zeer wsl ook een paar weken.
En ik heb Joep natuurlijk ook nog ±4 dagen per week rondlopen, die beschouw ik als hij hier is ook een beetje als eigen.
Of wanneer er wat met mijn ouders gebeurt waardoor (een deel van) hun honden hierheen komen.
Maar in dat laatste geval verwacht ik dat Fonz wel bij mijn moeders andere dochter of één van mijn stiefbroertjes blijft en dat Toobs vlot wegvalt gezien zijn leeftijd (bijna 16,5 jaar inmiddels) en gezondheid dus dan blijft alleen de terrorwawa over.
Wb eigen honden was ik eigenlijk van plan om terug te gaan naar 1 hond door natuurlijk verloop, dat mag nog 10 jaar duren bij wijze van spreken maar ik heb al een aantal jaar een zeer sterk onderbuik gevoel dat we de (vanaf nu gezien) 2 jaar niet gaan halen.
Wel komen Toobs en Puck hier in januari een week logeren en Puck of Fonz vd zomer zeer wsl ook een paar weken.
En ik heb Joep natuurlijk ook nog ±4 dagen per week rondlopen, die beschouw ik als hij hier is ook een beetje als eigen.
Ik hoop het wel , eigenlijk nog op de valreep in 2024
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Ja een klein teefje , nog niets op het oog op dit moment.
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Voor het zoveelste jaar op rij een nee.
Tenzij ze alle 3 het loodje leggen uiteraard, dan kijk ik de dag erop al voor een ander.
Tenzij ze alle 3 het loodje leggen uiteraard, dan kijk ik de dag erop al voor een ander.
https://www.freshdiets4animals.com/
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
Voedingsadvies op maat.
https://pawesomefreshtoppers.com/
Functionele toppers voor hond & kat.
- Alex
- Posts in topic: 2
- Welke: русская бабушка en västgötaspets
Haha, oh ja, ik moet hier posten en niet in die voor 2024 2025 dus.
Saba 23-05-24
-
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Hier komt er ook niks bij. Brego moet nog heel wat jaren mee gaan en 1 is gewoon voor ons het meest praktisch.
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Het was mijn idee om weer terug te gaan naar één hond als Froo wegvalt, en die is pas 6 dus dat zal nog wel even duren. Er komt hier wel een hond bij als ik moet gaan nadenken over Aloys pensioen en dus over het opleiden van haar opvolger (er zal dus altijd wel een overlap zijn want mijn honden blijven na hun pensioen absoluut bij mij ), maar dat duurt hopelijk ook nog érg lang.
Maar wel super leuk om andermans plannen te zien. Ik volg dit topic altijd graag.
Maar wel super leuk om andermans plannen te zien. Ik volg dit topic altijd graag.
-
- Welke: Oud Duitse herder
Sowieso
- galga's
- Honden: 5
- Welke: Galgo - Silken windhound - Afghaan
Een hond erbij in 2025 zou niet verstandig en niet praktisch zijn.
Kiki is 10+, begint nu toch echt oud te worden met bijbehorende kwalen, dus geen idee hoe lang zij het nog volhoudt.
Qua praktisch: de auto zit echt vol. Een hond minder is beter. Het is nu echt spannend als ik de roedel uitlaat en we komen een kat tegen. Zehra, Lindi en Kyara samen zijn vreselijk sterk.
Als het meezit, wordt de zus van Kyara (mijn grote zwarte) bij haar volgende loopsheid gedekt. Dat is wel enorm aantrekkelijk. Maar ik moet sterk zijn, het kan gewoon niet.
Kiki is 10+, begint nu toch echt oud te worden met bijbehorende kwalen, dus geen idee hoe lang zij het nog volhoudt.
Qua praktisch: de auto zit echt vol. Een hond minder is beter. Het is nu echt spannend als ik de roedel uitlaat en we komen een kat tegen. Zehra, Lindi en Kyara samen zijn vreselijk sterk.
Als het meezit, wordt de zus van Kyara (mijn grote zwarte) bij haar volgende loopsheid gedekt. Dat is wel enorm aantrekkelijk. Maar ik moet sterk zijn, het kan gewoon niet.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Nee, als er hier een hond wegvalt, ga ik weer opvangen. En dan jonge honden die relatief makkelijk plaatsbaar zijn, zodat de kans groot is dat het ook echt bij opvang blijft en het geen blijvertjes worden.
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Nee, op zijn vroegst komt er eind 2026 of begin 2027 weer wat bij.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Nee tenzij er een wegvalt zit ik gewoon vol momenteel..
- CatnDog
- Welke: Groenendaeler
Vergeet niet dat je ook nog een klein katje in huis hebt dat het leven van een opvanger zuur kan maken.
- Diana
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Maar tegen de tijd dat het zover is voor een opvanger, ga ik ervan uit dat Koekie al geen (heel) klein katje meer is Plus dat ze dan naar buiten zal kunnen en daar lekker haar energie kwijt kan, dat zal ook veel schelen. Ik ga er dus eigenlijk van uit dat ze rond die tijd gewoon een engeltje zal zijn, net als mijn andere katten
- alinelaila
- Welke: Friese Stabij
Ik zou wel een 2e hond willen, ja. Dus wie weet in 2025, maar hangt er een beetje vanaf hoe stabiel Zoë tegen die tijd is. En dan is het gewoon kijken of er wat leuks op m'n werk zit (asiel). Een pup wordt het sowieso niet.
- HillieS
- Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes
Nee, tenzij ze allebei wegvallen.
We gaan in principe (zeggen we nu) niet meer voor 2 honden tegelijkertijd.
We gaan in principe (zeggen we nu) niet meer voor 2 honden tegelijkertijd.
- ellen en de birmanen
zeg nooit nooit. de planning is dat ik een teefje van onze Oos aan wil houden maar dan moet ze eerst loops worden.
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Hier komt voorlopig ook even niets bij. We willen over twee jaar verhuizen en dat vind ik makkelijker met wat minder honden.
- Inge
- Posts in topic: 3
- Welke: Mechelse herders
Als ze op de 5e inderdaad bevalt zijn ze met oudjaar acht weken, dan kan het nog netAlex schreef:Haha, oh ja, ik moet hier posten en niet in die voor 2024 2025 dus.
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
nope, hij komt na de jaarwisseling omdat het hier rustiger is
- Inge
- Posts in topic: 3
- Welke: Mechelse herders
Hier komt niets bij. Ze zijn nu 4 en 8, kunnen nog jaren mee
Groetjes Inge
Poot van Kobe en Tika
Poot van Kobe en Tika
Nee waarschijnlijk niet. Of er moet er eentje wegvallen en meteen iets op ons pad komen dat zou passen, maar anders blijft het bij twee. Al kriebelt het bij mij wel hoor, een derde. Maar het is gewoon niet praktisch. En hopelijk kan ik het trainen en wedstrijdlopen gaan oppakken met de hond van mijn schoonouders nu dat met Tess niet meer lukt, dus kan ik op agility gebied een beetje bezig blijven.