Portfoliomodellen gevraagd
-
- Posts in topic: 8
Portfoliomodellen gevraagd
*** Gezocht! ***
Hondenmodellen voor het uitbreiden van onze portfolio.
Heb jij 1 of meer fotogenieke honden die al dan niet samen met jou op de foto gezet willen worden door ons op een mooi plekje in de natuur?
Wij zijn op zoek naar:
* honden in alle soorten en maten
* leeftijd is niet belangrijk
* kleur of vachtlengte maakt niet uit
* honden die gemakkelijk even in dezelfde positie kunnen blijven, eventueel met fotolijntje als los niet kan
* honden die alleen of samen trucjes kunnen is een pré
* baasje moet bereid zijn naar een locatie van onze keuze te reizen
Uiteraard geven jullie bij deelname aan deze portfolioshoot toestemming om de foto's te gebruiken voor onze website en socials.
Wat bieden wij jou:
* ruim de tijd voor jou en je hond(en)
* 3 gratis groot formaat nabewerkte portret- en of actiefoto's naar keuze
* mogelijkheid tot bijbestellen van extra foto's tegen gereduceerd tarief per foto
Reageer hieronder met een foto/meer info van jouw hond(en) en vermeld hierbij welke trucjes je hond eventueel kan.
Wij zullen over een week een keuze maken en de gelukkigen via een privébericht op de hoogte stellen.
Hier wat voorbeeldfoto's:
Hondenmodellen voor het uitbreiden van onze portfolio.
Heb jij 1 of meer fotogenieke honden die al dan niet samen met jou op de foto gezet willen worden door ons op een mooi plekje in de natuur?
Wij zijn op zoek naar:
* honden in alle soorten en maten
* leeftijd is niet belangrijk
* kleur of vachtlengte maakt niet uit
* honden die gemakkelijk even in dezelfde positie kunnen blijven, eventueel met fotolijntje als los niet kan
* honden die alleen of samen trucjes kunnen is een pré
* baasje moet bereid zijn naar een locatie van onze keuze te reizen
Uiteraard geven jullie bij deelname aan deze portfolioshoot toestemming om de foto's te gebruiken voor onze website en socials.
Wat bieden wij jou:
* ruim de tijd voor jou en je hond(en)
* 3 gratis groot formaat nabewerkte portret- en of actiefoto's naar keuze
* mogelijkheid tot bijbestellen van extra foto's tegen gereduceerd tarief per foto
Reageer hieronder met een foto/meer info van jouw hond(en) en vermeld hierbij welke trucjes je hond eventueel kan.
Wij zullen over een week een keuze maken en de gelukkigen via een privébericht op de hoogte stellen.
Hier wat voorbeeldfoto's:
- Lothian
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Re: Portfoliomodellen gevraagd
Taro! Die kan springen, op commando wegracen, handstandje maken tegen een boom, tegen een muur springen/afzetten. En opzitten als mijn hand boven hem is hij kan blijven staan, zitten, liggen op commando en kan los (maar niet direct naast een weg of tussen de konijnen).
Taro is een whippet x Amerikaanse haarloze terriër reu van 4 jaar oud en 11,5 kg.
Taro is een whippet x Amerikaanse haarloze terriër reu van 4 jaar oud en 11,5 kg.
-
Leuk! Jammer dat Nahbu totaal ongeschikt is. Kan niets op commando. Zitten is sowieso dom. Stilstaan is voor losers. En los kan alleen op een 1.80 hoog omheind terrein.
Maar we houden wel van hem hoor.
Ik denk dat je sowieso genoeg prachtige modellen gaat vinden. Succes!
- ellen en de birmanen
een toller die wild apporteert heb ik voor je.
-
Die hebben we nog niet, leuk!
-
Wel een heel mooie uitdaging. Daar hebben wij alle geduld voor hoor, voor honden zoals hij is. Niets is onmogelijk.Sekreetje schreef: ↑24 nov 2024, 13:07 Leuk! Jammer dat Nahbu totaal ongeschikt is. Kan niets op commando. Zitten is sowieso dom. Stilstaan is voor losers. En los kan alleen op een 1.80 hoog omheind terrein.
- Desiree
- Welke: Old English Bulldog-Boomer-Whippet
Ik heb er 3. Zolang het geen drukt bezochte plek is kan Droef wel zitten of liggen voor een foto, alleen een blije kop heeft hij zelden. Izzy is het makkelijkst op de foto te zetten en Roderick uiteraard het knapste van de 3, die kan alleen vrij weinig op commando en stilstaan of zitten is moeilijk voor hem
-
Die knuffel lijkt me inderdaad geweldig om op de foto te zetten en wil ik zeker met je gaan proberen..
