7 jaar Mahdutje
- Loraine
- Posts in topic: 3
- Honden: 2
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
7 jaar Mahdutje
Lief klein tuinkaboutertje, gisteren was het alweer 7 jaar geleden dat oma speciaal voor jou 5 uur in de auto zat.
Eerst om mij op te halen, daarna naar je toenmalige gastgezin, vervolgens om ons thuis te brengen en uiteindelijk naar haar eigen huis.
Een hele tippel voor het allermooiste cadeautje aan mezelf.
Foto 1 was de foto die me deed terugscrollen, iets in dat koppie trok me enorm aan en toen ik tijdens het contact met de bemiddelaar hoorde wat jouw puntjes waren om aan te werken dacht ik 'dat varkentje was ik wel ff'.
Surprise surprise, dat varkentje waste mij.
Je bleek veel slimmer en creatiever te zijn en was mij constant een aantal stappen voor in jouw ondeugende capriolen.
De eerste 2-3 weken waren voor mij ook helemaal niet leuk, al kan ik er achteraf hard om lachen.
En toen ging er ergens een knop om en werd het wel leuk.
We hebben regelmatig moeten zoeken naar hoe dingen aan te vangen want jij bent vooral bereid om dingen te doen als het jou wat oplevert en je hebt wat ruimte nodig om te bedenken of je mee wenst te werken.
En als het antwoord 'nee' is dan wordt het verrekte lastig om er een 'ja' van te maken.
Vriendje, wat hebben we veel meegemaakt in de afgelopen jaren.
Leuke dingen maar ook minder leuke dingen.
Momenteel lig je weer in de lappenmand, ik zie dat je keihard je best doet om weer op te krabbelen en zolang je comfortabel bent krijg je die tijd ook.
Lief klein eigenwijs dikkopje, hopelijk mogen we nog wat jaartjes van elkaar genieten en haal je nog heel veel ondeugende streken uit.
Eerst om mij op te halen, daarna naar je toenmalige gastgezin, vervolgens om ons thuis te brengen en uiteindelijk naar haar eigen huis.
Een hele tippel voor het allermooiste cadeautje aan mezelf.
Foto 1 was de foto die me deed terugscrollen, iets in dat koppie trok me enorm aan en toen ik tijdens het contact met de bemiddelaar hoorde wat jouw puntjes waren om aan te werken dacht ik 'dat varkentje was ik wel ff'.
Surprise surprise, dat varkentje waste mij.
Je bleek veel slimmer en creatiever te zijn en was mij constant een aantal stappen voor in jouw ondeugende capriolen.
De eerste 2-3 weken waren voor mij ook helemaal niet leuk, al kan ik er achteraf hard om lachen.
En toen ging er ergens een knop om en werd het wel leuk.
We hebben regelmatig moeten zoeken naar hoe dingen aan te vangen want jij bent vooral bereid om dingen te doen als het jou wat oplevert en je hebt wat ruimte nodig om te bedenken of je mee wenst te werken.
En als het antwoord 'nee' is dan wordt het verrekte lastig om er een 'ja' van te maken.
Vriendje, wat hebben we veel meegemaakt in de afgelopen jaren.
Leuke dingen maar ook minder leuke dingen.
Momenteel lig je weer in de lappenmand, ik zie dat je keihard je best doet om weer op te krabbelen en zolang je comfortabel bent krijg je die tijd ook.
Lief klein eigenwijs dikkopje, hopelijk mogen we nog wat jaartjes van elkaar genieten en haal je nog heel veel ondeugende streken uit.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Re: 7 jaar Mahdutje
Happy gotcha day!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Gelukkige verjaardag
- Frootje
- Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
- Contacteer:
Wat fijn dat hij bij jou zo goed op z'n plek zit! Op naar nog vele jaren samen.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Gefeliciteerd met Mahdu en beterschap!
Gefeliciteerd met je jubileum
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 2
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Zeven jaar Mahdu in je leven Hopelijk weet hij er ondanks alle kwaaltjes nog wat mooie jaren aan vast te plakken. Snel opknappen, Mahdu!
- Loraine
- Posts in topic: 3
- Welke: Shih Tzu en middenslag Keeshond
Hij denkt inmiddels dat hij heus alles wel weer zelf kan en die vieze gabapentine niet meer nodig is.Tamara/Bayko schreef: ↑28 okt 2024, 16:47 Zeven jaar Mahdu in je leven Hopelijk weet hij er ondanks alle kwaaltjes nog wat mooie jaren aan vast te plakken. Snel opknappen, Mahdu!
Heeft weer duidelijk een mening en loopt te mopperen dat hij op/van bed wil (heb de poef daar weggehaald omdat hij zelf wel op/van bed sprong ), uit wil, eten/snacks eist etc.
Nu zijn balans weer goed terug vinden en hem pijnvrij zonder of met veel lichtere medicatie krijgen, maar hij gaat gelukkig de goede kant op.
- Tamara/Bayko
- Posts in topic: 2
- Welke: Vlinderhondje [Epagneul Nain Continental Papillon]
Dat is goed nieuws!
Gefeliciteerd
De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.