onze special needs logee
onze special needs logee
deze dame kwam grotendeels verlamd binnen begin oktober en dit was vanochtend
niet verwacht, door niemand, maar inmiddels zo'n vooruitgang.
In huis loopt ze grotendeels ipv schuiven en buiten nu zonder stoel maar met het help'm up harnas
niet verwacht, door niemand, maar inmiddels zo'n vooruitgang.
In huis loopt ze grotendeels ipv schuiven en buiten nu zonder stoel maar met het help'm up harnas
Re: onze special needs logee
Jeetje. Een hernia?
Hoe oud is ze?
Hoe oud is ze?
yup, hernia, 11 jaar
laatste normaal lopende beelden die de eigenaar had van juni dit jaar
geopereerd en redelijk lopend uit de operatie gekomen maar uiteindelijk volledig zonder kracht gekomen in de achterhand
baasje moest een nieuwe heup en ze kon haar nergens kwijt (ze kwam dus niet intern specifiek voor de revalidatie)
via Perle is ze uiteindelijk bij ons terecht gekomen. Mijn droom om de special needs op te vangen, maar ook wel kijken hoe het in het huis gaat met de rest van het gezin. Dus wel echt een test
1 achterpoot achter lag volledig open en wilde niet genezen, de andere gebruikte ze nog iets, soms.
nou ja deze video hieronder is van hoe ze was vlak voor ze gebracht werd en hoe het 2 weken later ging
omdat haar herstel zo voorspoedig gaat is er inmiddels zelfs ondersteuning met spierversterkende middelen
in huis loopt ze grotendeels weer ipv schuiven en buitenshuis hebben we deze week de stoel eigenlijk de deur uit gedaan.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Super!
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
help'mup harnas, het meest ideale tuig voor de honden die wat moeite hebben met zaken
ik zou niet anders meer willen.,
Kiara had hem ook net na haar operatie
Ik kende het helemaal niet joh, toch geweldig dat zoiets bestaat
- Teckeltoos
- Honden: 1
- Welke: Teckel
Wat een verschil.
Wat een enorme vooruitgang
Door omstandigheden is het wel een ideale plek bij jou om te kijken hoe ver ze kan komen.
Door omstandigheden is het wel een ideale plek bij jou om te kijken hoe ver ze kan komen.
Wat een geweldige vooruitgang. Wat fijn dat ze bij jou kan zijn en herstellen. Wat zal haar baasje blij zijn.
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Zo dan. Wat een verschil.
Hopelijk kan hij weer helemaal zonder hulpmiddelen straks.
Hopelijk kan hij weer helemaal zonder hulpmiddelen straks.
nou ik verwacht niet dat ze volledig zonder hulpmiddelen buiten zal kunnen lopen, maar in huis redt ze zich prima zonder hulpmiddelen en ook op 4 poten ipv schuivend zoals in het begin