over water zoek sleep
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 4
over water zoek sleep
met Oos lekker bezig met jachttraining. blind over water kent ze en een sleep lopen (gesleept met een dode eend) dat kent ze ook. maar nu hebben we het aan elkaar gekoppeld. ze is eerst vooruit gestuurd over het water om een dummy op te halen. toen hebben we een andere oefening gedaan en heeft mede trainster de sleep getrokken met de eend.
daarna Oos weer over gestuurd en het commando zoek sleep gegeven. ze pakt de sleep mooi op, loopt iets te ver door maar uiteindelijk kreeg ze verwaaiing en bingo. zonder aarzelen oppakken en binnen brengen.
daarna Oos weer over gestuurd en het commando zoek sleep gegeven. ze pakt de sleep mooi op, loopt iets te ver door maar uiteindelijk kreeg ze verwaaiing en bingo. zonder aarzelen oppakken en binnen brengen.
- Gretha
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: Beauceron en Terriër-Pincher kruising
Re: over water zoek sleep
Ik mag daar zo graag naar kijken
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Perfect!!
Heel knap gedaan. Hoe oud is ze nu?
Heel knap gedaan. Hoe oud is ze nu?
die tweede harde vooruit en dan gaan! knapperd
- ellen en de birmanen
- Kells
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Mooi werk.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Omega
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Goed gedaan.
Ik zie wel dat Quinta over water gaan en apporteren gewoon op zijn tollers doet, beetje rondkijken tijdens het zwemmen enzo.
Ik zie wel dat Quinta over water gaan en apporteren gewoon op zijn tollers doet, beetje rondkijken tijdens het zwemmen enzo.
- ellen en de birmanen
Superknap!
-
- Posts in topic: 2
- Welke: Whippet en Lurcher
Wat superfijn!ellen en de birmanen schreef: ↑27 okt 2024, 13:11Oos is van maart 2022, dus 2,5 jaar. ze gaat als een speer. vind werken met mij helemaal het einde.
volgend jaar gaan we weer een week naar Frankrijk om te trainen.
Ik ben benieuwd hoe je haar hebt opgevoed. Zou je iets meer willen vertellen daarover?
- malinois
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Wat knap!!
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- ellen en de birmanen
bij mij geboren en met 5 weken de fluit aangeleerd, in een groep puppycursus en vervolgcursus, prive jachttraining met de clicker en heel veel oefenen en clickeren. van jongs af aan met wild bezig geweest. alles in een prikkelarme omgeving aangeleerd en uitgebreid. ze ziet het als 1 groot spel en het voordeel is dat ze superleergierig is. maar ga nu niet met haar naar een show want daar komt niks van terechtEchoMira schreef: ↑28 okt 2024, 22:26Wat superfijn!ellen en de birmanen schreef: ↑27 okt 2024, 13:11Oos is van maart 2022, dus 2,5 jaar. ze gaat als een speer. vind werken met mij helemaal het einde.
volgend jaar gaan we weer een week naar Frankrijk om te trainen.
Ik ben benieuwd hoe je haar hebt opgevoed. Zou je iets meer willen vertellen daarover?