nog een horror fokker, in Chaam (bij mij 1 dorp verder)
zit er al heel erg lang, vaak voorbij gereden. Heel goed dat Karen er nu bovenop zit. Ik heb net het filmpje gekeken en snap werkelijk niet dat mensen hier binnen stappen, laat staan hun voor pension achterlaten.
Het gaat om De Wildert volgens mij
nog een horror-fokker
- Susam
- Posts in topic: 2
- Welke: Podengo kruising
Re: nog een horro-fokker
ongelooflijk, bij de broodfok in Belgie is het nog beter. Nou ja... beter, iets verzorgder. Vast ook niet overal.
Ik snap echt niet dat dit zo maar allemaal kan en precies wat je zegt, wie koopt .... "koopt" er hier nu een dier? Sambal zou een volledige zenuwinzinking krijgen als hij daar op pension moest.
Ik snap echt niet dat dit zo maar allemaal kan en precies wat je zegt, wie koopt .... "koopt" er hier nu een dier? Sambal zou een volledige zenuwinzinking krijgen als hij daar op pension moest.
Re: nog een horror-fokker
Dat pension zit vol honden die niet bepaald geliefd zijn denk ik. En sowieso onbegrepen. Je kan je hond nog beter met een krant en een pan water thuis laten een weekend. Dan wordt hij in elk geval niet ziek. Wat een smerige trieste bende. En alles vol merle teckels. Weet ik ook meteen waar die invasie vandaan komt. Pa zal wel een dubbel merle zijn. Ook altijd leuk. Gelukkig als enige plus, de honden leken allemaal sociaal. Ik zag geen bange dieren die wegkruipen maar alles staat kwispelend tegen de hekken op.
- Mo-yi
- Posts in topic: 5
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
met schurft ertussen, dat welMarc schreef: ↑18 okt 2024, 18:52 Dat pension zit vol honden die niet bepaald geliefd zijn denk ik. En sowieso onbegrepen. Je kan je hond nog beter met een krant en een pan water thuis laten een weekend. Dan wordt hij in elk geval niet ziek. Wat een smerige trieste bende. En alles vol merle teckels. Weet ik ook meteen waar die invasie vandaan komt. Pa zal wel een dubbel merle zijn. Ook altijd leuk. Gelukkig als enige plus, de honden leken allemaal sociaal. Ik zag geen bange dieren die wegkruipen maar alles staat kwispelend tegen de hekken op.
- Mo-yi
Ik zat tijdens het filmpje hardop te zeggen; de vossen Karen, zeg het van de vossen!! Maar ze legt zelf uit waarom ze dat daar op dat moment niet zei.
Benieuwd hoe dit gaat aflopen, deze zit er al echt heel lang daar
Benieuwd hoe dit gaat aflopen, deze zit er al echt heel lang daar
- Susam
- Posts in topic: 2
- Welke: Podengo kruising
ze wordt zo vaak bedreigd, zou ze iets van beveiliging hebben?
- Mo-yi
jazeker, een team gaat met haar mee. ze staat geregeld met haar beveiligers op de foto , die dan met hun rug naar de camera staan. ook dat zij vaak zeggen dat ze iets niet moet doen en dan toch op die man af gaan, beveiligers er weer achteraan
Indd bij de Wildert. Fokken ook al zeker 15 jaar, destijds met bordeau doggen en Franse bulldogen.Mo-yi schreef: ↑18 okt 2024, 15:13 nog een horror fokker, in Chaam (bij mij 1 dorp verder)
zit er al heel erg lang, vaak voorbij gereden. Heel goed dat Karen er nu bovenop zit. Ik heb net het filmpje gekeken en snap werkelijk niet dat mensen hier binnen stappen, laat staan hun voor pension achterlaten.
De vossen zijn er omdat ze ook een groep meute honden hebben van een andere eigenaar, daar moeten sporen voor worden uitgezet.
- Mo-yi
Dit is echt ernstig, ik wist dat er iets speelde daar maar dit..Sandra schreef: ↑22 okt 2024, 02:16Indd bij de Wildert. Fokken ook al zeker 15 jaar, destijds met bordeau doggen en Franse bulldogen.Mo-yi schreef: ↑18 okt 2024, 15:13 nog een horror fokker, in Chaam (bij mij 1 dorp verder)
De vossen zijn er omdat ze ook een groep meute honden hebben van een andere eigenaar, daar moeten sporen voor worden uitgezet.
gisteren kwam bij Karen nog een bericht erover voorbij, met foto's. Hoe ernstig die hokken, gewonde honden, en een d.a die buiten een hond liet inslapen met eromheen nog al 3 ingeslapen honden..en ik herken die d.a..gessamme zeg