Het is serieus een lieve hond hoor. Zit geen kwaad in. Maar LOMP.
En niet zo oud dus nog heel speels. Maar het is wel midden op de hei en geen boom om me even aan vast te houden want hij kijkt met zn 70 kilo nergens naar. Raast en springt en draait.Ik sta echt doodsangsten uit.
Baas natuurlijk never nooit ergens te bekennen.
Leonberger
Re: Leonberger
Paadje links leidt naar een hekje. Gauw erdoorheen en hij bleef staan kijken. Kon baasje hem weer ophalen. Jammer dan.
Jezelf beschermen is belangrijker
Moet het baasje maar in de buurt blijven toch?
Lomperikken kom ik gelukkig alleen in het bos tegen.
Dus bomen genoeg om achter te verdwijnen
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Al doet zo'n grote niks dan douwen ze je met je kreupele poten nog zo om, kennis van me heeft er 2 (eerst 3) en die grote reu die nu overleden is was echt hartstikke lief maar dan kwam hij bij je zitten en dan leunde hij tegen je aan dan lag ik al bijna gestrekt dan deed hij nog niks.
Jaren terug liep hier een oudere dame met haar moeder en een Berner knalt tijdens het spelen zo tegen dat ouwe mens op. Gecompliceerde beenbreuk en ze loopt nu met een rollator.
Dus ik zoek het niet. Bij je houden diejen lompen kuus.
Dus ik zoek het niet. Bij je houden diejen lompen kuus.
- Célie
- Posts in topic: 2
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Ja kennisje van mij ook met een amerikaanse bull, zei ze ook nog hij deed het niet expres, maar ze lopen nooit niet expres tegen een boom met hun lompe kop. Bij je houden inderdaad
Ja zoeentje loopt hier dus los door het dorp ,doet niks hoor komt alleen even kijken en snuffelen bij Bertus
De vorige had ze aan de lijn en die wilde naar Heavy toe en toen werd ze omver getrokken en brak haar pols ,moest nog geopereerd worden ook heel erg hoor maar tja
De vorige had ze aan de lijn en die wilde naar Heavy toe en toen werd ze omver getrokken en brak haar pols ,moest nog geopereerd worden ook heel erg hoor maar tja