-
Leuk! En lachen hoeft zeker niet altijd hoor.Desiree schreef: ↑24 nov 2024, 14:41 Ik heb er 3. Zolang het geen drukt bezochte plek is kan Droef wel zitten of liggen voor een foto, alleen een blije kop heeft hij zelden. Izzy is het makkelijkst op de foto te zetten en Roderick uiteraard het knapste van de 3, die kan alleen vrij weinig op commando en stilstaan of zitten is moeilijk voor hem
- Omega
- Honden: 1
- Welke: Nu een echte toller
Hier nog eentje in de aanbieding, ik vrees alleen dat je aan de andere kant van het land zit.
Verder kan ze de standaard (gehoorzaamheids)dingen en is ze gewoon knap, vind ik dan.
-
Wij komen geregeld op verschillende plaatsen door heel Nederland heen, dus dat zou wel goedkomen zonder heel veel reistijd van jouw kant. Ik zet je op ons lijstje!
- Eefsel
- Honden: 1
- Welke: Golden retriever
- Contacteer:
Maggie kan met d'r pootjes op dingen, kan heel goed los staan/zitten/liggen op afstand. Kan wel van alles maar wat minder trucjes. Ben wel bezig met hoofd down leren. En ze kan goed over dingen heen springen.
Evelien en Maggie
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
Cause all of me, loves all of you
Dag mijn schaduw, dag flupperpupper. Je wordt gemist.
Joep 23-09-2014 ~ 18-12-2020
och jammer mijn Roosje kan alleen maar mooi zijn. Is te druk om lang iets te doen wat ik vraag. We doen aan behendigheid en dat gaat goed maar ja daarin is ze beter dan ik
Ik heb een huis vol honden(6) in de aanbieding. Ze zijn niet allemaal perfect, ze luisteren ook niet allemaal perfect. En ze kunnen ook niet allemaal los. Maar leuk zijn ze wel, lekker verschillend zijn ze ook. 5 buitenlanders, waarvan 1 piraat. En een veel te grote whippet.
- Kells
- Welke: Ierse Setters
Die drie van mij zijn best fotogeniek, maar ze doen niet aan stilzitten. Voor actiefoto's zijn ze wel te porren.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
Toos kan alleen dom zitten kijken, is ook knap
Wil je een foto maken waarop ze staat dan moet je heel snel zijn.
Wil je een foto maken waarop ze staat dan moet je heel snel zijn.
Ooooh Manu. Tijd geen foto van hem gezien. Wat een lieve oude man.Rennendehond schreef: ↑24 nov 2024, 22:38 Manu kan heel goed poseren.
Hij kan ergens op met 2 of 4 poten, mooi zitten, “praten”; plat liggen, poot, high five, uhh. Veel. Zet hem neer en hij poseert.
Hij is wel een oude man maar nog elke dag krijgt hij complimenten over zijn verschijning
-
- Posts in topic: 2
- Honden: 2
Ja, al een tijd niks meer geplaatst van de heren. Ik zal dat weer eens doen. Manu is alweer ruim 11,5 en begint nu toch echt tekenen van ouderdom te tonen. Gelukkig is hij nog steeds gezond En vooral nog trots. Koning Manu
-
Leuk, jullie aanmeldingen hier! We gaan er nog een hele kluif aan krijgen te kiezen want op Facebook hebben zich ook al herl wat modellen aangemeld.
- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Ik heb nog drie knappe kelpies voor je, maar die heb je al in je assortiment niet de mijne, wel familie.
Ze kunnen alle drie de basis dingen en per hond kunnen ze wel iets extra.
Bindi kan ook frisbeën, met Timber liever niet meer. Nima kan goed racen en huppelen
Ze kunnen alle drie de basis dingen en per hond kunnen ze wel iets extra.
Bindi kan ook frisbeën, met Timber liever niet meer. Nima kan goed racen en huppelen
Je bent altijd welkom he , ik heb ko maar die kan alleen dom kijken. Maar hey ik wil er zelf ook nog wel naast gaan liggen hoor. En dre ook. Beslis ik.Kelperuaantjes schreef: ↑26 nov 2024, 07:54 Leuk, jullie aanmeldingen hier! We gaan er nog een hele kluif aan krijgen te kiezen want op Facebook hebben zich ook al herl wat modellen aangemeld.