Ik wil in het voorjaar 2 weken met de honden naar 1 van de Waddeneilanden. Texel zijn we jaren geweest. Door de foto’s van Nanna wil ik ook wel eens naar Terschelling.
Maar… ik vind de prijzen voor vakantiehuisjes echt belachelijk geworden. We hoeven geen luxe. Gewoon een leuke plek waar 3 honden welkom zijn voor max. 700€ per week.
Wie heeft er tips? Mag ook per pb.
Hondenhuisje Waddeneilanden
Re: Hondenhuisje Waddeneilanden
Wij hadden huisje de Narcis op west terschelling. In het voorjaar is dat 710 per week.
Je hebt uitzicht op de Brandaris. Huisje ligt in het duin, je loopt zo linksom met de honden het duin in.
De overtocht met de boot is wel prijzig, dat komt er dan bij.
Je hebt uitzicht op de Brandaris. Huisje ligt in het duin, je loopt zo linksom met de honden het duin in.
De overtocht met de boot is wel prijzig, dat komt er dan bij.
- Heleboelie
- Posts in topic: 1
Heb in de winter wel eens heerlijk in De rosse grutto gezeten, je loopt zo het duin af naar zee.
Niet heel luxe, maar alles wat je 'nodig hebt'. Op Terschelling; Midsland aan Zee.
Uiteindelijk met 3 honden in totaal, maar heb dat toen wel van tevoren overlegd met de eigenaar.
Jan Smid, meen ik, jaja.
Ondertussen ook 710 euro zag ik.
Ook eens in West, Huisje Fernando, is nog steeds vrij goedkoop, lekker rommeltje binnen, maar wij hebben ons uitstekend vermaakt. Is ietsjes verder naar zee, andere kant van het dorp, maar je loopt wel meteen de bossen in; en dan ook echt het mooie gedeelte.
In maart kun je daar nog voor 440 een hele week zijn.
Wij waren met 2 honden, of meer welkom zijn weet ik niet.
Niet heel luxe, maar alles wat je 'nodig hebt'. Op Terschelling; Midsland aan Zee.
Uiteindelijk met 3 honden in totaal, maar heb dat toen wel van tevoren overlegd met de eigenaar.
Jan Smid, meen ik, jaja.
Ook eens in West, Huisje Fernando, is nog steeds vrij goedkoop, lekker rommeltje binnen, maar wij hebben ons uitstekend vermaakt. Is ietsjes verder naar zee, andere kant van het dorp, maar je loopt wel meteen de bossen in; en dan ook echt het mooie gedeelte.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Als twee honden welkom zijn, dan is het doorgaans ook geen probleem om drie honden mee te nemen, is mijn ervaring. Wij reizen altijd met drie of zelfs vier honden en we zijn altijd welkom. De meeste verhuurders zien ons graag terug omdat de honden geen enkele last gaven.Heleboelie schreef: ↑21 okt 2024, 21:58 Heb in de winter wel eens heerlijk in De rosse grutto gezeten, je loopt zo het duin af naar zee.
Jan Smid, meen ik, jaja.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Er is een facebook groep die heet lastminute Terschelling en nog een paar . Daar komen echt leuke aanbiedingen voorbij
Bedankt voor de tips!
Heb er al helemaal zin in maar zit nu te denken om juist in de nazomer te gaan en niet in het voorjaar.
Heb er al helemaal zin in maar zit nu te denken om juist in de nazomer te gaan en niet in het voorjaar.